NOD lijstje: Women21 1april-ronde 1-1e kind Jeem 6 april Ronde 1 1e kindje JCY Lindaatje Laraxx 26 maart Ronde 10 1e kindje
NOD lijstje: Women21 1april-ronde 6-1e kind Jeem 6 april Ronde 1 1e kindje JCY Lindaatje Laraxx 26 maart Ronde 10 1e kindje Mijn ronde klopte ook niet heb hem ff bewerkt
Women21 1april-ronde 6-1e kind Jeem 6 april Ronde 1 1e kindje JCY Lindaatje Laraxx 26 maart Ronde 10 1e kindje LaFemme 11 april -ronde 7- 1e kindje Zoo LaFemme je staat erbij hoor!!
NOD lijstje: Women21 1april-ronde 6-1e kind Jeem 6 april Ronde 1 1e kindje JCY Lindaatje 18 april Ronde 6 1e kindje Laraxx 26 maart Ronde 10 1e kindje LaFemme 11 april -ronde 7- 1e kindje Laatste versie
Hahaha we gaan een beetje langs elkaar heen had net Lafemme er nog bij gezet.. maar nu staat ze hier niet bij
@ Women: ik had als voorbeeldje jouw NOD op 1 april gezet, klopt niet denk he @allemaal: heb m ff op volgorde van datum gezet, degene die er nog niet bij staan: join the club!
Leuk idee van het NOD-lijstje meiden! Ik ben wel de laatste in rij helaas Oh, maar wacht, Julia, jij staat er zelf nog niet eens bij? Wij lopen (bijna) gelijk toch? Hoe gaat het met jullie meiden? Hier gelukkig weer goed: ben twee dagen flink ziek geweest. Gisteren echt helemaal niets kunnen binnenhouden . Hopelijk heeft het geen invloed gehad op mijn ei. Weten jullie of dat kan? Mijn ei gelukkig pas over 1,5 week.... Verder is een goeie vriendin van me voor de tweede keer zwanger! Ben erg blij voor ze, helemaal omdat de eerste nogal een tijd op zich heeft laten wachten. Hopelijk is het bij ons dan ook deze ronde raak, dan zou ik slechts drie maanden met haar schelen en dat zou wel erg gaaf zijn om dat het (deels) samen mee te maken
Weet niet of het klopt hahahaha MIjn banner staat op 28 dagen (richtlijn), maar ik weet niet hoe mijn cyclus is dus 1 april is prima dat zou dan 32 dagen zijn... het zou kunnen mijn cyclussen hiervoor waren tussen 27 (kortste) en 36 (langste) dagen
Zo, zat ff te kutten met het lijstje. Vergat de quotes weg te halen, en dan kan je m niet meer overnemen.. ALs het goed is klopt ie dus zo, en wie er nog niet bij staat of niet goed erin staat: vul maar aan NOD lijstje: Laraxx 26 maart Ronde 10 1e kindje Women21 1april-ronde 6-1e kind Jeem 6 april Ronde 6 1e kindje LaFemme 11 april -ronde 7 1e kindje Lindaatje 18 april Ronde 6 1e kindje Julia 20 april ronde 6 1e kindje Laatste versie
Hey meid, wat balen dat je 2 dagen flink ziek bent geweest.. hoop niet dat het invloed heeft op je ei, want ik ben deze maand ook 6 dagen flink ziek geweest rond mijn vruchtbare dagen... hebben wel kunnen klussen gelukkig! Ik zit in hetzelfde schuitje! Een goede vriendin van mij is ook net zwanger van de tweede nu 13 weken ongeveer.. en als het deze maand raak zal zijn zouden we ook ongeveer 3 maanden schelen... we gaan samen op vakantie met onze mannen en hoop dat we dan allebei met een buik (zij wat dikker) in onze bikini mogen rondlopen. Zou geweldig zijn!!
Hey leuk zo met al die kleurtjes Ik ben net even buiten geweest heerlijk op het dak op 20 hoog en het was zooo lekker daar dat ik een half uur langer ben weggebleven met pauze OEPS..
Wat grappig dat we precies in hetzelfde schuitje zitten! Die vriendin van mij is inderdaad ook 13 weken ongeveer Zij weet (als enige!) dat wij ook bezig zijn en vond het natuurlijk wel wat vervelend dat het bij ons nog niet raak is... maar ik heb haar op het hart gedrukt dat ze gewoon zelf lekker moet genieten! Weet jouw vriendin het ook van jullie?
@women: Wij hebben al een vakantie gepland, half juni gaan we 2 weken naarrrrr... Zuid-Frankrijk!!! Heeeerlijk, heb er al zoveel zin in! Dat brengt me gelijk bij het punt van La Femme: pronken met je buikje in je bikini, zou super zijn! Women, fijn dat je cyclus nu dan weer helemaal ok moet zijn. Thumbs up! @Lindaatje: lief dat je aan mij denkt meid, bij het lijstje Wij lopen idd ongeveer gelijk qua NOD en ook qua lengte van cyclus. Ben deze maand wel gestopt met Etos pillen, en hoop daarmee ook te bereiken dat mn cyclus weer rond de 28 dagen word. @women en lindaatje: vinden jullie het niet moeilijk dat jullie vriendinnen al zwanger zijn? Wel tof ja als je gelijk zwanger kan zijn! Kan je samen naar puf cursus Over ziek zijn: weet niet, ik ga ff googlen. Mijn man ligt nu ziek in bed met koorts. Ik heb weleens begrepen dat zwemmers niet opknappen van koorts
Grappig zeg! Ja mijn vriendin weet het ook van ons haha, maar ze denkt dat ik het heel erg vind dat zij nu wel zwanger is en ik nog niet, maar ik gun het haar van harte! Het zou alleen leuk zijn als ik nu ook deze maand een posi test in handen mag hebben, omdat we dan gedeeltelijk samen nog lekker zwanger kunnen zijn en shoppen etc. hihi Ze zegt ook: "het komt bij jullie ook echt wel goed hoor! Zo pittig "
@Julia Mijn cyclus is gewoon wat langer, dus kan er helaas niets aan doen. Heb zelf ook een maand die Etos pillen geslikt, maar geen verandering. Toen maar gewoon weer alleen aan het foliumzuur gegaan. Dat slik jij toch ook nog wel? Ik vind het misschien wel een klein beetje moeilijk van die vriendin, maar gun het haar écht. De eerste heeft bij hun twee jaar op zich laten wachten. Nu kon ze gelukkig voor haar weer direct aan de hormonen. Ook leuk voor ze dat er straks maar 2 jaar tussen de eerste en de tweede zit.