Ronde 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Julia82, 19 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Owww JCY Wat balen...!!:(

Hebben ze je ook al gezegd hoe ze dit willen gaan oplossen??

2. Jcy

Jcy Actief lid

2 okt 2009
    146
    0
    0
    Hi Jeem,

Nee nog niet hoe ze het willen oplossen, want het is nog niet zeker of het zo is.. er zaten veel eitjes en hij is bang dat mijn lichaam moeite heeft met het kiezen van het juiste eitje en dat mijn cyclusen daarom zo onregelmatig zijn en wat langer duren dan normaal... we wachten het rustig af.. Maak me er nog niet zo´n zorgen over omdat we al weten dat we zwanger kunnen worden, maar nu nog blijven.. daar gaat hij ook gelijk naar kijken of er iets afwijkends te vinden is waarom het mis is gegaan of dat het gewoon botte pech is geweest..

3. Maya82

Maya82 Actief lid

9 nov 2009
    337
    0
    0
    België
    hey meiden!

jcy, ik duim voor je dat ze het fout hebben hoor! en dat je gewoon snel zwanger kan zijn!

jeem, zoooooo een mooie trouwkaart wow hoor!!! echt knap! me like hihi :)

lara, je houdt de spanning er wel ongelooflijk in hoor! zucht... :)

hier vandaag misselijk geworden deze morgen in douche en nu is het pas wat minder... bah

4. Julia82

Julia82 Bekend lid

17 nov 2009
    552
    0
    0
    Hee JCY

Zo das ook niet niks zeg! Had je gedacht dat het iets in die richting kon zijn? En weet je als je een lichte vorm zou hebben of dat dan de innesteling kan verstoren? t Fijne is wel dat ze er nu waarsch ook wat aan kunnen doen toch?! Dikkkke knuffel voor je meis

5. Julia82

Julia82 Bekend lid

17 nov 2009
    552
    0
    0
    Jeempie, keek ff op je link van je hyves, met een hilarisch kattenfilmpje!!! Man man, ik lig onder de tafel van het lachen!

6. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Whahaha geweldig he :D

Let niet op de overige foto's ( mocht je die kunnen zien :D:D )
    En thanks dat jullie mn kaartje mooi vinden :D

Ben dr zelf ook echt heeeeuulll blij mee :D

7. LaFemme

LaFemme Bekend lid

15 okt 2009
    755
    0
    0
    Hey meiden,

Jeem, wat een mooie kaart!!Leuk he om er zo mee bezig te zijn.

Juul, gefeliciteerd!!:D Hoef je dat lekker niet meer te doen. Heerlijk.

Lara, heb je al getest??We zijn zo benieuwd!!

Mn temp was vanm weer 0,1 omhoog gegaan. Maar heb net ovutest gedaan en die was weer negatief, dus volgens mij heb ik m echt al gehad. Maar hoe kan mn temp dan wel omhoog gaan?

Kuss

8. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Dan heb je een lekker vroeg eitje ;)

Ik ga zo lekker douchen en mn bedje in ik ben kapot...!!:(

9. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    Lafemme, je temp moet wel meer dan 0,1 omhoog gaan naar ei!
    bij mij is dat zowiezo wel 0,3!
    dus je hebt m nog niet gehad denk ik!!

meiden.... ik is toch ongi geworden :(:(
    net pas!! de kunnen jullie nagaan dat ik al helemaal zat weg te zwijmelen :):) dat is echt het vervelendst, die hoop die je dan krijgt.. Ik kan blijkbaar dus 5 dagen overtijd gaan! (dat wordt lang wachten de volgende ronde!!)

Juul gefeliciteerd meid!!! :):)

JCY, hopelijk heb je geen PCOS! wanneer krijg je de uitslag?

Jeem, echt een supermooie kaart!!! Orchideen zijn ook mijn lievelingsbloemen!! echt heel mooi!
    Hoe heet je eigenlijk in het echt dan?

10. Jcy

Jcy Actief lid

2 okt 2009
    146
    0
    0
    Hi Lara,

Wat balen voor je!! dit had ik toch echt niet meer verwacht.. jeetje, dikke knuffel voor jou meid!!

Ik mag 21 juni terug komen.. mocht al eerder, maar als ik de 21ste kom dan kunnen ze gelijk de uitslag van de bloedtest geven.. ik moet namelijk de 14de en de 21ste dag prikken, maar omdat mijn cyclus zolang is is de 21ste dag van mn nieuwe cylcus pas over 6 weken.. dus eerder had niet veel zin! maar we duimen..

11. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    21 juni, dat duurt nog even.. maar is wel het makkelijkste idd als je dan gelijk alle uitslagen krijgt. Weet je waar je aan toe bent!
    Hopelijk vliegt de tijd!

nee ik had t eigenlijk ook niet meer verwacht en dan komt het toch nog!!! :(
    Nu maar hopen dat het maandag weg is anders kan ik die HSG ook niet doen! Scheelt dat ik nooit lang ongi bent, afgelopen keren 2 dagen...

