Zo ik heb lekker gegeten mijn mannetje heeft gekookt voor t eerst hahaha..!! Nu lekker bankiehangen ( iets waar ik heeeeel goed in ben ) Gelukkig hoef ik niet te liegen ik mocht al komen na 9 mnd Dus ik wacht mn ongi af en dan ga ik naar de ha Mn mannetje is heel erg bang dat het aan hem ligt en ik ben heel erg bang dat het juist aan mij ligt hihi dus daar kunnen we gelukkig wel om lachen
zotte meid! laat ons hopen dat alles in orde is bij jou en bij je ventje! ik duim hoor! hier nog aant wachten op ventje om te eten... en hij gaat zelf spaghetti maken, maar maak me geen zorgen, hij kan heeel goed koken! dat zullen we straks dan maar goed belonen hihi
Hihihi nou mijn mannetje kan nog niet eens een ei bakken Dus ik ben het hem aan het leren Gaat goed ( nu ben ik ook moeilijk want mn eigen eten is toch lekkerder hihihi ) Zojuist mn uitnodigingen besteld
joehoe! ik kom nog even piepen en dan douche in en op naar men werk! maar ik lees het vanaaf nog wel! have fun girls!
ik ben ook aan het werk! jeem, ben benieuwt wat de HA zegt, heb je goed dat je gaat!! Lafemme, succes vandaag bij je HA!! Moet je vandaag potje inleveren? Juul, hoe gaat t nu met jou??? de eerste paar dagen zijn het zwaarst he meid.... *big Hug!!*
@ Lara ja ik ben ook benieuwd hoor..!! Ik wacht nog wel even deze maand mijn ongi af als die komt dan ga ik... Ben dan toch al 8 maanden bezig ( iets langer maar dat was niet bewust dus dat tel ik niet )
Hier heeft de boel doorgezet :x Even afwachten hoelang het duurt.. want heb geen idee hoe ik nu mn cyclus ga tellen...
Hé goedemorgen chicks! @ Jeem, wat goed dat je naar de HA gaat.. ben erg benieuwd! @ LaFemme, laat jij ook weten hoe het was bij de HA?! Succes meid!! @ Linda, balen dat het heeft doorgezet meid . DIkke knuf voor jou!! Kan me voorstellen dat je niet weet hoe je je cyclus moet tellen... Ik moet vanmiddag om 16.00 pas werken , dus ik ga wat relaxen en het huishouden doen . Hoop dat de zon wat beter doorkomt, dan kan ik nog ff loungen in onze tuin hahahaha
Dank jullie wel lieve meiden! Ook al wist ik dat het eraan kwam, tis toch altijd weer balen Lara geen idee hoelang mn cyclus was... ik had nl al vanaf vrijdag druppeltjes rood bloed af en toe, verder bruin, rood etc. Vanaf vanochtend pas echt doorgezet... Ik kijk wel ff hoe het verloopt de komende dagen en pas dan mijn telling wel aan. Juuuuul... Nóg een extra knuffel voor jou, in de hoop dat je snel terugkomt hier!
@LaFemme, balen meis.. nu kan je nog weer twee weken wachten!! Ik hoop dat het straks ook niet meer nodig is voor jullie als jullie HA terug is. In mijn omgeving zijn er ook weer 2 zwangeren bij.. mensen waar je het ook gewoon niet van ziet aankomen. Het lijkt niet zo alsof nu ineens iedereen in je omgeving zwanger word, het is gewoon zo!! Grrrr Maar dames, ook wij zijn een x aan de beurt
@ LaFemme balen meid nog langer wachten GRRRR @ Women Idd juist de mensen waar je het niet van verwacht...!! Met mn achterbuuf ook ze heeft al een dochter van 12 ( zij zelf is 35 haar vriend 41 ) Blowen dr eigen rot en die dochter van 12 ( andere vander ) Is door Jeugdzorg uit huis gezet omdat ze niet voor haar kan zorgen... En ja je raad het al.. Ze is nu zwanger..
Ja ongelofelijk hé! Zo las ik op hyves... een oude vriend van me (waar we nu geen contact meer mee hebben) zit in een totaal verkeerd wereldje drugs etc. en die word pappa.. zijn vriendin is overigens wel een leuke meid hoor, maar toch. Ik zie hem zo nog geen pappa worden en ja hoor zn meissie is zwanger!