Ronde 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Julia82, 19 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Hihi nou ik heb geen veer nodig hoor :D
    zijn genoeg mensen die ergere dingen mee maken ;)

2. Julia82

Julia82 Bekend lid

17 nov 2009
    552
    0
    0
    Ene kant ongi kramp andere kant misselijk.. Als ik nu ongi word las ik een baby pauze in hoor, ben het heeeeleeeemaaaaaal zat!!!!!!!!!!!!:$

3. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    kan ik me voorstellen meid, spannend dat je misselijk bent!!!!

heb je last van veel afscheiding??

4. Julia82

Julia82 Bekend lid

17 nov 2009
    552
    0
    0
    Hee Lara

Hoe is tie met jou? En je kleine schattige kuikens?

Ja veel afscheiding, witte.

5. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    oowwh klinkt goed!! Nog meer rare dingen?

Met de kuikentjes gaat t heel goed!
    Ze slapen elke avond op mn schoot, heel schattig,, 1tje sliep gewoon op zn zij hahah (wat kuikens normaal niet snel doen)
    Heb daar ook n foto van gemaakt, zogauw ik het kabeltje terug heb laat ik ze zien!

Ben nu weer aan het werk...

6. Julia82

Julia82 Bekend lid

17 nov 2009
    552
    0
    0
    Meiden, ben net ongi geworden :(
    Dit was met stip op 1 de kutste ronde..
    Zit er even helemaal doorheen, voel me erg verdrietig

7. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Owwww jeetje meid..!!!

*hele dikke knuffff voor jou...!!!*

8. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Ow dubbele post :D

9. women21

women21 Bekend lid

13 aug 2009
    980
    0
    16
    Gehandicaptenzorg
    N-H
    Meissie toch, het klonk allemaal veelbelovend :(
    Hele dikke knuffel voor jou!!!

10. LaFemme

LaFemme Bekend lid

15 okt 2009
    755
    0
    0
    Oh Juul, wat ontzettend k*t zeg!! Ik snap dat je er doorheen zit hoor!! Ik wil je heel veel sterkte wensen! Wij van dit topic helpen elkaar door de moeilijke tijden. Dikke knuffel en kus!!

Ik ben vanochtend bij de gyn geweest maar heeft niks geholpen. We moeten het toch nog eerst zelf proberen. Bij 70% van de vrouwen lukt het binnen het jaar, dus das ook niet heel veel. Ik ga toch morgen beginnen met temperaturen. Dan maar midden in mn cyclus.
    Ik ga morgen ook de HA bellen of mn man zn zaad kan laten onderzoeken, dan is dat tenminste uitgesloten.

Ik ga nu naar mn werk.
    Tot vanavond!!

Dikke kus

11. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    oooooohneeeeeeeeee Juul :(dikke knuffel voor jou!!!!!

lafemme, hoelang had je gezegt dat jullie bezig waren?
    ik heb toen we 8 rondes bezig waren gezegt dat we langer bezig waren, dus toen zijn we doorgestuurd.
    (wij moesten ook naar de gyn voor mn vriend zijn zwemmers...)

12. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Hey meiden!

Ook hier weer een depritje...!!
    Mn achter buuf ( tevens collega ) Is ook zwanger..!! Verteld ze me net ff... Heeft al een kind dat bij dr weggehaald is en in 1x zwanger :( Kan wel janken waarom wil het bij ons nou niet lukken...!!!:(:(:(

13. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Meiden hier besloten om de stap te nemen...

Wij gaan na mn ongi naar de HA...!!
    Ik ben t zat en wil weten waar ik aan toe ben

14. lindaaatje

lindaaatje Actief lid

17 aug 2009
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve lieve Juul, ook al helpt het waarschijnlijk weinig: een heeeeele dikke knuffel voor jou! :x
    Je gevoel is herkenbaar hoor, na zo'n mislukte ronde heb je der ff helemaal geen zin meer in... Maar kop op, als straks je eisprong weer nadert, komt het vast weer helemaal goed! Ik houd mezelf nu maar voor: het is bij veel mensen in ronde 7 of 8 ineens raak, dus waarom niet bij ons?! Gaat goedkomen meissie...

15. lindaaatje

lindaaatje Actief lid

17 aug 2009
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hopelijk is het niet nodig Jeem!!! En ben je na deze ronde gewoon lekker ZWANGER!!! :)

16. lindaaatje

lindaaatje Actief lid

17 aug 2009
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier nog steeds heeeel weinig ongi; af en toe een veegje bloed of een beetje bruin. Blijkbaar een hele lichte menstruatie deze keer.. en jullie begrijpen het al: daar maak ik me alweer een beetje zorgen om :( Hopelijk zet het gewoon lekker door vandaag of morgen... :x

17. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Achja ik ga er niet vanuit..!!
    Dus Ha'tje bezoeken :)

18. Maya82

Maya82 Actief lid

9 nov 2009
    337
    0
    0
    België
    julia, wat jammer voor je meid, zit echt met je in hoor! ik had zoooo het beste voor je gehoopt! een hele dikke knuff hoor!

jeem, idd je hebt gelijk, ervoor gaan! en als ze niet willen luisteren, dan doe je ze luisteren! go you girl!

ik merk ook dat ik gevoeliger wordt aan de meldingen dat er iemand zwanger is... zo is er een meid die nu een jaartje een zoontje heeft, ze hebben allebei geen job, zijn echt verslaafd aan pokeren enzo en nu is die terug zwanger! zo oneerlijk he!
    grrrrrrr!!!!!!

maar meiden, we geven niet op he! wij hebben ook recht op een beebje! nah!

19. Jcy

Jcy Actief lid

2 okt 2009
    146
    0
    0
    Hallootje!!

Zo daar ben ik weer even, heel druk weekend achter de rug... helaas niet kunnen reageren!

Julia, wat vind ik dit K*T voor je.. jeetje, het klonk echt veel belovend.. het lichaam kan echt een spelletje met je spelen!! we gaan gewoon met zn alle voor ronde 7! Dikke knuffel voor jou ;)!!

Wat een gezelligheid hier, welkom voor alle nieuwelingen!!

Lara, wat leuk die kuikentjes.. ik heb er vroeger ook een aantal verzorgt.. werkte op een boerderij.. echt super lief!! ben benieuwd naar je foto´s:)

Jeem, Ben blij dat je zo´n lekker weekend hebt gehad!! je hebt het dan ook wel echt getroffen met het weer!!

Hier deze ronde nog niet aan de klus geweest.. moeten er nu toch maar weer even mee beginnen.. wie weet heb ik deze ronde wel een vroeg ei hahaha!!

Hier ook langs de huisarts geweest ivm reuma van mijn man, het gaat echt niet meer met de pijn en hij kan niet met de medicijnen starten omdat zwanger worden en de medicijnen niet samen gaan.. heb verwijziging richting gyneacoloog gekregen om even te overleggen.. al denk ik dat ze niet veel voor ons kan betekenen omdat ik weet dat we allebei vruchtbaar zijn (2x vmk) dus ben bang dat ze ons weer naar huis stuurt, maar wie weet heeft ze wat tips voor ons.. ik zal ze uiteraard met jullie delen!!

Groetjes!!

20. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Idd maya..!!

Ik zorg wel dat ze luisteren :D
    hihi
    Ga niet eerder weg voor ze wat doen..!!