Juul, wat een mooie trouwfoto'sMn neefje en nichtje komen niet eens zo heel vaak logeren, alleen toevallig nu wat sneller achter elkaar. Ja, ik ben bijna een tweede moeder voor ze. Echt superfijn hoor. Wat lief je groepshug, ook heel toevallig, want net dat plaatje had mn neefje gister gekleurd voor mn moeders verjaardag Nou meiden fijne dag. Het is wel somber weer hoor Kuss
Hihi thnx meid! Ik zal es ff voor je koekeloeren welke kleur dat was... als ik strax aangekleed ben duik ik wel ff de schuur in. Als het goed is hebben we de verfpot met code nog.. hij is overigens wel gemengd bij een Karwei gemengd!
Owwwwwwww lekkerrrr ben jaloers!! Ik ga niet op vakantie dit jaar Wij gaan volgend jaar met de auto denk ik ergens in italië of frankrijk in een huisje
Ja die hebben mooie kleuren daar. Is dat veel duurder om te mengen? Oh lekker meis, bijna op vakantie. Waar ergens in Frankrijk ga je? Wij moeten nog 4 maanden wachten. En dan ook op naar Frankrijk.
Het is wel duurder, maar of het veel duurder is weet ik niet meer.. ik ga het zo es ff allemaal voor je uitpluizen Jaaa, wij gaan al bijna! Nog paar weekies.. wij gaan naar Espagnac (een inieminie dorpje wat ergens ligt rond de Dordogne) ver in het midden en zowat naar het zuiden van Frankrijk.
Owwww leukkk iniminie dorpjes daar ben ik dol op Mijn dokters afspraak staat gepland voor as donderdag.. Ben benieuwd
@ Lafemme: Ik heb de kleurcode voor je.. ik weet alleen niet meer wat het kost kan de bonnen zo ff niet vinden namelijk (maar dat kan je navragen natuurlijk ) De code is: S0.05.25 het is een beetje antraciet/ donker grijs. Succes
Ha meiden! Lara, zet m op!!!! Ik denk aan je.. Thanks lafemme! Ik heb gisteravond laat jullie hyves pagina's door zitten surfen, veeeeel foto's gezien! Zo leuk!! Ik heb nu net een nieuwe aanmelding als vriend gehad, ben jij dat JCY? Jeem, spannend hoor zo snel al een afspraak! Women, wanneer ging jij nu precies naar Frankrijk? Wij gaan half juni naar de zuidkust. HEEEEEEEEEEEEEEERLIJK!! Dat is ook al snel! Essie, Maya en Linda, ik zie jullie niet zo vaak meer hier! Gaat ie goed met jullie? Fijne dag meiden!
Owhh lekker hoor Viva La France..!! Ik ben echt jaaaarrreeen achter elkaar naar Frankrijk geweest en heb t altijd leuk gevonden.. En ja zo snel tis de HA pas he hihi.. Denk dat als ik door gestuurd word dat ik pas in juni bij de gyn terrecht kan.
Jeem.. ik heb toen een verwijsbrief van mijn ha gehad en moest officieel ook nog dikke maand wachten totdat ik terecht kon bij ziekenhuis in mijn omgeving. Een vriendin heeft mij toen een website aangeraden en daar kan je kijken wat de wachtlijsten zijn van andere ziekenhuizen. Ik heb toen contact opgenomen met een ander ziekenhuis bij mij in de buurt en daar kon ik de volgende dag al terecht!!! www.zorgkiezer.nl
Hey dat is fijn idd..!! Ik heb dat met mij zorg verzekeraar die kan dan voor mij bemiddelen echt fijn..!! Dus als ik langer als een maand meot wachten dan doe ik dat gewoon
Wij vertrekken 11 juni in de avond zoooo zin in!! Dus ook ongeveer halverwege juni en blijven 2,5 week ongeveer! En jullie??
Oh meiden ik heb buikpijn! Lang geleden dat mijn menstruatie zo was haha Vraagje: Als jullie menstrueren, hoeveel dagen zijn dat dan? Bij mij altijd rond de 7 dagen.. pffff vreselijk! Laatste dagen dan wel onwijs weinig, maar toch wel irritant
hey women Ik heb het meestal tussen de 3 en 4 dagen.. en soms 5.. verschilt heeeeel erg.. Maar heb indd wel altijd hele erge buikpijn.. En rugpijn