Hi Ladies, hahaha, geweldige opmerking!! Hier ook zo een, die denkt dat hij alleen mannelijk zaad heeft.. een echte kerel krijgt ie!! Zoals hij het zelf zegt haha!
Ja die van mij praat ook al constant over onze zoon iu... ( in uitvoering ) Voor de gene die t boek help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt nog niet gelezen hebben DOEN samen met je mannetje je ligt echt in een deuk.. Zo zie je dus hoe mannen het ervaren om zwanger te zijn
Ha meiden! Zo zalig in het zonnetje gezeten! Mijn dag was heerlijk, die van jullie? Ik heb zojuist Vitamine c 1000mg per pil, zink en foliumzuur gekocht voor mijn kerel Wat een apies zijn het toch he die kerels van ons! Ik kan er wel van genieten! Ik denk ook dat het serieus zo is dat áls er medische problemen zouden zijn, en het blijkt aan hem te liggen, het echt een zware dobber is voor ze. Ze zijn dan denk ik best in hun gevoel van mannelijkheid aangetast.. @women: Spannend!!! Heb jij dat ook dat je bij elk dingetje en krampje denkt: missch is het raak, het is vast een innesteling?! Zet m op meid, hopelijk is het zo! Als jij je mannetje nu ook vitamines voert voor super zaad, dan kan je vlak voor je vakantie klussen, en blijft het zaad met gemak een week in leven 8) Jouw pendels staan er trouwens gunstig bij! Heeft iemand anders ook pendels? Ergens vind ik het wel interessant, maar ik weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden of denken eigenlijk.. @Jeem: Ik heb dat boekje ook van Kluun, SUPER mooi! Wachtbankje: gruwelijk! Ik heb zoiets van: laat mij dan maar ongesteld worden, ik weet het maar liever zeker dan dat je jezelf soms helemaal gek maakt. Tussen hoop en vrees (mooie naam voor een vrachtbootje ) liefs!
Ik heb zeker zo nu en dan wel de gedachte bij ieder krampje dat het raak kan zijn, maar eigenlijk wil ik dat niet denken en gewoon mijn nod afwachten... maak mezelf anders alleen maar gek! Ik heb zeker gunstige pendels, maar heb dit meer voor de fun gedaan hoor.. het is niet zo dat ik er echt in geloof.. Mijn mannetje is van zichzelf uit al aan de vitamine pillen, omdat hij weinig tot geen fruit eet en gauw moe is. Voor mij dus gunstig.. ook laat hij zijn bakjes koffie in de ochtend wat meer staan. Ik heb het idee dat hij wat meer besef heeft gekregen door een bezoek aan de gyn en medicatie (wat ik had verteld) dat een zwangerschap toch niet zo makkelijk gaat als men denkt. Hij was best geschrokken toen... dat heeft dus best wat met hem gedaan! Achteraf niets ernstigs natuurlijk, maar je gaat je van alles in je koppie halen en vriendlief dus ook... Meiden lekker van het zonnetje genoten vandaag? Ik wel! Wat kunnen mannen soms een grote ego hebben hé? hahaha
He Women Ja je schreef al eerder iets over de gynaecoloog, en dat je 5 weken ongesteld was?! Wat was er aan de hand geweest? En had je nog goede tips opgedaan bij de gyn?
Zooo dan 5 weken ongi Ik zou echt gek geworden zijn hahaha...!! Nou dames... Ik neem ook plaats op het "wachtbankje" BAH BAH BAH ik heb nu al geen zin meer om te wachten!!!
5 weken, dat lijkt me inderdaad verschrikkelijk!! Jeem, succes op het wachtbankje!! Ga duimen voor je Woman, voor jou komt het wel dichtbij, nog 5 dagen... jij ook nog even succes op het wachtbankje.. Hopelijk vandaag hetzelfde weer als gister.. ik ben er klaar voor hihi..
Bedoel je het weer jcy?? Ik zit weer binnen helaas en kan dus niet genieten van het heerlijke weer buiten Al heb ik wel mn zomer kleding aan en JEEEEJ eindelijk mn birckenstocks uit de kast getrokken
Dames, Ik begrijp zo goed hoe jullie je voelen! Had het zelf ook en dacht altijd, stel dat het niet lukt...wat dan... mijn man werd helemaal gek van me. Ik kon bijna al huilen als ik kleine kindjes zag en iedereen om je heen is natuurlijk zwanger... Daarom, even een hart onder de riem (klopt dit gezegde wel, klinkt ineens zo raar als ik het opschrijf) het komt echt! Ineens was het zo! En weet je wat dan het stomme is... Toen ging ik weer over in: ja als het maar goed gaat, want je moet altijd een slag om de arm houden...pff. Maar was wel blij dat ik in ieder geval wist dat ikzwanger kon worden. En voor jullie komt dit ook, echt! De 7e 8e 9e en 10e ronde zijn ook nog heel normaal. als je je bedenkt wat er moet gebeuren voordat er daadwerkelijk een kindje ontstaat, wat een process! dus allemaal... koppie op en gewoon lekker verder gaan xxx Reintje
Jeem, Ik bedoel het weer ja Reintje, Dank je wel voor je berichtje!! Jij gefeliciteerd met je zwangerschap en hopelijk mogen wij je snel volgen!!