1 voordeel heb ik wel weer, zaterdag mega piratenfestijn... ZUIPEN!!!! hahaha ;)
    Was 1000000 x liever zwanger geweest maarja... positief blijven! ;)

12. Jcy

Jcy Actief lid

2 okt 2009
    146
    0
    0
    Ik hoop echt voor je dat het maandag over is en dat je wel de HSG kunt doen!

Inderdaad, gezellig een feestje ervan maken zaterdag! heb je verdient en even lekker aan andere dingen denken!!

Veel plezier!!

13. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Hey meiden,

Zo deze vroege vogel is natuurlijk weer vroeg wakker...!!!
    Neee Lara balen meid :(
    Nu idd maar hopen dat het weg is voor maandag...
    En in het echt heet ik Jamie maar iedereen noemt me Jeem :p
    Mensen kunnen mij niet beter als Jeem ;) vandaar ook op het kaartje hahaha.

@Jcy pff dat duurt lang nog tot juni..!! Maar indd wel beter dat je dan alle uitslagen krijgt meid..!! Hoop dat ze wat kunnen vinden en dat er wat aangedaan kan worden..!! En dat je een mooie plak beeb krijgt..!!

14. Julia82

Julia82 Bekend lid

17 nov 2009
    552
    0
    0
    Ha meiden!

Wat balen Lara!!!! Het zag er zo veelbelovend uit.. Had het echt voor je gehoopt.. Gelukkig weet je wel dat na die behandeling de kansen weer meer vergroot zijn. Maar wel heel balen, zie dat je nu al in ronde 12 zit pfff wat word je geduld op de proef gesteld..

Jeem, zeggen ze dan djeem, of echt Jeem zeg maar?

JCY, duurt idd nog wel even, maar er worden nu wel concrete stappen gezet, die wel jullie kansen gaan vergroten! *duimduimduim*

Vandaag relaxed dagje. Ga weinig ondernemen, ff stad in , de rommelmarkt bekijken. Vanavond met een bevriend stel gourmetten, das wel gezellig dus!

Fijne dag he meiden!

15. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Hey juul!

Nou t was eerst Djeem... En dat werd na enige tijd Jeem...
    Dus nu is het gewoon op zn hollands Jeem :p
    Als wij een kaartje krijgen van vrienden staat er ook Peet & Jeem op.. hahaha.. Lang leven de afgekorte namen :p

En ik ga ook niet veel doen ik ga naar mn moeder in Almere en daar lekker hangen :p Tis kl*te weer dus geen zin om ergens te slenteren :D

16. LaFemme

LaFemme Bekend lid

15 okt 2009
    755
    0
    0
    Hey meiden, wat een shitweer he!!
    Bah nergens zin in.

Lara, wat is dit kl*te zeg!!We hadden allemaal goeie hoop voor jou!
    Ik hoop voor jou dat het snel 21 juni is!!

Maar mijn temp is geleidelijk omhoog gegaan. Het begon met 36,8 en gister 37,2. Meiden ik voel me zo k*t!! Net gesext en weer een bloeding. 3e keer al deze week. Het begon zondag. Zou het dan een wondje kunnen zijn wat niet de tijd heeft om te helen?Omdat we nu om de dag sexen. Het is net alsof ik ongi ben dan.

17. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    LaFemme

Het kan ook je eitje zijn die probeert te springen...

Heb ik ook wel eens gehad bloed verlies toen mn ei sprong..

Of toch een wondje..

Offf misschien heeft je mannetje een wondje dat kan ook!! dan blijft het bij jou zitten en komt het eruit ;)

18. LaFemme

LaFemme Bekend lid

15 okt 2009
    755
    0
    0
    Ik denk dat het aan mij ligt helaas. Ik heb wel vaker een bloeding gehad, maar nu heb ik t echt vaak. Ja, we sexen nu ook wel meer. Maar ik vind het echt niet leuk meer. Heb nu ook gewoon lichte krampjes.

Ik ga ff mega mindy kijken. Ik vind Toby zon lekkere vent. Haha.Krijg je ervan als je veel bij neefje en nichtjes bent;)

19. Julia82

Julia82 Bekend lid

17 nov 2009
    552
    0
    0
    Hee lafemme,

wat vaag joh dat je dat telkens hebt! Als je je zorgen maakt, moet je echt even langs de huisarts gaan joh! Het is toch niet bepaald standaard dat je door sex gaat bloeden. Ik heb wel vaker gelezen dat dit kan als je zwanger bent, omdat dan alles extra doorbloed is.. Nou dikke knuffel voor jou meid! Helemaal nieet leuk al die onduidelijkheden..

Djeem, ik heb lekker toch al je foto's op hyves bekeken haha! Want dat kon ik niet laten nadat je dat zei! Je ziet er mooi uit!! En die kerel van je, dat is echt een droogkloot eerste klas he! Ziet er allemaal heel gezellig uit!

20. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Whahaha vind je..!!!

En ja tis echt een droog kloot eerste klas..!!
    Een echte boer he :p

Deel Deze Pagina