Ronde 7 alweer.... Wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Norge, 12 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Verwacht dat zwanger worden niet zo'n opgaaf zou zijn maar alles behalve dat. Niet verwacht dat ik meteen zwanger zou zijn maar wel dat het snel zou gaan. Geen reden waarom ik dit dacht maar iedereen in onze omgeving lijkt zo zwanger te zijn. In augustus mijn Mirena laten verwijderen en nu, maart, helaas nog steeds niet zwanger. Vanmorgen gewoon weer, na een cyclus die langer was dan anders, ongesteld geworden. Weer verschrikkelijk teleurgesteld en ik vind het moeilijk de moed erin te houden.
    Wie heeft dit nog meer? Dames die ongeveer in hetzelfde schuitje zitten als ik en samen met mij voor de volgende ronde willen gaan?
    Wel fijn dat het compleet lente is, ik hoop hier goede moed door te krijgen, je voelt je dan altijd vrolijker.

2. denise23

denise23 Fanatiek lid

29 okt 2011
    1.229
    0
    0
    tandartsassistente/preventieassistente
    noord-brabant
    goedemorgen!

ik zit nog in ronde 6, heb aanstaande zaterdag mn nod maar heb vandaag alweer last van mn onderrug dus verwacht dat ik een dezer dagen ook ronde 7 in ga!
    balen is dat toch, iedere maand weer die teleurstelling!
    ik was van mn dochtertje binnen 3 mnd zwanger en had (stom genoeg) ook 'verwacht' dat het ook dit keer weer raak zou zijn binnen enkele maanden... dan valt dit toch flink tegen!

kop op meid! en je hebt gelijk, lekker weer doet een hoop met je humeur!

3. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Ja, zodra die rugpijn komt dan weet je weer genoeg hè? Je wordt er zo moedeloos van. Vooral als iedereen in je omgeving zomaar even zwanger lijkt te worden. Lijkt dit op jaloezie???

4. denise23

denise23 Fanatiek lid

29 okt 2011
    1.229
    0
    0
    noord-brabant
    nee ik ken het wel hoor! 2 collega's van me zijn zwanger en 3 meiden van zwangerschapsgym (toen ik zwanger was van mn dochtertje) en bij ons lijkt het maar te duren en te duren!

5. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Ja echt frustrerend! Nou! Voor jou is er nog hoop deze ronde. En anders gaan we vol goede moed naar de volgende ronde.

6. justjes

justjes Bekend lid

3 okt 2011
    613
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik herken het ook, inmiddels ronde 8..
    Ik heb al een dochtertje en daar van was het (niet te geloven) meteen de eerste ronde raak.
    Nu had ik een beetje gehoopt dat t weer zo zijn en wel een beetje verwacht dat het met de 3e of 4e ronde zou komen.
    Aan de ene kant heb ik t gevoel van, ik heb al een schat van een dochter en 8 maanden is niet snel maar ook nog niet zo heel erg lang.. maar ineens collega's en vriendinnen die zwanger zijn en pasgeboren baby's hebben. Dan ben ik wel jaloers..

7. Kaat1984

Kaat1984 Actief lid

9 mrt 2012
    255
    0
    16
    Noord-Limburg
    Klinkt mij ook bekend. Inmiddels aan ronde 11, maar we houden moed. Lijkt idd wel of iedereen behoorlijk snel zwanger raakt en alsof iedereen om me heen zwanger wordt. Gelukkig heb ik een hele lieve vriend, die mijn gedachte niet altijd kan volgen, maar me wel moed in praat. Blijft bij mij ook telkens een teleurstelling als ik toch weer ongesteld wordt.

21 febr laatste menstruatie, ovulatietesten gedaan, eisprong gehad en gevreeën. Nu afwachten dus. Ik ben heel onregelmatig, dus het is even afwachten wanneer ik dan overtijd zou zijn.

Succes allemaal!

8. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Voor mij is het het eerste kindje.... En voor jou Kaat?

@justjes Wow de eerste ronde raak is fijn? Hoe merkte je dat je zwanger was behalve de test dan?

@kaat maar goed dat de mannen zo optimistisch blijven hè.....

Temperaturen jullie ook? Ik wel.... Maar denk eraan er misschien mee te stoppen omdat je er zo teveel mee bezig bent?

9. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Herkenbaar hoor, na maand 6 vond ik de grap wel gemaakt.
    De meeste meiden uit mijn vaste clubje waren toen al zwanger.
    De ene maand kun je het waarschijnlijk beter handelen dan de andere maand. Ik voor jou dat dit lucky number 7 wordt!! :D

10. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Dank je Lizzy. Inderdaad is het de ene maand makkelijker dan de andere maar ik vind het nu steeds lastiger worden. Je kan er haast niet minder mee bezig zijn omdat het steeds langer duurt waardoor je elke keer gefrustreerder raakt.

11. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Ja, ik snap dat!
    Ik voelde me rot dat wij niet bij de 70% horen die binnen een half jaar zwanger waren. Vervolgens nog rotter toen het jaar voorbij was en op Oudjaarsdag kon ik alleen maar denken dat 2011 vooral het jaar was waarin ik niet zwanger was geworden.

Gek genoeg heb ik er sindsdien minder moeite mee. Het lijkt nu zover weg dat het op een of andere manier niet zo belangrijk meer is.

Maar ik zet voor jou al mijn geld op ronde 7 hoor!! Even lief voor jezelf zijn en proberen weer op te laden en weer te durven geloven dat het deze ronde misschien wel eens raak kan zijn..:D

12. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Dank je Lizzy voor jouw opbeurende woorden! We gaan er voor!!

Zit jij in de mm?

13. denise23

denise23 Fanatiek lid

29 okt 2011
    1.229
    0
    0
    noord-brabant
    ik gebruik ovu testen van clearblue, mn cyclus is best onregelmatig dus soms kan ik er echt geen peil op trekken.. met behulp van die testen krijg ik dan toch een beetje ene idee...
    ik temp niet... misschien dat ik dat wel ga doen maar ik twijfel nog..

14. babywish84

babywish84 Bekend lid

14 jul 2011
    807
    0
    16
    he norge!
    wilde hier een berichtje achterlaten en zag toen dat jij dit topic had gestart!
    wil wel graag inhaken, want ons oude cluppie wordt steeds kleiner..:)
    hebben we misschien wat steun aan elkaar! ;)
    want na 10 rondes ben ook ik het wachten wel een beetje beu!
    en net wat jij zegt, je hebt wel in je achterhoofd dat het lang kan gaan duren, maar ZO lang!
    en gelukkig zijn er meer meiden met die "jaloezie" ten opzichte van andere vrouwen die wel snel zwanger zijn! :)
    bij ons in de omgeving 4 stellen die later zijn begonnen..
    en ik had met mijn schoonzus de stille afspraak dat samen zwanger zijn wel leuk zou zijn.. zij begon 2 of 3 maanden na ons en bevalt volgende maand al! was in 1 keer raak!

nou meiden, hopen dat ook hier het clubje steeds kleiner wordt en er snel positieve testen gaan verschijnen!!!! ;)

15. denise23

denise23 Fanatiek lid

29 okt 2011
    1.229
    0
    0
    noord-brabant
    @lizzy, ga je 14-3 voor het eerst naar de huisarts of ben je er al eerder geweest ivm niet zwanger worden?

16. Behappy

Behappy Niet meer actief

voor mij was ronde zeven de goede !!!
    dus hopelijk ook voor jullie !
    en ik heb geen ovu testen gebruikt, of getempt ;)

17. babywish84

babywish84 Bekend lid

14 jul 2011
    807
    0
    16
    @behappy: gefeliciteerd!!!

18. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

@Norge: niets te danken hoor :D

@Denise23: ja we hebben al eens eerder een gesprek gehad en gaan nu om een verwijzing vragen.
    In eerste instantie willen we alleen om een bloedonderzoek en onderzoek van lief zijn zwemmers vragen. Als dat goed is maken we de 2 jaar gewoon vol ;)

19. Kaat1984

Kaat1984 Actief lid

9 mrt 2012
    255
    0
    16
    Noord-Limburg
    @Norge zijn bezig voor eerste kindje.

Erg spannend allemaal en soms ook erg frustrerend. De ene keer kan ik er ook beter tegen dat het niet raak is dan de andere keer. Als iemand in mijn omgeving zwanger raakt dan kan ik daar om mopperen. In de meeste gevallen zijn het geen stellen die heel dich bij ons staan. Weet dat een hele goede vriendin gestopt is met de pil 'niet om zwanger te raken' geeft ze zelf aan. Maar als het gebeurd dan is het niet erg. Dan kan ik me al boos maken, dat zij dadelijk eerder zwanger zijn dan wij. Terwijl ik het haar heel erg gun. Vrouwelijke gedachten zijn soms te wazig.

Maar goed blijven proberen, hoop voor je dat het raak is deze keer. En dat het bij ons ook raak is in ronde 11. Wij vieren carnaval dus dat zou een leuk getal zijn :D.

20. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    even een kleine peptalk: zijn ook 8 maanden bezig geweest, maar zoals jullie zien ook gelukt! houd moed en probeer toch te genieten!
    wie weet komt het toch nog sneller goed dan je denkt ;)
    ik zal voor jullie duimen iig!

Deel Deze Pagina