Ronde 7 alweer.... Wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Norge, 12 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Lijkt mij dat je zwanger bent, wat denk je zelf? Is het goed als je een kruis hebt?

2. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Ik twijfel ik heb wel wat symptonen, maar dat kan net zo goed bij een ongesteldheid horen.
    En veel steken krampen in de buik en net als jij soms heel erg en dan weer wat minder, alleen ik voel het de hele dag door.

En ja hier moet je een kruis hebben is een clearbleu test.

3. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    En maak het uit hoe dik de lijntjes zijn? Wat spannend zeg. Bij mijnden de krampen verschrikkelijk zeer, bij jou ook?

4. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Ja de 2 verticale lijnen moeten even dik zijn anders kan hij negatief zijn.
    Daarom twijfel ik ook nog in het echt ziet het er wat dunnen uit dus ben nog ff voorzichtig.

Ja ik heb wel krom gelegen van de krampen hoor zo´n pijn.
    Ik heb altijd na mijn ei meteen last van krampen en zere borsten dus kijk daar qua zwangerschapsverschijnselen ook niet echt naar.

5. LBlue

LBlue Bekend lid

10 jan 2012
    764
    0
    0
    Masami, ik zie best duidelijk een streep en ik heb me laten vertellen een streepje is een streep!!! En je bent nog te vroeg, dus ik zeg ZWANGER!!!
    De rest, doe het na!!!

GEFELICITEERD (alvast en toch ook wel voorzichtig, maar met veel enthousiasme)

6. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Dank je LBleu, wil overmorgen ofzo nog een test doen om iets meer duidelijkheid te krijgen, ik vind hem in het echt wel wat dun namelijk en ben bang dat het een pennestreep is.
    Maar vooralsnog rustig aan een bakje thee.

Ik hoop dat we deze maand allemaal een positieve test hebben.

7. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Ik hoop zo voor je dat je zwanger bent! Helaas zijn die kruistesten altijd zo onduidelijk! Doe gewoon een kruidvattest, dan weet je het gelijk.

8. justjes

justjes Bekend lid

3 okt 2011
    613
    0
    0
    NULL
    NULL
    ohohohoh masami ik hoop het zo voor je!!!!!

9. Dorientje101

Dorientje101 Actief lid

29 dec 2011
    470
    0
    0
    NULL
    NULL
    Voorzichtig gefeliciteerd. wat spannend allemaal zeg !!

10. Dorientje101

Dorientje101 Actief lid

29 dec 2011
    470
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb vanmorgen mijn ha gebelt en die zegt ff aankijken nog want het gebeurt wel eens vaker dat iemand een ongesteld heid overslaat dus ja. vind het beetje dubbel heb 4 testen gedaan allemaal spier wit maar ook niet ongesteld indd. heb we aantal dagen af en toe wat steekjes ( rond mijn schaambeen ) Me vriend en ik hebben gezegt we gaan gewoon verder en af en toe in de week klussen en we zien wel hoe het gaat verlopen. :)

11. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Ik had geen kruidvat in de buurt op dat moment en de dio wel dus vandaar dat ik clearbleu heb gehaald en bij de andere zw. heb ik die ook gebruikt in combinatie met die van kv.

Maar we wachten gewoon nog even lekker af en dan misschien over 2 dagen een duidelijke positieve test.

12. babywish84

babywish84 Bekend lid

14 jul 2011
    807
    0
    16
    he meiden!

ben ik weer...
    afgelopen week even niet hier geweest.. even met mijn mannetje
    in ons eigen bedje vertoefd en veel gepraat en gehuild..
    maar ik moet zeggen dat het nu wel weer redelijk goed gaat!
    heb nog wel mijn momenten dat ik even wil janken, maar ook die worden stees minder!
    gisteren de VK nog aan de lijn gehad en ik hoef niet naar het ziekenhuis voor een echo of wat dan ook zolang ik geen bloed meer verlies in de komende dagen.. en ik mag ook meteen weer aan de slag om zwanger te worden..
    aleen even kijken wanneer en hoe mijn cyclus op gang komt, want dat kan soms even duren.
    (hoop van niet!!!)
    de VK was wel heel lief, heeft echt een paar keer gebeld om te vragen hoe het ging enzo..
    alleen ze hadden me aangemeld bij MvM en ik had gedacht dat ze mij ook wel zouden afmelden.. niet dus..
    en ik heb er ook totaal niet meer aan gedacht! belt gisteren dat vrouwtje heel enthousiast om me te feliciteren.. *dreun* die kwam ff binnen dus! maar ja, kon zij ook niet weten en ze voelde zich echt heel lullig!
    maar ik kom nu dus weer gezellig verder kletsen over zwanger worden!
    zijn er hier nog veranderingen??
    voor Norge en Masami spannend zie ik!!!!
    ik zeg ook zwanger hoor Masami!!! ik had 2 dagen voor mijn NOD ook zo'n pennenstreepje!
    ik duim voor je!!!!!!

13. LBlue

LBlue Bekend lid

10 jan 2012
    764
    0
    0
    Dorien, mag je geen bloedtest doen? Dat weet je het in ieder geval echt zeker!!!
    Babywish, dat is zeker een dreun... Rot hoor!!! Hopelijk is je cyclus weer snel op gang en mag je snel weer zwanger zijn. In de tussentijd wens ik je heel veel sterkte met het verwerken van de miskraam!

Hier lage temperaturen die nu een paar dagen enigszins op een lijn zitten. Met gisteren en eergisteren positieve ovutesten verwacht ik dus vandaag mijn ei... Al voelde het meer of hij gisteren was geweest... We zullen zien, na het werk nog een testje om te kijken of die niet meer positief is... En dan maar hopen op het beste!

14. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    @hier vanochtend weer een test gedaan maar in tegenstelling tot die van gisteren helemaal wit, dus waarschijnlijk toch een pennestreep geweest. Ik wacht nu op nod op te zien of ik ongesteld word of niet om weer te testen.

@LBleu, spannend hopelijk op de juiste momenten seks gehad en dat je ei maar gepakt is. mijn duimen gaan weer de lucht in.

@babywish wat lijkt me dat moeilijk om ineens iemand van MvM aan de deur te hebben gehad, dat zal zwaar zijn geweest.
    Wel fijn dat jij en je mannetje deze week hebben gebruikt om er samen mee om te gaan.
    Ik ben blij dat je weer terug bent.

15. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    @masami het kan nog alle kanten op, geef de moed niet op.

@Babywish wat superfijn dat je er weer bent. Ik heb je echt gemist! Als je wilt praten, je weet me te vinden!!

Mijn temperatuur was vanmorgen 37 gr. Deze temp heb ik nog nooit in een cyclus gehaald. Zou er dan toch een kans zijn?

16. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    @Lblue spannend hoor, ik denk dat dan vannacht/vanmorgen je eisprong is geweest, dan moet tie wel morgen gestegen zijn.....

17. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    @ norge spannend hoor ik hoop het zo voor je, het klinkt iig wel goed die temp.

18. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
  19. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
  20. LBlue

LBlue Bekend lid

10 jan 2012
    764
    0
    0
    Whoehoe!!!!! Norge wat goed!!!!
    Gefeliciteerd!! wat een prachtige testen...
    Ik zeg het 'het is raak' topic kan geopend worden met 2 dames is het een mooi begin... al mogen jullie wel gezellig hier blijven kleppen hoor...Vind het wel een mooi cluppie!!!

De rest nu volgen dames!!

Deel Deze Pagina