Ronde 7 alweer.... Wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Norge, 12 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LBlue

LBlue Bekend lid

10 jan 2012
    764
    0
    0
    Helaas ronde 10 is ook niet geslaagd. Ben vanmorgen een tempdrop gehad en de eerste rode kloddertjes zijn al weer gespot.
    Mijn man gaat van de week de huisarts bellen en dan gaan we langs, in de hoop dat hij ons iets kan bieden.

2. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Aaaaaah bah. Ik vind het echt balen. Maar de HA zal waarschijnlijk wel zeggen dat je eerst een jaar tot anderhalf jaar geduld moet hebben, dat is gemiddeld.

Klote ongi ook altijd!! Knuffel!

3. babywish84

babywish84 Bekend lid

14 jul 2011
    807
    0
    16
    @Lblue: bah!! het zag er zo mooi uit!! je gaat je stiekem toch al een beetje verheugen op goed nieuws zo.. ben benieuwd wat de HA zegt.. aan een kant hopen dat het alsnog raak gaat zijn binnen nu en een half jaar, want die onderzoeken lijken me zo erg.. knuff!!!

4. babywish84

babywish84 Bekend lid

14 jul 2011
    807
    0
    16
    @masami: wat voor ooroperatie krijg je??? moet je in het ZH blijven of is het dag opname?? vervelend als je daardoor een maand misloopt he? zou ik ook hebben!

5. babywish84

babywish84 Bekend lid

14 jul 2011
    807
    0
    16
    @all: hier gaat het inmiddels een stuk beter! heb de MK een plaatsje kunnen geven en kan er goed over praten (met collega's en vriendin en schoonzus) dus dat is erg fijn!
    ik kan het nu weer wat positiever inzien en weet gewoon dat er iets niet goed zat en het daardoor niet goed is gegaan.. vind het natuurlijk heel erg, maar alles heeft een reden zeggen ze!
    en ik heb het gevoel dat ik er weer voor de volle 100% voor wil gaan en heb er weer zin in! dat was de laatste maanden wel anders.. was steeds bang dat ik bij de HA zou eindigen voor onderzoeken, maar nu ik weet dat het wel KAN wil ik nog wel een paar maanden doorklussen!
    en het stomme is, het lijkt ook alsof ik nu meer zin heb in sex.. misschien omdat ik nu weet wanneer mijn ei is en ik het niet voor niks doe!
    vandaag was mijn temp ook weer flink gestegen, dus ik denk dat ik weer een eisprong heb gehad! jeej!!!
    als het goed is dus over 2 weken ongesteld en dan weer echt volop aan de bak! haha!
    het enige wat ik niet aan mezelf snap is dat sommige mensen bij 5 weken een MK krijgen en het gevoel hebben een kindje te verliezen en het over een vlindertje hebben.. met alle respect voor die meiden, maar ik heb dat niet..
    het was voor ons nog geen kindje zeg maar, ik wist net dat ik zwanger was..ben ik dan zo abnormaal of gevoelloos??? voel me bijna schuldig!

6. justjes

justjes Bekend lid

3 okt 2011
    613
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn voor je babywish dat je het toch allemaal een plekje kan geven. Ik zou zeggen zeker niet schuldig voelen, iedereen heeft andere gevoelens.

Jammer Lblue, hoop dat het snel raak voor je.

Bij mij is mijn ongi ook weer voorbij dus nu nog even wachten en dan weer zoeken en weer afwachten en hopen dat t een keer raak is.

7. LBlue

LBlue Bekend lid

10 jan 2012
    764
    0
    0
    @norge, ik hoop het niet, maar we zien wel.
    @babywish, waar fijn dat je het een plaatsje hebt kunnen geven, en dat het voor jou geen vlindertje is dat is alleen maar fijn. Ik vind je daardoor niet opeens gevoelloos. Hoop dat als wij die pech ook zouden hebben ik het zo ook kan oppakken!
    @justes, dat hopen we allemaal en ook zeker voor elkaar!

8. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    @babywish, ik heb 2x een mk gehad en ben zo blij dat je dit zegt, want ook ik heb dat.
    Ik voel het niet als *vlindertjes* want het was er nog maar net en het is alleen maar fout gegaan omdat de cellen niet goed hebben gedeeld. (sorry voor als iemand er aanstoot aan neemt maar zo voelde en voel ik mij daaronder).

@lbleu rot meid ik had niet het idee dat het bij jou niet raak was.

@justjes, samen naar het ei :D en nu maar vast houden.

@ babywish, ik word aan mijn r.oor geopereerd. krijg een nieuw trommelvlies, vorig jaar mijn linker, daar zat een bot etende bacterie bij dus was veel erger, maar alles goed gegaan en 2 mei dan mijn r.oor omdat ik daar al jaren geen trommelvlies meer haden ik door middel van deze operatie 20 decibel meer gehoor kan krijgen.

@norge lieverd hoe gaat het met jou en je beebje, voel je je een beetje lekker of (hopelijk niet) last van kwaaltjes.

Nadeel deze maand ik word dus geopereerd en manlief moet wederom op locatie en zoals het nu staat in de vruchtbare week ;)
    maar we wachten af want op zijn werk kan het per dag veranderen.
    Maar tja dan word het nog lastig aangezien ik niet eens mag bukken of fietsen, stofzuigen, tillen noem maar op, dus ook geen druk op het oor door middel van klaarkomen :) 3 weken flut haha.
    Kan er maar beter om lachen want huilen is ook niet alles ;)

9. LBlue

LBlue Bekend lid

10 jan 2012
    764
    0
    0
    Wat is dat rot zeg! 3 weken niet klaarkomen... ;)
    Maar wel fijn dat je weer meer gehoor krijgt, dat zal flink schelen!

Hier de huisarts gebeld, maar die is twee weken dicht, dus nog even wachten.

10. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    @masami wat rot van je oor. Maar alles proberen hoor. Als je er meer door kunt horen is het al die misgelopen hoogtepunten zeker waard.

@lbleu zou je echt niet nog 2 maandjes aankijken voor je jaar de HA gaat? Nu wordt het helemaal moeilijker omdat je er dan nog meer mee bezig bent.

@babywish ik snap helemaal hoe je denkt en het is heel erg goed dat je zo denkt. Je bent er volgens mij wel sterker uitgekomen, en je komt zo optimistisch weer over. Hartstikke goed meid.

Ik had weer enorme krampen, geen oog dicht gedaan en al bijna 2 weken niet naar de wc geweest.
    ik ben vanmorgen naar de dokter geweest. Heb lactulosestroop en 2 klysma's (microlax) meegekregen. Microlax hielp binnen vijf minuten al. Mijn darmen waren helemaal gezwollen en verstopt!
    Hoop dat ik nu van de pijn af ben.

Ze heeft ook nog mijn baarmoeder gevoeld, en die was prima, de juiste grote. Ben weer helemaal gerustgesteld.

11. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    @norge fijn dat de microlax heeft geholpen, want pijn vanuit de darmen kan echt ontzettend veel pijn doen.

12. LBlue

LBlue Bekend lid

10 jan 2012
    764
    0
    0
    @norge, ik zou op zich nog wel een maandje of wat kunnen wachten, maar mijn man is er echt helemaal klaar mee. Hij wil dan ook echt naar de huisarts, en aangezien we ons allebei nog gemakkelijk en happy moeten voelen bij onze kinderwens gaan we naar de dokter.
    Wat fijn dat het bij jou helemaal goed verloopt! En dat je baarmoeder goed groeit!

@rest, ik hoop dat jullie ons snel mooie testen laten zien!

