Hihi dat doen we nu wel idd... moet ook wel als vriendlief een reeks van 8 nachtdiensten heeft ! Mijn mannetje heeft mij ontmaagd en sindsdien wil ik niet anders meer haha. In het begin kon ik mijn ventje er ook wel voor wakker maken, maar dan op den duur ga je 6 jaar met elkaar en gaat het toch allemaal veranderen. Soms kan dit leiden tot grote ergenis... Maar dat is vaak echt op het moment zelf!! Maar daar in tegen.. vriendlief hoeft geen moeite te doen voor een erectie of iets. We liggen op bed.. niets te zien en nog geen minuut later voel ik ineens een paal tegen me aan te schuren hahahaha (zonder dat ik wat gedaan heb). Meiden, ik ga ook slapen. Des te eerder is het morgenvroeg en ik kruipt mijn ventje lekker tegen me aan in bed hmmmm heerlijk!
Hey meiden, Nou mij kun je ook echt wel wakker maken al is het 3 uur in de n8 ( manlief ook niet hoor want als die slaapt dan slaapt ie ) Ik heb gelukkig ook niks te klagen en wat ik al zei al heeft hij geen zin dan doen we het lekker niet en andersom ook ( nu niet want mn eitje komt er aan dus om de dag )
hihihi, ja dat mannen gemiddeld weet ik hoeveel (40x?) per dag aan sex denken klopt ook niet volgensmij! Die van mij niet igg En idd, ik moet savonds heeeeeeel snel mn make-up afhalen want anders slaapt ie al tis net zo'n pop, als je mn neerlegd, gaan zn ogen dicht gister was ie ook heeel moe (gewerkt van 07:00 tot 22:15) maar toch wat gedaan.. Jcy, lekker op het strand paardrijden, fijn lijkt mij!! Ik ben vrijdag wel vrij en helemaal geen plannen, heerlijk!! Ik heb trouwens al 5 ovutesten verbruikt waar er 2 van geen foutmelding gaven... vanmorgen was was ie nog niet positief...
Oehh beter ze doen het..!! En hier is t omgedraaid ik ben de gene die heel snel slaapt hihi Maar toch blijf ik WEL wakker voor sex hoor hahaha...daar heb ik geen moeite mee Ik moet nog tot 4 uur en dan heb ik WEEKEND
mn gynaecoloog belt me zo als het goed is... dat is standaard n.a.v het hsg onderzoek, dan gaat ie evt verdere stappen bespreken.. Maar volgensmij zijn er voorlopig geen nieuwe stappen want toen had hij het over IUI in september... ik zou toch graag wat eerder willen maarja de eerste 3 maanden na n hsg wachten ze vaak nog af..
Hahaha! mooi gezegd *net een pop* Lach me dood! Het stereotype beeld is wel dat mannen ten alle tijde willen en kunnen sexen. Maar ik las ergens dat dat tegenwoordig meer en meer veranderd, en dat dan niet de vrouw maar de man hoofdpijn heeft En dat dit vaak is omdat ze het zo druk hebben en/of veel stress. ZOu dat kunnen kloppen? Lara,die van jou maakt in ieder geval achterlijk lange dagen joh! Wat doet ie, als ik het vragen mag? En Women, heeft jouw vent het ook erg druk? Ik vind het wel een logische redenering, waar ik me genoeg bij kan voorstellen.. Heeft iemand nog een leuk idee voor een dagje samen uit op hemelvaartsdag??
Oeoeoe, ook spannend!! Ze verwachten toch een beetje dat na de HSG je makkelijker zwanger raakt toch? Willen ze dat zeker eerst aankijken? Ben benieuwd wat ze gaan zeggen, hou ons op de hoogte! Lindaatje, hoe gaat ie met jou meid?
