Ronde 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Julia82, 19 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Julia82

Julia82 Bekend lid

17 nov 2009
    552
    0
    0
    Jaa vind ik echt ja! Echt een mooie chick, met een lekkere vrolijke uitstraling :D
    Hij is vooral stoer, ik zie m wel een paar stoeptegels naar de ME gooien bij 020 vs 010 :D

2. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Hahahaha Thanks:)

En uhm dat van mn vriend... Dat zie ik hem niet doen hoor :D:D

Hij doet zich stoerder voor als ie is ;)
    Met bier op is ie "stoer" Ik zal ook nooit meer vergeten de eerste avond dat ik hem leerde kennen.
    Liepen we met 5 man in maassluis gingen daar shaorma eten.. En we lopen op een brug en hij laat echt kei hard een boer ( had al een paar biertjes te veel op ;) ) En er staat een gozer op die brug en die begint te vloeken en te tieren.. Hij loopt terug en gaat ruzie maken met die gast... Maar deed verder niks :D

Dus een heeuuullleee grote mond en een heeuuull klein hartje ;)

3. LaFemme

LaFemme Bekend lid

15 okt 2009
    755
    0
    0
    Dank je wel meis, lief van je!!
    Ik heb wel vaker gebloed, misschien dan mn baarmoederwand dunner is.En normaal sexen we niet om de dag. Ik heb t ook de verloskundige gevraagd, dus dat wacht ik ff af.
    We gaan nu ff naar de bouwmarkt voor mn salon.

Dikke kus

4. lindaaatje

lindaaatje Actief lid

17 aug 2009
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden!

Tis ff geleden maar ik leef nog hoor :D

Juul, heb je nou je tussentijdse toets gehaald?? Gefeliciteerd dan!
    En heb je je ei inmiddels al gevonden?

Hoe is het met de rest? Lara.. is er al nieuws bij jou???

Hier weinig nieuws eigenlijk :)

Meiden geniet allemaal van het lekkere lange weekend!

xx

5. lindaaatje

lindaaatje Actief lid

17 aug 2009
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ow shit... lees net dat ongi bent geworden Lara... balen zeg!! Hopelijk is je ongi maandag voorbij en kan die HSG gewoon doorgaan!!

Trouwens, niet te veel zuipen op dat piratenfestijn he... het kan je vruchtbaarheid beïnvloeden :)

6. Julia82

Julia82 Bekend lid

17 nov 2009
    552
    0
    0
    Hai girls!

Lindaatje, leuk dat je er weer bent! Alles goed met jou? Ik heb idd mn ttt gehaald! Lekker hoor! Kan waarsch helaas pas eind mei afrijden, omdat alle plekjes volgeboekt zitten, das jammer..

Ben druk naar mn ei op zoek. Vandaag was de streep donkerder dan de dagen ervoor. Toen was ie hele tijd hetzelfde, bijna niet te zien. DIt betekend dat lh spiegel stijgt toch? En dus ook dat mn ei eraan gaat komen??

WIj zouden de stad in gaan, maar we zitten nog steeds met onze luie kont op de bank haha! Het regende de hele tijd, en nu zijn we zo relaxed, dat we er niet meer vanaf komen!

7. LaFemme

LaFemme Bekend lid

15 okt 2009
    755
    0
    0
    Die rommelmarkten zijn elk jaar weer hetzelfde he. Ik vind er niks aan eigenlijk.We zijn heel ff geweest maar waren snel uitgekeken.
    Kon mn man tenminste weer verder met klussen.

We gaan lekker makkelijk eten. Pizza.
    Heb ook weer een keer flesjes drank gekocht. Ik wil me niet meer te druk maken hoor. En mocht het wel raak zijn, in het prille begin kan het geen kwaad, vooral niet als het bij 1 flesje blijft.

Het bloeden is op gehouden dus hoop echt dat het een wondje is.

Hebben jullie nog plannen voor vanavond?

Kuss

8. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Hey meiden,

Zo ik ben ook weer thuis ben ff bij mn moeder geweest vandaag!
    Lekker daag in de tuin gezeten en weinig gedaan ;)
    Heb gigantisch last van zuur..!!! T komt gewoon echt omhoog bah...!!! Nu rustig op de bank tv kijken en weinig doen ;)

9. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    Juul heb jij ook hyves? en de rest?
    die van mij is l-iessx.hyves.nl

(ik heet in het echt geen Lara!! ;))

10. LaFemme

LaFemme Bekend lid

15 okt 2009
    755
    0
    0
    Hey meiden,

Het lara, ik heb je toegevoegd hoor;)
    Wat grappig dat je een hele andere naam hebt.
    Wel leuk hoor, nu hebben we er ook een beeld bij met wie we eigen lijk kletsen.

Jeem, ik las dat je gister van maagzuur had, klinkt als een symptoom. Heb je al getest of is het toch doorgekomen?

