Ronde 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Julia82, 19 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. women21

women21 Bekend lid

13 aug 2009
    980
    0
    16
    Gehandicaptenzorg
    N-H
    Ja het is altijd lastig idd van zo'n klein stukje papier.. wij hebben het ook op de gok gedaan. Gelukkig hebben wij lichte tegels dus paste het mooi, maar als je al donkere tegels hebt en dan idd zo'n donkere muur... dat maakt de ruimte erg klein (daarom hebben we ook maar 1 muur gekleurd:p)! Gelukkig heb je al wat andere mooie kleuren gezien!:D Evengoed wel richting het grijze?! Wij hebben heel veel grijscombi's in huis :) hihi

2. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    MEIDEN IK HEB EEN VERWIJSSSSSKAART VOOR DE GYN :D

Sorry ikke verry blij :D Vanmiddag afspraak maken en ben benieuwd :D

3. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    OOh super meid!!!!!!!!!!! :D:D:D ben blij voor je!!!
    Hopelijk kun je snel terecht!!

4. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Thanks..!!

Ben wel erg benieuwd..

Owh en ik moet stoppen met roken:$:$ Word nog een hele opgave voor me maar geloof me voor een baby heb ik het over :D
    T word lastig maar gaat me zeker lukken en heb met de ha afgesproken dat ik er over 3 weken nog terug moet komen zodat mocht het me zelf niet lukken we gaan kijken of er verder nog hulp is voor me :D

5. Julia82

Julia82 Bekend lid

17 nov 2009
    552
    0
    0
    Super meid!!! Je hebt allemaal goed nieuws vandaag, ga zo door :D

6. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag

Hahaha ja echt he :D
    Mijn dag kan niet meer stuk :D

owja dat kan wel... Feyenoord verliest is mijn dag verprutst :D

7. LaFemme

LaFemme Bekend lid

15 okt 2009
    755
    0
    0
    Meiden, we stonden al op de 2e pagina:$ Dat is nog niet gebeurd.

Jeem, ik hoop voor je dat het lukt te stoppen! Het is gelukkig voor een goed doel dus dat geeft je hopenlijk stimulans.

Ik moet zo werken, heb niet heel veel zin na 3 dagen vrij. maar ja, om 5uur alweer vrij en dan weekend!!Joehoeee:D

Is het bij jullie ook zo waardeloos weer?

Kuss

8. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Hey meiden,

Hier ook weer aan t werk...

En ik heb giga kiespijn :(:( en ik ben als de doooooooddddd voor de tandarts :(:(

En ja LaFemme hier is het ook waardeloos weer :(

9. women21

women21 Bekend lid

13 aug 2009
    980
    0
    16
    Gehandicaptenzorg
    N-H
    Jeeeeeem wat een goed nieuws allemaal!! Goed bezig meis :D
    Moest je veel moeite doen voor die verwijskaart of ging het soepeltjes en had de HA begrip voor jullie situatie?!

Hier ook van dat heerlijke prut weer... officieel vrij nog vandaag, maar hebben een afscheidsfeestje op het werk van ons teamhoofd. En we mogen de uren schrijven dus dat scheelt weer :D hihi

10. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Ja en Nee
    Hij wilde eerst dat mn vriend zich ging laten onderzoeken.
    En toen zei ik maar ik wil ook..!! Ben die onzekerheid zat en toen begreep hij het wel.
    Mn vriend en ik hebben nu besloten om naar de gyn te gaan en daar te horen wat de volgende stappen zijn hij laat dus ook pas dan zn zaakje na kijken ;)

11. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Meiden 28 mei moet ik naar t ziekenhuis...om half 12..
    Ben benieuwd :D

12. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    ok spannend. Je hebt groot gelijk dat je wilt dat ze jou ook gelijk 'nakijken!' Anders ben je zo weer een paar maanden verder..
    Gaan ze dan bloedprikken bij jou?

13. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag

Ik heb geen id.

