Ja ook ik ronde 7 Maar niet alle rondes zo daagelijks ermee bezig als nu. Maar idd moed houden en lekker van je mannetje blijven genieten
Hallo dames, en welkom alle nieuwe meiden die zich hebben aangesloten bij dit topic. Nou hier al dagen pijn in de bm, dit heb ik wel vaker na mijn ei en ik kan je zeggen lekker is het niet. De hele dag buikpijn en zitten doet zeer, net alsof ik op mijn bm zit. Maar alles voor het goede doel Nog 10 dagen tot testen uitgaande van een cyclus van 30 dagen en hopelijk is het deze ronde raak.
Dat hopen we allemaal Masami, @dorientje; Ik heb ovutesten gebruikt in ronde 6 ofzo, en die raakte maar niet positief... achteraf heb ik ze te kort gebruikt. Dus de vorige ronde (9) eenmalig als geintje en die was onwijs positief. Precies rond de tijd dat mijn 'tweede' verhoging was en die tweede is ook altijd wel blijvend. Nu ben ik wel van plan om weer te gaan tempen, maar dan wel pas vanaf vandaag. Mijn ei zou namelijk pas rond dag 20-25 zich aandienen en het is nu dag 16. Eerder is dus echt te vroeg. Wordt het niet positief dan ga ik de volgende maand eerder tempen (dag 8 ofzo). @rest, ik zou wel willen reageren, maar moet echt NU weg!! check het vanavond weer!
he meiden.. foute boel hier.. begon gisteren avond te vloeien en heb nu echt stolsels die ik verlies.. dus een miskraam... ben even helemaal uit het veld geslagen.. ben even een paar dagen niet hier denk ik.. even alles laten bezinken!
Aaaah nee dat meen je niet je was 5 weken nu Lees ik. Vind het zoo erg voor je heel veel sterkte meid
K*T!!!! Jezus dit meen je niet!! Ahh Moppie echt heeeel heeel heeel veel sterkte!!!! Ik weet eigelijk niet veel meer te zeggen... sorry zit met een mond vol tanden! Nogmaals veel sterkte liefie. Groetjes P.S. Neem even contact op met de gyn!!
@Babywish.....ik vind het echt heel naar voor jullie en weet maar al te goed hoe je je voelt. Sterkte de komende dagen.
Hier nog steeds niet ongesteld en de testen nog steeds wit Wil wel graag me HA bellen , maar weet niet echt wat ik moet zeggen
Nee babywish dat meen je niet. **** wat verschrikkelijk meid. Neem je tijd samen met je man om dit te verwerken.
Dat je nu al een tijd over je nod heen bent, maar dat je testen negatief aangeven, maar dat je dus ook nog steeds niet ongesteld bent en dat je door middel van een bloedtest na wilt gaan of je toch zwanger bent.
Masami, mijn nod is ongeveer 22 april.. beetje gekke cyclus qua temperatuur deze maand, maar ga gewoon uit van 32 dagen... Heb met manlief besloten dat we ipv na deze maand, volgende maand een bezoek gaan brengen aan de huisarts als het niet is gelukt. Omdat het nu een beetje gek loopt met tempen en de cyclus wachten we nog 1 maandje. Dan heb ik van 4 maanden mijn temp en dat moet genoeg zijn om meer te weten te komen (vind ik). Heb wel steeds minder het gevoel dat we bezig zijn met zwanger worden... Aan de ene kant is dat prettig, omdat het lekker rustig is in mijn gedachten, aan de andere kant maakt het me verdrietig... het geeft me soms het gevoel alsof ik me er bewust (alleen dan soort van onbewust) van ben dat het voorlopig toch niet gaat lukken... Is dat raar? Zou het een gevoel zijn dat er bij hoort na een langere tijd, of zou het zijn dat mijn lichaam en mijn onbewuste me de waarheid verteld om de emoties een beetje te verzachten.. Oef dit klinkt zweverig, maar het is wel waar... Hoe is dat bij jullie?
Hier helaas nog niet gaande ( kwa ongesteld ) en nog steeds witte testen dinsdag dokter maar eens bellen . maar weet nu al dat me dokter zegt gewoon afwachten