Idd juul tegenwoordig is het omgekeerde wereld Mannen hebben hoofdpijn En lara wat spannend benieuwd wat hij gaat zeggen joh..!! Ik moet nog ff 2 weekjes wachten dan mag ik ook naar de gyn. Wat hebben ze bij jou allemaal gedaan de eerste keer Lara? En wat te doen met hemelvaart.. Hmmm geen id ik kan niks doen mannetje moet weer werken
Ja Juul, van dat stress klopt wel een beetje, hij heeft een eigen bouwbedrijfje (zzp'er) en is heeeel druk... Kan en wil ook geen nee zeggen tegen klanten (mag blij zijn dat ie morgen niet gaat werken) dus als ie overdag vol zit, gaat ie ook savonds werken! (deze week dus). Hij is ook vanaf sept begonnen dus klantenkring opbouwen is nu heel belangrijk, dat heeft er ook wel mee te maken... Dus kan ook wel snappen dat ie zo moe is! Jeem, bij het eerste bezoek aan de gyn kreeg ik een inwendig onderzoek. Ook kreeg ik een formulier mee om bloed te laten prikken en mn vriend moest wat inleveren...Eind die maand moesten we komen voor de uitslagen. De maand erop werd er bij mij een cyclus-analyse gedaan (kijken of mn eitje goed groeit en op het juiste moment spingt, ik moest 3 keer die week komen voor een echo) en ook werd er een samenlevingstest gedaan (of zijn zaad mijn slijm overleefd). 10 dagen daarna moest ik opnieuw bloedprikken om te kijken of mn eisprong helemaal goed gegaan is (dan komt er een stofje vrij en is terug te vinden in het bloed). En toen hebben ze dus een hsg onderzoek gepland. Hopelijk worden jullie ook snel geholpen en zitten er geen lange wachttijden tussen de onderzoeken!
Meiden, deze Standjes: brug hebben wij gister gedaan Een aanrader hoor Jeem, kijk je er naar uit naar de gyn? Wel prettig he dat je meer zekerheid krijgt binnenkort. Alhoewel je daar ook niet altijd vrolijker van hoeft te worden.. Balen dat je vent moet werken morgen.. Hoe staat ie trouwens met de bruiloftsvoorbereidingen? Lara, zzp, ja nogal druk ja! Kan ik ook goed begrijpen dat als zn hoofd het kussen raakt, ie gelijk weg is..Op jouw hyves stonden ook allemaal klusfoto's. (en dan letterlijke klusfoto's haha!) Heeft hij zeker ook veel gedaan? Schiet me opeens weer te binnen dat jij zo'n super mooi huis hebt!! Lafemme, hoe gaat ie vandaag met jou? Voel je je nog erg rot over je ongi?
Oke fijn om te horen dan weet ik ook een beetje wat me te wachten staat Ik moet 1 dag na de gyn ongi worden dus hoop dat ze de onderzoeken snel kunnen doen. Ben benieuwd wat er uit komt en hoe lang we overal op moeten wachten
Hee JCY, paardrijden is super kikke he! Ik denk er ook weleens aan om het te gaan doen.. Ben alleen niet zo'n held, dus als dat paard gaat draven, knijp ik m.. Leuk dat je een bruiloft hebt! Altijd leuk he zo'n feestje! Zeker als het je vriendin is..
Nouja ik heb een beetje een dubbel gevoel. Ik ben bang voor de uitslagen maar heel blij dat er eindelijk duidelijkheid komt. Ja ach mijn ventje moet altijd werken op feestdagen behalve kerst En de voorbereidingen gaan goed. Gister heb ik mn bruidboeket uitgezocht word door mn schoonzusje gemaakt :-D 10 juni moeten we naar de gemeente waar we trouwen dan krijgen we de getuigen papieren mee en voor de naamsverandering enzo. En dan is het aftellen geblazen
Jaa zeker maar mag van mij wel gaan opschieten nu hoor PFf tis me toch saai hier op mn werk zit al de heledag uit mn neus te peuteren.. Straks krijgen we een of andere Amerikaanse delegatie over de vloer BAH
Ja leuk Jeem! Heb je ook al een band ofzo geregeld? Of doen jullie dat niet? En weet je al wat je met je haar doet? Juul, een brug haha dat klinkt al moeilijk!! zal zo eens even kijken, misschien iets voor morgenavond Ja mn ventje heeft ons huis helemaal zelf verbouwd De gyn belde me net, haha hij zegt' nou alles was goed, zaad goed, bij jou alles goed' hmm toen was t zaad matig.. maarja er waren nog genoeg kansen dus misschien doelt ie daarop! En hij wil ons in september terug zien (hopelijk is dat niet nodig )
Nee geen bandje nemen we niet Draaien gewoon van alles lekker zelf ( hoezo goedkoop hahaha ) En mn haar nee nog niet echt twijfel twijfel twijfel Maar dit word mijn boeket Bekijk bijlage 71475 Wel beter lara dus over 5 maandjes mag je terug komen op voor de IUI ( of hij moet niet meer nodig zijn idd wat ik meer hoop voor jullie )