Hey meiden, De Jeuk is er niet minder op en echt niks helpt..!! GRRR.. Vandaag wel uit de zon gebleven want hij scheen niet.. En Lara weet je al wat we zijn errruuggg nieuwsgierig hier
Hooooooooooi, Nog geen tekenen van ongi hier maar ben de laatste paar keer steeds 2 dagen later ongi geworden... dus! we zullen t zien!! vandaag weer zulk lekker weer, was steeds druk en toen ik ging liggen was de zon weg lmaar wel ekker gbb met mn liefie! JUUL wanneer kom je terug???
Meiden, wat een weer het afgelopen weekend.. echt heerlijk.. nu weer aan het werk maar gelukkig een kort weekje!! Julia, hoe was jouw weekend?? Lara, wordt spannend nu!! zal voor je duimen!! All, fijne dag vandaag en tot vanavond!!
Good morning Girls, Zo ook ik ben weer aan t werk Heb dr zin an vandaag Het is echt heeerrrrrlijk weer hier en lekker warm al vanmorgen Lara je maakt het echt spannend joh..!! Hoop t zo voor je
Hey meiden, Nou hier is geen zon te bekennen hoor Ik maak me weer een beetje zorgen. Gister na de sex had ik een bloeding. Ik heb dat wel vaker gehad hoor, maar nu we graag een kindje willen ben ik toch bang dat dat risico's heeft ivm bevruchting. Ik word echt gek van die onzekerheid. Wie heeft ook wel s een bloeding? Kuss
Ik heb dat ook wel eens na de sex LaFemme, Dat is dan een vaatje die even gesprongen is ofzo.. Niks om je druk over te maken meid
Ja dat dacht ik al, misschien heeft t met je ei te maken dan? Dat je baarmoederwand dunner is ofzo? Ik ben nu ook an het temperaturen. Blijft aardig gelijk, gister was ie 0,2 hoger dan de dagen ervoor en vandaag 0,1 hoger. Kan het zijn dat ik gister mn ei had?
Meestal blijft je temp hoog na je ei zo'n 0.5 graad hoger... Meestal tot je ongi word... Hij kan ook even zakken innestelings dipje is dat dan.. Dus ik denk dat je eitje nog moet komen meid..!! Ik denk dat het bij mij ook einde oefening is... Pijnlijke boobs weer... Dus denk dat ik gewoon ongi ga worden over 6 dagen
Essie 9 april ronde 6 1e kindje ZWANGER!! uitgerekend 18-12-2010 Laraxx 25 april ronde 11 1e kindje Women21 1 mei ronde 7 1e kind Jeem 2 mei ronde 7 1e kindje Maya 6 mei ronde 6 1e kindje Lindaatje 20 mei ronde 7 1e kindje JCY 20 mei ronde 7 1e kindje Julia 20 mei ronde 7 1e kindje LaFemme 14 mei ronde 8 1e kindje
Heey juul wat fijn dat je een super weekend heb gehad...!!! En idd het was heerlijk weer...!!! Idd LaFemme heb het gelezen echt heel erg voor haar.. Heb je trouwens al in het topic miskramen de foto's van ilona gezien?? Is wel een beetje schokkend dus als je er niet tegen kan... Niet kijken... En idd het kan 2 kanten op maarja meestal betekend het einde oefening
Thanks! lafemme: Kan ook dat je cyclus wat korter is deze keer, zie dat jij in het begin 27/28 dagen had. Heb niet veel ervaring met tempen, maar weet wel met dat slijm als het weg is, je vaak je piek hebt gehad... Zeker omdat je last hebt van je boobs altijd rond je ei, lijkt het er toch op. Lastig he! Heb deze maand dus ovu testen besteld, en ga ik maar eens gebruiken. Dan hoop ik meer zekerheid te hebben. Had het altijd goed, maar afgelopen cyclus vergist, 4 dagen lang in spanning gezeten voor niks, daar heb ik geen zin meer in..
Heb ik ook gezien ja! Idd schokkend, maar ook heel bijzonder. Klinkt missch raar hoor, maar het is zo mooi dat met een paar weken zwangerschap het kindje al zo compleet is! Maar heel vreselijk om zoiets te moeten mee maken..
Ja idd ik vond het ook mooi om te zien dat zo'n kindje al compleet is.. Vind het ook echt knap van haar dat ze het kindje gezien heeft en vast gehouden heeft..!! Ik heb dat toen niet gedaan... Wilde het absoluut niet zien of vasthouden
haai meiden, ik heb dat fototje ook gezien, echt al een minimensje! ze zei zelf dat het een jongetje was he? ben eigenlijk benieuwt hoe ze dat gezien heeft, dacht altijd dat je daar nog niets van kunt zien zo vroeg.. Aah Juul wat lief dat je dat zegt maar jullie verdienen het net zo goed!!! Mijn ukkie is er blijkbaar nog niet klaar voor hihi en dan moet ik daar maar geduld mee hebben... zo denk ik altijd maar haha! OOit komt hij of zij er!! Ik heb trouwens deze ronde totaal geen gevoelige (.)(.)! dat is wel een verschil met vorige rondes... toen begon dat na mn ei tot mn ongi.. nu geen pijn! (appart haha) maar verder voel ik ook helemaal nix! morgen maar even afwachten dan verwacht ik mn ongi... Met mn kuikens gaat t goed! Alleen kwam mn vader gister en die zegt; oh leuk 1 haan en 3 hennen terwijl wij dus echt 4 hennen hadden uitgekozen.... (willen ook geen haan ivm de buurt) dus het is nu afwachten wat t wordt! Heb al n beetje de verschillen tussen hen en haan kuikens opgezocht op inet, en dat kuiken heeft idd al n klein kammetje en hoog op de poten en soms ook beetje bazig tegen de anderen.. Afwachten!!! (ik wil m niet weg doen....)
oeoeoeoe... spannend he! Kan jij dat handelen die dagen rond je NOD? Je voelt van alles of juist niets, het is zenuwslopend! Mijn duimen draaien hard voor je meis! t Zou ook bijzonder lekker zijn als je eileiders niet doorgespoten hoeven worden in het zkh, maar dat het zo al is gelukt
Owwww je maakt het wel errruuuuggg spannend hoor...!!! En owh wat balen zeg dat er misschien een haantje tussen zit
jaaa ik hoop ook dat ik 3 mei niet hoef!!! ben toch wel beetje bang dat het erg pijn doet... ja ik kan echt geen diertje weg doen waar ik aangehecht ben (en dat ben ik nu al haha) en voor het duidelijk is wat het is, zijn we al weken verder (meestal bij 12 weken zie je echt verschil) Hopelijk is het gewoon n manwijf haha en mag ie blijven De zon komt door jeeeujj, zo ff met pauze 8)
Hahaha idd dan maar een travo als kip/haan Krijg je wel eieren van Verse kippen eieren Idd zon komt hjier ook weer door dus ook ik ga zo met pauze