Ronde 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Julia82, 19 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. waiting mommy

waiting mommy Actief lid

2 nov 2009
    120
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het precies hetzelde. Zit ook in ronde zes voor de tweede.Wij hebben ook intensief om de dag geklust van de eerst mogelijke vruchtbare dag tot de laatste op basis van mijn vorige cyclussen. Onze klein is nu 2 en een half en het wordt tijd voor hem ook voor een tweed

Succes ik kan ook pas over 7 dagen testen, maar kan niet wachten de testen liggen al klaar

2. Julia82

Julia82 Bekend lid

17 nov 2009
    552
    0
    0
    Hai waiting mommy,

Welkom!

Wat leuk dat je al een kleine hebt! Hoe lang duurde het voordat je zwanger van je eerste was? Hopelijk heb je binnenkort een positieve test!!

3. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Hey meiden,

Zooo ik ben weer aan t werk ( zit hier in een leeg pand vandaar dat ik mag inetten ander heb ik echt niks te doen :D )
    Volgens mn banner is mn ei al geweest maar ik klus toch nog even vrolijk 3 dagen door haha dan weet ik zeker dat ik hem niet gemist heb :p

4. Julia82

Julia82 Bekend lid

17 nov 2009
    552
    0
    0
    Goeiemorgen meiden!

Jeem, wat moet je in een leeg pand doen? Wel heerlijk hoor, kan je lekker doen waar je zin in hebt! succes met werken!

Ik ga straks lekker lunchen met een vriendin op een terrasje! Het eerste terrasje van dit jaar, heeeerlijk :)

5. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Uhm nouja er zijn 10 mensen in dit pand..

En ik ben gewoon rceptioniste dus mocht er iemand komen voor die 10 mensen dan moet er natuurlijk wel een receptioniste zittenm ;)
    Maar idd gelukkig dat internet bestaat!!!

Ik wil ook op een terrasje zitten tis heerlijk weer buiten!!!!

6. women21

women21 Bekend lid

13 aug 2009
    980
    0
    16
    Gehandicaptenzorg
    N-H
    Hey meiden,

Hier ben ik weer! Paar dagen gewerkt, nu heerlijk 4 dagen vrij en van het weertje genieten :D

Hoe staat het ervoor met de dames? Zag dat Julia82 haar volgende ronde is begonnen? Balen meid!

En er zijn ondertussen nieuwe mensen bij gekomen?! Gezellig!!
    Vind het wel spannend hoor.. heb van het 1 op het ander moment ongi krampen? Pfff moet nog zo lang tot NOD... maar 28 dagen is als richtlijn, heb geen idee hoe mijn cyclus op het moment is hahaha
    Jeem zit in der vruchtbare periode.. flink aan het klussen meid? haha

7. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Hey women21

Idd ik ben ook echt flink bezig haha ( zoals mn moeder zegt jullie lijken wel konijnen HAHA )
    Maarja ik houd dus ook rekening met 27/28/29 dagen dus gister vandaag morgen en over morgen klussen dan heb ik voor op en eventueel ná mn eisprong geklust en dan neem ik ook weer plaats op t welbekende wachtbankje ;)

8. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    aaah dat wil ik ook, zit de hele dag binnen :)
    wel even een half uurtje pauze maar toch!

Ik wilde nog even zeggen, als je multivitaminen slikt, zit er vaak van alles maar n heel klein beetje in...
    Je kunt beter de vitaminen los van elkaar kopen en dan Vitamine C wel 1000mg nemen anders is het veels te weinig!
    Even een tip ;) !
    Niet echt geweldig die grote tabletten slikken(vit.C) (ik breek ze altijd in 2) maar je moet er wat voorover hebben he! 8)

9. women21

women21 Bekend lid

13 aug 2009
    980
    0
    16
    Gehandicaptenzorg
    N-H
    Hahaha goed hoor, konijnen... dat kan je wel zeggen ja!
    Wij hier ook op dag 11 t/m 18 bezig geweest om mijn ei niet te missen:p

Het wachtbankje... irritantste gedeelte van de maand, ik haat wachten! Ik hoop zo deze maand, volgende maand word het zeker niets, omdat ik dan in mijn waarschijnlijk vruchtbaarste periode er een week lang niet ben grrrr:x

10. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Ja ik heb ook een hekel aan wachten ben van mezelf nogal ongeduldig:D

Owhh echt dat is helemaal balen voor je joh!!!

11. women21

women21 Bekend lid

13 aug 2009
    980
    0
    16
    Gehandicaptenzorg
    N-H
    Tsja, ik zit dan een week in Friesland met mijn werk... bewonersvakantie. Onwijs leuk hoor, daar niet van! Maar wel weer gemiste kansen... dus ik hoop echt op deze maand! (wie niet? hihi)

12. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Ja idd we hopen allemaal op deze maand..

En weetje wat t allerstomste is..
    Als t deze maand niet raak is... Dan word t gewoon een 2011 baby..!!!

13. women21

women21 Bekend lid

13 aug 2009
    980
    0
    16
    Gehandicaptenzorg
    N-H
    Jaaa grrr 2011 alweer...
    Vriendlief loopt wel steeds te roepen dat we rond januari een kindje krijgen (wij beide zijn van januari vandaar)... en volgens mijn pendels zou dat uit moeten komen, maar ja...

Deze maand zou het dan nog een 2010 beeb zijn, maar april al niet meer pfff wat gaat de tijd toch hard!

14. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Ja gaat snel he..!!

Achja helaas kwestie van afwachten :(

15. women21

women21 Bekend lid

13 aug 2009
    980
    0
    16
    Gehandicaptenzorg
    N-H
    Ja meer kunnen we niet doen hé, helaas!
    Ach je zou toch haast zeggen dat wij ook snel aan de beurt zouden zijn? :D De vraag is alleen.. wanneer?

16. Julia82

Julia82 Bekend lid

17 nov 2009
    552
    0
    0
    He girls!

Wat word er lekker gekletst! Gezellig, vind ik echt leuk! Ik moet nu snel weg, dus reageer andere keer uitgebreider. Lara, bedankt voor de tip, weet alleen niet of ik mijn man zo gek krijg er meerdere te nemen. Gister stelde ik de multivitamine voor, toen zei ie gelijk al: mijn zaad is hartstikke goed :D nergens voor nodig. Haha, je weet hoe ze zijn he die kerels! Maar goed, ik zei al, je weet niet of alles goed is. Ik slik ook vitaminen en eet gezond en drink geen alcohol. Ik doe dat al een half jaar, nu ben jij aan de beurt.. En zo ist!!

Meiden werk ze, als je aan t werk ben, en anders: ga lekker de zon in! Tot vanmiddag

17. women21

women21 Bekend lid

13 aug 2009
    980
    0
    16
    Gehandicaptenzorg
    N-H
    Ik ga ook zeker lekker de zon in! Heerlijk!! :D
    Meiden, werk ze of geniet! ;)

18. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Meiden genietze over 2 uurtjes ga ik ook de zon in ;)

19. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    haha typisch een mannen-opmerking :D
    ja idd, het is uit voorzorg! dat doe jij ook toch, nou dan moet hij dat ook doen... jullie willen allebei een kindje ja toch!

20. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Hahaha idd typisch mannen opmerking die van mij zei ook al..

Volgens mij heb jij een lui ei want mijn mannen zwemmen wel hoor..!!

Deel Deze Pagina