super! als je ze vindt, foto'tje laten zien he! en amai jullie hebben nogal gebrabbeld vandaag hihi! ben echt opgelucht dat ik eind mei naar de gynea kan hoor, zo heb ik wat antwoorden op al men vragen he! aftellen hihihi
Helaas meiden geen foto kunnen vinden... Maarrrr zodra ze binnen zijn... Zijn jullie de eerste die ze te zien krijgen
Goeie morgen dames! Owh ik ben toch vrolijk vandaag eindelijk word het lekker weer..!! Mijn dag kan niet meer stuk HEERLIJK. Nu weer lekker aan het werk tot 5 uur en dan WEEKEND..!!
Jajajajaja! Heeerlijk weertje!! Werk ze voor wie moeten werken! Ik ga einde vd middag weg voor een heerlijk weekendje ardennen! Dus vant weekend zien jullie mij hier niet..
Heerlijk het weer.. je wordt er gelijk vrolijk van!! Vandaag nog even werken en dan lekker genieten van het mooie weer!! Julia, veel plezier in de Ardenne dit weekend!! Zal super zijn met dit weer!! Groetjes en tot laterrrrr
Oh Juul, geniet ervan meid!! Lekker alles van je afzetten he!! Ik moet zo ook werken tot 5 uur en dan lekker weekend!! Ik had vanochtend last van doorzichtig slijm. Dat kan toch nooit al mn ei zijn?! Mn temp was ook niet hoger. Kuss
Thanks meiden! Lafemme, je ei heb je meestal na je slijmpiek, als het slijm op zn ergst is. Maar het betekend dus wel dat je ei nadert en binnen enkele dagen er is. Dus maak maar lekker gebruik van je weekend meid om het gezellig te maken tussen de lakens Dat is dus ook het bedriegelijke van je ei, hij kan gewoon eerder komen, en als je dan net geen sex hebt gehad heb je gewoon pech. Hij komt niet altijd netjes 14 dagen voor je ongi..
En je temp niet hoger, wat ik ervan heb begrepen gaat je temp omhoog als je ei er is, en weet je met tempen dus altijd pas achteraf wanneer je eisprong is geweest...Dus het kan dan kloppen dat ie missch zondag of maandag ofzo zal komen
Ik ga nu om de dag klussen. Misschien zijn we vorige maand te laat begonnen. De gyn zei dat dat toch t beste is. Ik ga naar mn werk nu. Meiden fijne dag en geniet van het weer!!
Goedemorgen meiden! Ik kwam ook weer even langs waaien Heb wel met jullie meegelezen de afgelopen dagen, maar had gezellig wat dagen met vriendlief samen. Hoe is het hier? Juul veel plezier met je weekendje weg, geniet ervan meid.. zal je goed doen!! Hier gaat alles goed.. ben er op het moment niet zo heel veel mee bezig (verbaast me) en voelt toch ontspannen! Mooi weer vandaag! Ik ga tot een uurtje of 3 genieten en dan moet ik aan de bak...
juul, geniet van je weekendje! ik ben vandaag lekker thuis, maar moet morgen wel wat gaan werken, maar van 11 tot 17u dus best ok he! en zondag gaat het echt lekker weer worden, whieeee! genieten!!!! ongelooflijk he, gisteren nog maar ovutestje gedaan en overposi... kan er toch niet meer aan uit hoor! maar whatever, er toch lekker gebruik van gemaakt hihi!
Hey meiden, Pfff ik word gek!! Dacht ik alle formulieren van de ondertrouw te hebben ... Missen we er beide 1 die in onze geboorte gemeente aangevraagd moet worden..!! Maar gelijk gedaan dus..!! Het is lekker rustig op mn werk heerlijk voor de vrijdag
amai komt er zoveel bij te kijken bij jullie ondertrouw? wij moesten gewoon met onze ID naar het gemeentehuis waar we gingen trouwen en even 15 euro's neertellen en that's it...
Ja omdat wij beide niet geboren zijn in den haag moeten we een geboorteakte aanvragen... GBA formulier standaard en die moeten we inleveren bij de ambtenaar van publieksservice.. Die gaat de formulieren goedkeuren als dat gebeurd is kunnen we een afspraak maken voor de ondertrouw Kortom dat duurt nog een maand
hahaha uuuh Ik denk dat als je vent NU zuipt het geen consequenties heeft (dat is zaad wat 3 maand geleden gemaakt is) maar ik denk met de aanmaak van nieuw zaad wel.. (snappie m nog?) dus over 3 maand zeg maar... Verder heb ik geen idee eigenlijk haha
Jaa spannend weer maar ik voel niet veel... hele week al steekjes (maar volgensmij heb ik dat ook wel eens eerder gehad) en last van mn ogen maar of dat er iets mee 3 mei heb ik een HSG onderzoek (doorspuiten van de eileiders) en zo'n onderzoek verhoogt ook de kans op zwangerschap met 15% dus laten we het hopen!! heel veel plezier met je weekendje weg!! t wordt heerlijk weer!!
lara meid, ik duim voor je dat je net die 10% mist om nu al zwanger te zijn! succes! dames ik ben wat in de tuin aan het werken, zalig zo in het zonnetje hoor!