Kuss

11. lindaaatje

lindaaatje Actief lid

17 aug 2009
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooie foto "Lara" van jou en je vriend op je hyves! :)

Ik heb geen hyves trouwens... Wel twitter :D

12. Julia82

Julia82 Bekend lid

17 nov 2009
    552
    0
    0
    Hee Lara!

Ik heb geen hyves, die heb ik een jaartje geleden eraf gekickt. Vond het irritant dat iedereen alles kan mee lezen.. Heb nog wel een nep profiel, zodat ik af en toe nog even kan rond neuzen hoe het met allerlei mensen gaat die ik nooit meer tegen kom :D

Jij bent ook al zo'n mooie chick joh! Heel leuk om een hoofd bij je kletsmaatjes te zien ;) Ik heet ook geen Julia hoor :)
    Kan natuurlijk altijd mn nep hyves pimpen voor jullie hihi! Heb je er ook een hoofd bij. Doe het alleen liever niet op dit forum, omdat ik het wel relaxed vind om mn privacy te hebben. Je weet nooit welke bekende van je hier ook rond kijkt, en dan durf ik wat minder vrij uit te praten. Nu kan je heerlijk tot in de dirty details praten over wat je maar wilt..

13. Julia82

Julia82 Bekend lid

17 nov 2009
    552
    0
    0
  14. Julia82

Julia82 Bekend lid

17 nov 2009
    552
    0
    0
    Lara, hoe is het met je ongi? Maandag natuurlijk die afspraak met gyn.. Ik hoop echt voor je dat het onderzoek je mee zal vallen, en dat je niet teveel pijn voelt *duimduimduim*

15. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Goede morgen meiden!

Moest even denken wie me nou had toegevoegd maar nu weet ik het :D
    Hier nog geen ongi te bekennen :( zal vanmiddag wel komen denk ik..

Idd Lara je bent echt een hele mooie vrouw..!!!
    En juul jij ook hoor :D
    Schattig dat roze jurkje :D:p
    Ik heb gister een nieuwe fiets gekocht ben dr zoooo blij mee:D
    Tis een mamafiets maar hij fietst echt heeerrrlijk ( krijg m alleen pas over 3 weken :( )

16. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Ik zie nu trouwens pas dat mn banner automatisch op nieuw begint haha..

En ik ben nog niet ongi..!!

17. women21

women21 Bekend lid

13 aug 2009
    980
    0
    16
    Gehandicaptenzorg
    N-H
    Hey meiden!

Ik ben ongi, maar echt zoals het hoort ongi (tot nu toe) bloed en buikpijn... dus ik ben weer blij!! :D Dus vorige keer was toch echt mijn ongi... hihi

Trouwens.. ik heb ook hyves! Maar liever geen geklets over zwangerschap op mijn hyves hihi ik houd ook wel van wat privacy namelijk ;)

Marscha Profiel - hyves.nl

18. women21

women21 Bekend lid

13 aug 2009
    980
    0
    16
    Gehandicaptenzorg
    N-H
    Trouwens.. Lara balen van je ongi meid :(

Juul gefeliciteerd met je tussentijdse toets! Vet goed!! :D

Jeem.. spannend spannend! Zuur is idd wel een teken hihi ;)

19. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    hihi ik heb liever ook geen geklets over ZP hoor :p
    Maar ach ik word gek van mezelf loop om t uur naar de wc om te kijken of er wat komt maar niets..!!

Ach ja we wachten netjes af;)

20. Jcy

Jcy Actief lid

2 okt 2009
    146
    0
    0
    Hallootje!!

Hier weer fris achter de laptop na een gezellige bruiloft!! Julie nog leuke dingen gedaan? of gewoon een lekkere rustige zaterdagavond na koninginnedag! Vandaag is mijn mannetje jarig dus wij krijgen vandaag de hele dag visite, dus dacht nog even snel bijlezen hier, want kom er vast niet meer aan toe vandaag!

Jeem, wordt nu toch wel erg spannend.. heb je nog niet getest?

Juul, onze vruchtbare dagen zijn er... suc6 ;)
    Lindaatje, volgens mij voor jou ook... wij lopen toch met zn drieen gelijk?

Essie, hoe is het met jou?

en Woman, balen dat je weer ongi bent.. Maar gelukkig wel duidelijk ongi en niet net als vorige maand dat je niet weet waar je aan toe bent...

Ik heb ook hyves en facebook (doe ik niet zoveel mee) en twitter haha... maar twitter lees ik eigenlijk ook alleen maar, twitter zelf niet zoveel.. Ik geef mn hyves liever niet via zp, want je weet maar nooit wie er allemaal mee lezen en ik vind de privacy wel lekker.. mocht je willen weten wie ik ben dan voeg ik jullie wel even toe op hyves.. ;)

Deel Deze Pagina