Ronde 7 alweer.... Wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Norge, 12 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    @LBleu, klinkt heel herkenbaar hoor, ik heb ondertussen ook een beetje het idee van .. tja misschien lukt het niet meer.
    Volgens mij is dat in mijn geval angst.
    Ik heb nog wel steeds hoop zeg maar, maar wel in onderbewustzijn zoiets van mmh zal wel weer niet.

4 maanden temp. is voldoende, volgens mij staat er 3 mnd voor namelijk.

@dorientje, ik zou idd de ha nu bellen en als hij zegt afwachten, kun je altijd een second opinion aanvragen.

Hier een baaldag, voel me echt wat deprie.
    Waarom, ik weet het niet echt. Al 2 dagen steken in mijn buik en sinds mijn eisprong lijkt het alsof ik bovenop mijn bm zit en dat doet zeer.

2. LBlue

LBlue Bekend lid

10 jan 2012
    764
    0
    0
    Volgens mij is 3 maanden ook voldoende, en we wilde ook eerst na 3 maanden tempen gaan, dus na deze maand. Maar nu mijn temp zo vreselijk raar is, wil ik nog een 4e maand hebben. Als die weer normaal is dan ligt het misschien aan de klok, als hij weer zo gek is, dan is het misschien niet onbelangrijk om het even uit te laten zoeken.

En gelukkig klinkt het herkenbaar :) Ben ik in ieder geval niet de enige.

@dorientje; nu bellen heeft geen zin meer, maar na de pasen lijkt me niet onverstandig. Je kunt jezelf helemaal gek maken, en dat lijkt me ook niet goed... (tenminste ik heb wel eens een 'langere' cyclus gehad en werd helemaal gek van mezelf). Hopelijk kan de ha je helpen... En bloedprikken, dat kan toch geen kwaad, is een kleine moeite van de ha om je even voor te sturen.

@masami; hopelijk is dat balen zo maar een dagje... Sterkte in ieder geval!!!

@hier, iemand zin om naar mijn kaartje te kijken, want misschien kunnen jullie mij uitleggen wat er aan de hand is met dat ding... :S

3. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Jij hebt precies hetzelfde probleem als ik. Net of je 2 eisprongen gehad hebt hè? Ik heb bij beide dips eipijn gehad. Maar ik denk dat de 2e dip de eisprong is geweest.

4. justjes

justjes Bekend lid

3 okt 2011
    613
    0
    0
    NULL
    NULL
    @dorientje ik zou als ik jou was na de pasen toch de ha bellen. Kan in ieder geval geen kwaad.

Ik heb deze maand een rare korte cyclus. Verwachte mijn ei pas rond de 10e. Op de 5e had ik op de ovu test een streepje maar nog niet echt positief. Op de 6e kreeg ik ineens buikpijn, precies zo'n buikpijn als ik mijn ei heb. En toen ik ;s avonds thuis kwam was mijn ovu test weer heel vaag en de volgende ochtend weg..

5. Dorientje101

Dorientje101 Actief lid

29 dec 2011
    470
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga dinsdag bellen met mijn HA, dus dan horen jullie van me ;)

6. LBlue

LBlue Bekend lid

10 jan 2012
    764
    0
    0
    Ben benieuwd!!!
    En Norge, mocht het zover komen dat we naar de dok gaan (hoop zo van niet) dan laat ik je het weten wat die gekke stijgingen zijn...

7. LBlue

LBlue Bekend lid

10 jan 2012
    764
    0
    0
    Hier wel grappig, toch mijn ei gevonden rond pasen :) Net een zo goed als positieve test, maar omdat ik gisteren ben vergeten te testen weet ik niet of het nu 'de eerste' 'de enige' of 'de tweede' is. In ieder geval komt/is mijn ei weer mooi rond dag 20, ondanks de gekke temperatuur. Morgen maar weer testen en dan weet ik precies hoe het zat... Baal nu echt van gisteren!!!!

8. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Ja wel toepasselijk rond Pasen haha....

Hier ontzettend krampaanvallen... En pijn in de liezen. Zal wel ongi op komst zijn. Heb dit nog nooit zo gehad..... Maar zwanger zijn voelt vast anders.

9. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Dat hoeft niet ik heb 2 kindjes maar ben 4 x zwanger geweest en eerlijk dat doet in het begin best zeer (bij mij iig) die krampen in de buik en trekkingen in de liezen is een zeer bekend symptoon heb het ook steeds gehad, je bm begint te groeien en dat voel je.

@mijzelf, volgens mij word ik ziek, trillerig snotterig en duizlig.
    Er lopen er hier 3 te snotteren.

10. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Het zijn aanvallen van een kwartiertje en dan is het opeens weer weg. Maar het is ook echt heel heftig. De pijn begint in mijn buik en straalt uit naar mijn liezen, krijg het er helemaal warm van.

Niet ziek worden hoor, je moet klussen:)

11. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Gelukkig ben je de belangrijke klusperiode al voorbij.

12. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    ja het is nu afwachten of het ei gepakt is :D

13. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Heb je enkele symptomen!

14. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    krampen in de onderbuik voornamelijk onderin en velle steekjes erin.
    Dat laatste is nieuw dit heb ik de vorige maanden niet gehad. verder opmerkelijk weinig dingen in vergelijk met de vorige maanden.
    Hopelijk een goed teken.
    Elke maand last van de borsten dus dat tel ik niet mee, nu ook maar klein beetje gevoelig.

15. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Heb jij nog symptonen waarvan je denkt dat het wel eens raak kan zijn?

16. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Nee niet echt. Wel die hevige krampen zoals ik net zei. Volgens ff kan ik al lang testen maar als ik niet ongi worst dan wacht ik tot zondag!

17. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Spannend ik wacht ook nog even met testen, heb voorgaande maanden steeds voor nod getest en wil niet telkens die negatesten zien. Ik schommel tussen de 28 en 32 dagen en test op vrijdag dan zit ik op 30 dagen.
    Mocht ik natuurlijk nog niet ongesteld zijn.

18. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Hahha nou deze muts kon zich toch weer niet inhouden qua testen en heb zonet een vroege test gedaan. :):)
    Er zit een 2de streep, alleen een pennenstreep met een vage schaduw ernaast (kan ook komen dat ik zo heb getuurd ;) dat ik denk dat hij er staat) wel binnen de afleestijd, maar tja een pennestreep moet als negatief beschouwd worden.
    Morgen of overmorgen nog maar eens proberen.

19. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Haha.... Probeer eens een foto te maken?

Hier zulke krampaanvallen in mijn liezen, weet me geen raad. Soms is het ook gewoon weer uren weg. Maar het doet echt verschrikkelijk pijn...... Wat zou dit kunnen zijn?

20. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw

Ik heb het op 2 manier geprobeerd, ben niet zo held in het plaatsen van foto's .

Deel Deze Pagina