Ronde 7 alweer.... Wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Norge, 12 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Vandaag zomaar nog een testje gedaan, echt bizar zo donker. Echt veel donkerder dan de controlestreep.

2. LBlue

LBlue Bekend lid

10 jan 2012
    764
    0
    0
    Fijn hoor Norge!!! Prettig zo'n bevestiging door een mooie donkere test...
    En ook prettig dat je (nog) niet misselijk bent! Hopelijk wordt de vermoeidheid (waar ik regelmatig van hoor) je ook bespaard!

3. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Ja, denk dat ik voorlopig iedere week een test doe.

Ik heb al wel last van vermoeidheid hoor. Maar ik werk gelukkig maar 20 uur per week dus kan lekker bijslapen.

4. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    hallo dames, nou hier houdt mijn lichaam me gigantisch voor de gek.
    Vrijdag immers ongesteld geworden, ik kijk zaterdag ochtend en alles weg geen bloed meer maar ook geen krampen meer :$
    Tot nog toe dus welgeteld 1 tampon die maar voor 1/4de vol zat met oud bloed (sorry voor de details) vanochtend dus maar weer een test gedaan, maar wit, komt er later (na afleestijd) toch weer een streep.
    Heb ik nog nooit gehad.
    Ik weet het niet meer, nu af en toe een vaag krampje maar geen bloed.
    Wat denken jullie kan ik nog hoop hebben, ik heb ondertussen wel gevoelige borsten, maar dat heb ik rond nod altijd.
    Pffff gek word ik van mij lichaam.

@norge, fijn te horen dat de testen zo mooi donker zijn.

5. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Wat een vreemd verhaal zeg...... Misschien is er toch nog hoop? Kan j een foto maken van je test?

6. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    heb hem weg gegooid was zo boos en verdrietig, maar zal even kijken of hij nog wat bovenop ligt.

7. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Zou je niet eens beginnen met tempen? Dan heb je veel meer duidelijkheid.

8. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    sorry test word hem niet meer, ligt onder de smurrie.
    maar de streep was roze en even breed, echt raar.

9. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Ik vergeet het altijd dat tempen, maar als je begint moet je dan op de eerste dag na je ongesteldheid beginnen?
    Maar ik voel mijn eisprong altijd erg duidelijk, dus om mijn ei te vinden is dat niet nodig.

10. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Nee maar dan had je wel geweten of dit een ongi was of niet. Maar als er een streepje stond dan moet je haast toch wel zwanger zijn?

11. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    oke wist ik niet, ben niet echt op de hoogte van tempen.
    Je zou denken van wel idd, maar ik heb nog nooit zulke rare testen gehad.
    Ze waren of gewoon wit, of een streep.
    Ik wacht het wel af deze week in de hoop op wat meer duidelijkheid, want dit is ook niks.

Hoe voel jij je verder.

12. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    En anders naar je HA bloed laten prikken.

Hier gaat het wel goed. Nog niet echt misselijk, alleen beetje weeïg.
    Vermoeidheid aan het eind van de dag maar doe gewoon veel dutjes:p
    De krampen zijn iets minder hevig dan eerst gelukkig, nog wel pijn maar het is nu draaglijker geworden.
    Klopt het dat mijn baarmoeder zich nu nog onder het schaambot zit? Heb er niet zoveel verstand van haha....

13. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Fijn dat je nog niet echt last van kwaaltjes hebt, die vermoeidheid weet ik nog wel hahaha echt erg vermoeiend om steeds zo moe te zijn.
    Ja het klopt dat je bm nu nog onder je schaambot zit.

Ik had het manlief erover gehad, kijk het nog ff een paar dagen aan en als dan nog de ongi niet komt en ook de testen zo onduidelijk zijn, dan ga ik naar de ha.

14. LBlue

LBlue Bekend lid

10 jan 2012
    764
    0
    0
    Masami, was het binnen een half uur dat er nog een streepje verscheen? Ik kan me namelijk iets herinneren dat als er binnen een half uur toch nog een streepje verschijnt dat je deze mag interpreteren als positief! Misschien morgen nog een test doen en dan met ochtend urine... hopelijk is het dan duidelijker...
    Lukt het een beetje om jezelf niet helemaal knettergek te maken? Ik zou dat namelijk al lang zijn... ;)

Norge, wat fijn dat je nog geen last hebt van misselijkheid, hopelijk blijft dat je dan ook bespaard!

15. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Ik vind ook dat je moet testen Masami.

Ik mag Di 1 mei 16.45u naar de VK. Ik ben mega blij. Mocht zelfs in de morgen van koninginnedag maar dat heb ik niet gedaan. Mijn man doet aan crossen en er is koninginnencross dus dat wilde ik hem niet ontnemen, een dagje later maakt ook niet uit.
    Zouden jullie je man ook meenemen bij de 1e afspraak? Of wie heeft dat wel of niet gedaan?

16. justjes

justjes Bekend lid

3 okt 2011
    613
    0
    0
    NULL
    NULL
    Masami, wat een onzekerheid.. misschien toch nog een keer test of naar je ha.

Norge, ja mijn man was mee naar de eerste keer VK. Wij vonden het heel prettig die eerste keren. Hij is tot de derde keer geloof ik mee geweest. Maar ik kan me ook voorstellen dat dat niet voor iedereen te realiseren is.

17. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Ik weet alleen niet hoe lang ik zwanger ben. Ff zegt dat de vermoedelijke bevallingsdatum 13 december is, dit is gebaseerd op mijn eisprong. Maar als ik bereken met uitgangspunt de eerste dag van mijn laatste menstruatie dan is het 20 december.
    Mijn zwangerschapstest gaf vorige week al +3 aan....

Wat moet ik nu aanhouden?

18. babywish84

babywish84 Bekend lid

14 jul 2011
    807
    0
    16
    @masami: wat verschrikkelijk die onzekerheid! maar weet je dat ik hetzelfde had? ik had ook 2 dagen bruin oude bloed aan mijn tampon en de 3e dag was het weer gewone afsheiding.. en 2 dagen later deed ik mijn test!

@norge: fijn dat je maar 20uur werkt! kun je het lekker rustig aan doen! en hopen dat je misselijkheid zo blijft!
    goed teken dat je test zo donker was!! ik heb ook 3 dagen getest en mijn test werd dus niet donkerder en toen had ik al een vreemd gevoel erover.. niet voor niks bleek dus achteraf!
    mijn temp was gisteren weer iets hoger en vandaag weer zo'n dip.. en zo laag is mij temp nog nooit geweest! benieuwd waar dit heen gaat!

19. babywish84

babywish84 Bekend lid

14 jul 2011
    807
    0
    16
    @norge: doe je trouwens ook moeders voor moeders??
    over je uitgerekende datum: volgens mij houdt de VK je laatste menstruatie aan en als je een echo krijgt kun je dan paar dagen vooruit of terug gezet worden volgens mij..

20. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    MvM weet ik nog niet. Ik woon op een industrieterrein en daar kan ik niet mijn flessen neerzetten en er is ook geen wegbrengpunt in de buurt.

Deel Deze Pagina