Toch fijn he meiden dat we allemaal in hetzelfde schuitje zitten. Dat is voor mij wel een troost. Ik ga zo aan mezelf twijfelen met het uitblijven van zwangerschap. Maar blijkbaar is het toch niet zo abnormaal als ik het zelf soms voel
Heb het lijstje nog een keer gepimpt, check even of het klopt. Ik heb m opgeslagen in Word, dus als je m wilt veranderen en het lukt niet, wil ik het wel doen.. JCY, linda, we zitten alledrie op dezefde NOD Essie 9 april ronde 6 1e kindje ZWANGER!! uitgerekend 18-12-2010 Laraxx 25 april ronde 11 1e kindje Women21 1 mei ronde 7 1e kind Jeem 2 mei ronde 7 1e kindje Maya 6 mei ronde 6 1e kindje Lindaatje 20 mei ronde 7 1e kindje JCY 20 mei ronde 7 1e kindje Julia 20 mei ronde 7 1e kindje LaFemme 14 mei ronde 8 1e kindje
Goede morgen meiden, Wat betreft het voelen van de eisprong.. Ik voel hem haast nooit..!! heb hem nu pas 2x gevoeld... En cervixslijm heb ik al helemaal niet.. Dus ik hou mn banner aan en doe meestal paar dagen ervoor en erna ff flink tussen de lakens liggen Nogmaals ik heb nooit een duidelijke streep met ovu testen ik snap ze dus echt niet... Ga vanaf mn ongi dus ook maar tempen dan weet ik wanneer mn ei geweest is... Zo ik ga me klaar maken voor werk...
Hi Ladies, Ik voel mn eisprong dus ook... ik heb vorige ronde ovu-testen gebruikt en die gaf dus positief aan op zondag.. maar bleef de pijn voelen tot woensdag.. dacht toen die test zal wel gelijk hebben.. alleen springt je ei tussen de 24 en 48 uur na je positieve test.. tsja.. dat wist ik even niet.. dus wat ik voelde klopte wel.. heb alleen door de testen dus mn eisprong gemist haha!! maar goed gelukkig weet ik deze ronde beter!! Al denk ik dat je idd beter kan doorklussen.. Maar met een cyclus van rond de 40 dagen ben ik het soms wel even zat.. Heb jij daar geen last van Linda? die van jou zijn ook lang! En Juul zie dat die van jou ook steeds langer worden, dat is ook vervelend.. Wat gezellig met zn drieën 20 mei!! gaan we voor een mooi roze lijstje!! Ik gebruik de testen van testjezelf.nl die zijn ook goedkoop en ik ben wel tevreden! al hebben de zw testen indrooglijntjes!
Ja indd want uhm jullie moeten natuurlijk met BUIK op mn bruiloft komen hihi..!! Er moet iemand een buik hebben dan!
Ja september is een supermaand! Vorig jaar in september getrouwd en dat jaar daarvoor in september ten huwelijk gevraagd! Dus dit jaar moet ook een supermooie septembermaand worden!!!! Ik voel mn ei ook echt nooit! Daarom test is maar. Is het trouwens zo met tempen dat als je ei eraan komt dat je temp eerst omlaag gaat en dan dus weet dat je ei eraan komt. En als je je ei hebt dat ie dan hoog is? Kuss
Wat ik begreep van tempen was Dat als je temp omhoog gaat je ei geweest is.. En als hij daarna omlaag gaat dat een innestelings dipje is en als hij dan weer omhoog schiet en blijft je zwanger kan zijn
ik heb dat tempen welgeteld 2 dagen volgehouden hihi! ik hen nu de testen van sensitest en het pakketje van 12 dipsticks en 3 zw-testen en daar kreeg je gratis schijfje bij... jeem, ik wil graag meegaan voor dikke buik september se! kunnen we een hele dikke-buiken-haag vormen als je trouwt hihi
wie niet he! denk dat we allemaal niet liever hebben hihi! volgende maand stopt men beste vriendin ook met haar pil se, spannend!