De ha heeft me een verwijskaart gegeven met de mededeling bel maar ;) Hij heeft wel gezegd dat ze eerst mn vriend gaan onderzoeken en dan mij pas.. En dat als ze dan niks kunnen vinden ( dus goed zaad en een eisprong ) je weer naar huis gestuurd word om t een half jaar te proberen en dan verdere onderzoeken worden gedaan :(

14. Mama in Spee

14 apr 2010
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Zooooo herkenbaar wat ik hier allemaal lees.
    Zoals jullie kunnen zien ben ik ook al een tijdje bezig, en ook ik heb regelmatig van die dagen dat ik enorm de :x:x:x in heb, maar ja we mogen en laten de moed niet zakken.
    Ik heb 2 vroege mk gehad en dat steekt.
    Gelukkig heb ik bij de gyne te horen gekregen dat mijn baarmoeder en eierstokken er goed uitzagen, dus waarschijnlijk 2 keer vette pech gehad. Maar ja dan denk ik waarom he?? Ik wil het zoooo graag.
    Veel vriendinnen in mijn omgeving raken zwanger zonder moeite en daar baal ik soms van. Niet dat ik ze het niet gun, maar ik wil ook zo graag en ik moet al zolang wachten.:x

Nou succes meiden met klussen en afwachten!!

15. Jcy

Jcy Actief lid

2 okt 2009
    146
    0
    0
    Hi mama in spee,

Het moeten accepteren dat het niet gelijk raak is bij iedereen is soms inderdaad erg moeilijk, op de ene dag heb ik het er moeilijker mee dan de andere dag... Ik denk dat ik het nu enorm zal waarderen mocht ik zwanger zijn, terwijl het voor andere misschien als van zelfsprekend gezien wordt.. zo probeer ik er nu naar te kijken.. Ik denk ook dat ik enorm zal genieten van een zwangerschap, niet dat andere die in 1x zwanger zijn dat niet doen hoor.. Ik heb ook net als jij 2x een vmk gehad en de eerste was al in de tweede maand... Dat vergeet je niet snel.. en doet behoorlijk veel pijn.. Maar voor ons komt het uiteindelijk ook goed, er zijn zoveel mogelijkheden..

Zie dat jij je vmk net achter de rug hebt en dat dit je ronde na de vmk is.. je mag bijna testen.. Hopelijk is het gelijk weer raak! ik duim voor je!! ;)

Groetjes Jcy

16. Mama in Spee

14 apr 2010
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Jcy,

Ik zal ook voor jou duimen, want dat duurt niet veel langer als bij mij.

Spannend he!!!!

Grtz..

17. Julia82

Julia82 Bekend lid

17 nov 2009
    552
    0
    0
    Hoi mama in Spee

Wat verdrietig voor je dat je al 2x vmk hebt gehad... Ben je net zo blij dat het raak is..
    Heel herkenbaar wat je zegt over vriendinnen die moeiteloos zwanger raken. Het staat idd los van afgunst. Het leven is gewoon niet altijd eerlijk, en dat is soms super frustrerend. Mijn vriendin die pas een paar maanden na mij zwanger wilde raken, is inmiddels ook 3 maanden zwanger. Pfff dat is dan best wel slikken..

Maarrrr... wat JCy zegt, altijd goed om de + kant te bekijken! We houden de moed erin! Op deze site staan ook artikels dat het niet abnormaal is om er een jaar over te doen om zwanger te raken, maar eerder abnormaal om in de 1e ronde zwanger te raken..

Kom gezellig met ons mee kletsen zou ik zeggen!!

18. Julia82

Julia82 Bekend lid

17 nov 2009
    552
    0
    0
    Hee meiden

Ik vermoed dat ik morgen pas mn ei heb

Zoals ik eerder al zei, had ik me voorgenomen om elke dag te sexen (klussen zeggen we hier niet meer :p) Heel vaak heb ik gedacht dat mn ei al geweest was, en had ik geen zin meer in sex omdat ik na een tijdje ook druk voelde dat het moest, voor een baby. Daardoor heb ik missch wel vaker dan 1x geen sex gehad op de vruchtbare dagen :$ oepsss
    Nu hebben we dus deze hele ronde elke dag ons best gedaan :D en dat blijven we dus doen. Hopelijk zet dat dan zoden aan de dijk..

19. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Kijk elke dag seks klinkt niet verkeerd

Toch hoorde ik van mijn ha dat het rond de 10e tot de 18e dag het beste is om het om de dag te doen.. Dus dat ga ik deze maand maar doen :D

20. lindaaatje

lindaaatje Actief lid

17 aug 2009
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goed bezig Juul! Vermoed je dat je morgen je ei hebt door de ovulatietesten? Of ben je er inmiddels weer mee gestopt?

Hier is mijn eisprong geweest, 2 dagen geleden, en ik heb vandaag, sinds het einde van de middag, opeens een gevoel alsof ik menstruatiekrampen heb! In mijn buik en mijn rug :( Vreeeeeemd.

Deel Deze Pagina