Pfff heb net gebeld met knikkende knietjes (ben niet zo'n held..) Neemt ie niet op.. Nou desnoods ga ik idd naar een andere rijschool. Ik wilde graag mn rijbewijs halen voordat we naar Z-Frankrijk gaan rijden, maar inmiddels heb ik zoiets, als ik dat niet haal jammer dan. Ik heb een iets te teer zieltje geloof ik voor zo'n lompe beer
Meis, ik zou ook echt overstappen. Desnoods naar een andere rijschool. Mijn zus heeft dat ook gehad. Haar eerste instructeur werd echt boos als je iets verkeerds deed. Daar werd ze alleen maar onzekerder van en dus ook zenuwachtiger. Daardoor ga je alleen maar beroerder rijden en heb je ook kans op je examen om te zakken. Toen is ze overgestapt naar een andere rijschool en als ze dan iets fout deed maakte hij alleen maar grapjes. Zo reed ze een keer te hard en toen vroeg haar instructeur van: Heb jij geld bij je? Mn zus snapte het niet en vroeg hoezo? Nou zegt hij, als je een boete krijgt mag jij m betalen he Maar dat zei hij op een hele leuke manier waardoor je je veel beter op je gemak gaat voelen. Ik had ook een hele fijne en we hadden altijd lol in die auto. Dus ik reed zo op mn gemak. Dus meis, bel gewoon op en je hoeft m geen verklaring schuldig te zijn!!! Echt niet. Dikke kus
Heb die andere gast sms gestuurd of ie mij even terug wil bellen, omdat ik een probleem heb.. SJonge, ik ben er zo goed in mezelf gek te maken! ZIt nu constant aan mezelf te twijfelen of ik niet een beetje overdrijf en mezelf aan zit te stellen.. Probeer mezelf wijs te maken dat ik best mijn gevoel serieus mag nemen. Heb al een paar keer op het punt gestaan om te kappen met die instructeur en toen heb ik door gezet. Maar nu vlak voor het examen is het niet handig om heel onzeker te gaan worden
Oeoeooe meiden! Ik heb het gewoon geregeld! Potje zitten janken aan de telefoon met die andere gast. Hij was super aardig, en gaat gelijk wat anders voor mij regelen. Missch dat ie zelf wel komt. Hij zei ook dat mijn instructeur snel geirriteerd is, en zo vlak voor een examen als het dan niet precies gaat zoals hij dat wil, gaat ie helemaal los op je. Hij vond het goed dat ik het aangaf THANK GOD!!! Dat heb ik weer gehad.. Meiden onwijs bedankt voor de lieve reacties!! Jullie zijn schatjes
Zooo ik heb ook weer ff bijgelezen: @ Jeem: je houd het weer spannend meid!! @ Juul: Wat onwijs stoer van je dat je je erover heen hebt gezet en het toch maar even hebt geregeld! That's the spirit.. you go girl!!
Ja wel joh!! Dat kan van alles zijn... een beetje hoop is er toch weer hihi of heb je dit al vaker gehad?
Thanks voor de peptalk meiden!! Fijn hoor om ff je ei kwijt te kunnen.. Vind het wel een beetje zielig ook voor hem dat ik hem gedumpt heb, voel ik me een beetje schuldig. Maar precies ook wat Lara zei: hij houdt ook geen rekening met mij, en ik heb hem idd meerdere kansen gegeven! Straks komt die andere instructeur, gaat ie ook zo zeiken omdat ik gewoon zo bagger rij
Hihi! Ja gewoon scheit.. Ik moet ook maar eens harder worden 8) Het is ook maar een zakelijke relatie. Ben ik ff blij dat ik niet ingestemd heb om instructeur bij hem te worden!! Nu ben ik er lekker vanaf Hoe gaat ie verder met jou WOmen?
Zo en nu weer even over jullie: Jeem is je vader of je moeder een indo? Lafemme, heb je al foto's van je nieuwe salon? ben zo benieuwd! Lara, ga jij ook lekker op vakantie? Zoiets staat op je hyves.. Jcy, hoe gaat ie met jouw zwangerschap? Alles nog goed? Ik duim echt voor je dat dit een plakbeeb is!
Goed hoor, heb er alweer een dagje werken opzitten... en nu knallende koppijn, vanuit mijn nek.. kennen jullie dat?! Vreselijk irritant en erg pijnlijk bij elke beweging. :x Buiten dat om gaat het lekker hoor vriendlief en ik zijn morgen samen een dagje vrij. Ik kijk er al helemaal naar uit!!