Hahaha meid ik ben echt jaloers op je..!!! Ik wil zooo graag genieten van dit lekkere weer..!! Maar helaas Reintje wat lief zo'n berichtje! En tuurlijk komt het goed diep van binnen weten we dat allemaal..Het is alleen zo frustrerend dat mensen in je omgeving we snel zwanger raken.. ( binnen 1-3 maand/en) Maar ik geef de moed echt niet op Het komt goed.. En heb gezegd 2010 word mijn jaar.. En die duurt nog lang dusss ja hihi Gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet ervan!!!
Je berichtje geeft moed reintje! Ik hoop dus echt niet dat ik ronde 11 in moet... Al voel ik helemaal niets!!! Dus t zal wel weer zover zijn.... volgens mijn banner wordt ik over 2 dagen ongi.. de gyn dacht de 28ste.. we zullen het zien.. zal wel weer paar dagen overtijd lopen
Pfff had een onwijs rare cyclus.. eerder al halverwege bruinverlies en op dag 24 bloedverlies, maar zo raar.. alleen in de ochtend een klein beetje (niet eens tamponwaardig) en dit hield 5 weken lang aan. Ik was naar de dokter gegaan tot 2x aan toe, 2x onderzocht en hij dat wat "raars" te zien en heeft mij doorgestuurd naar de Gyn. De gyn heeft mij ook inwendig onderzocht (echo) en hij zij dat alles er goed uit zag, maar dat mijn eierstok van de rel was en ik niet genoeg bmslijmvlies aanmaakte... heb een provera kuurtje gehad voor 2 weken en nu is alles weer goed!! Verder eigenlijk geen goede tips opgedaan bij de gyn, op dat moment wou ik weten wat er aan de hand was en of dat misschien nare gevolgen had voor mij en de toekomst.. @ Jeem: ik werd ook helemaal gek van dat bloedverlies en haalde me op dat moment al de ergste dingen in mijn hoofd
Het berichtje van Reintje geeft zeker moed!! Thnx!! Tja voor mij duurd het idd niet lang meer, maar de banner is een richtlijn... ik weet op et moment niet hoe mijn cyclus is na die kuur, volgens de gyn rond de 28 dagen.. Wat lekker hé dames, de zon schijnt weer! Word er helemaal happy van!! Ben alweer flink zomerkleding en bikini's aan het inslaan ... jullie nog vakanties gepland toevallig?!
Goeiemorgen meiden! Het is gelukkig weer lekker buiten! Niet zo fantastisch als gister volgens mij, maar toch.. Wat zou het lekker zijn om straks weer in je zomerjurkjes over straat te gaan! Voor wachtbank-girls: heel veel geduld en goede bevruchtingen toegewenst @Reintje: wat lief dat je ons zo even komt bemoedigen! Ik weet wel dat je gelijk hebt, alleen heb je toch regelmatig zo'n angst: het komt missch precies bij mij wel niet goed..! Maarrr koppies op ja!
@women: zo lekker heftig zeg! En je was dus al een paar maanden gestopt met de pil? Moet het baarmoederslijmvlies vanzelf weer herstellen ofzo? @all: Zullen we een NOD lijstje maken? Vind ik wel geinig, hebben we een goed overzicht van wanneer ieder zn NOD is, hoeveelste ronde en missch hoeveelste kind, voor de dames die er meer dan 1 hebben? Voorbeeld: Women21 1april-ronde 1-1e kind Jeem JCY Lindaatje etcetcetc
NOD lijstje: Women21 1april-ronde 1-1e kind Jeem 6 april Ronde 1 1e kindje JCY Lindaatje Zo gepikt wie volgt? Het is zeker lekker En ik ga dit weekend eens flink Shoppen in Rotterdam
Ja heftig zeker.. ik ben sinds augustus gestopt en dat was toen ronde 5.. had nu dus in ronde 7 kunnen zitten als ik normaal ongi was geweest.. ben dus ook pas verder gaan tellen qua rondes na die kuur. Die kuur heeft ervoor gezorgd dat mijn bloeden stopte, dat ik meer slijm aanmaak en dat ik weer een normale cyclus zou krijgen Leuk idee van het lijstje!
haha sorry beetje verkeerd neergezet...sinds augustus gestopt en zat uiteindelijk in ronde 5 toen mijn cyclus van slag raakte..
Goed ideeMijn NOD is rond 11 april ronde 7 eerste kindje. En wat zou t fantastisch zijn om met een mooi buikje in je bikini te pronken