13. babywish84

babywish84 Bekend lid

14 jul 2011
    807
    0
    16
    @justjes: jij mag volgende week weer aan de slag dus! altijd fijn!
    @masami: ben blij dat ik niet de enige ben!!! voelde me al zo "gevoelloos" en was echt wel blij met mijn zwangerschap!
    en even balen dat je klaarkomen op een laag pitje moeten,maar als dat beter voor de genezing van je oor is dan moet het maar even toch?? en mocht je man wel thuis zijn: gewoon klussen, ook zonder jou klaarkomen kun je zwanger raken! haha!
    @norge: ik voel me ook een stuk positiever! klinkt raar.. alsof er eerst iets moest gebeuren voordat je er weer met frisse zin tegen aan kan!
    ik heb nu ook wel meer zin in seks.. ik had echt het idee dat we het "voor niks" deden maar nu weet ik dat dat niet zo is!
    balen dat je zo'n last van je darmen hebt! maar dat je daar ook 2 weken mee hebt gelopen! ik had na 1 week al de HA gebeld denk ik als ik zo'n pijn had!
    gelukkig was met je baarmoeder alles goed! dat dat kleine beebje maar goed groeit!
    @Lblue: waarom gaat je man dan niet eerst als hij zo graag wil? die onderzoeken zijn niet niks en voor jou zijn ze het zwaarst, dus jij moet er ook voor de volle 100% achter staan!! de mijne is ook eerst geweest voor een zaadonderzoek, omdat dat een relatief eenvoudige test is! en als bij hem alles goed zou zitten zou ik pas naar de HA gaan.. een week later teste ik positief,dus ben toen niet meer geweest omdat ik inmiddels weet dat het wel kan!
    en de uitslag van de zaadtest was dus ook gewoon goed.. (duh! anders was ik niet zwanger geraakt! haha!)

14. babywish84

babywish84 Bekend lid

14 jul 2011
    807
    0
    16
    oja, en volgens FF heb ik weer een eisprong gehad!!!! jeej!!!!! :cool:
    hij bleef wel een beetje schuiven steeds, dus weet niet zo goed wanneer mijn ei nou was (er waren verschillende tempdipjes), maar ben al zo blij dat mijn temp nu weer hoog is en ik hem zeker heb gehad! hihi!!!

en even mezelf gek maken hoor, maar stel dat ik op dag 14 mijn ei heb gehad dan was de dip 5 dagen daarna mijn innesteling, want dat had ik dus bij mijn vorige cyclus ook zo... voor de rest geef ik mezelf geen valse hoop hoor! hihi! :) ;) :D

15. LBlue

LBlue Bekend lid

10 jan 2012
    764
    0
    0
    wauw babywish, wat fijn dat je weer een eisprong hebt! Hopelijk is het deze ronde weer raak!
    Qua dokter, hij vind het net zo spannend dus ik wel hem niet alleen laten gaan. Maar de beslissing om eerst zaad te onderzoeken lijkt me niet onverstandig, gelukkig hebben we een overleg dokter, dus dat is een prima tussen optie. Ook wil ik graag iemand die naar mijn cyclus kijkt met kennis er over, ik vind zelf die 10 dagen lf kort en de 22 dagen er voor lang (al komt dat vooral door het wachten)

16. LBlue

LBlue Bekend lid

10 jan 2012
    764
    0
    0
    Babywish, ik lees nu net in een ander topic dat jij vandaag de uitslag terug hebt. Wel fijn dat alles goed is. Maar wat een hoop termen, ben wel benieuwd wat dat nou allemaal inhoudt.

17. justjes

justjes Bekend lid

3 okt 2011
    613
    0
    0
    NULL
    NULL
    Masami, echt vervelend voor je, hopelijk komt alles toch nog goed en valt het toch nog mee.

Babywish, ben blij voor je dat je weer een eisprong hebt, weer nieuwe kansen dus. Goed van je dat je er ook zo positief tegenaan kijkt.

18. babywish84

babywish84 Bekend lid

14 jul 2011
    807
    0
    16
    willen jullie eens naar mijn tempkaartje kijken?? heb 3 dippen/mogelijk eisprong.. en FF weet het ook niet.. welke zal ik aanhouden??

@Lblue: fijn dat je een dokter hebt waarmee je kunt overleggen.. misschien dat dat ook al veel scheelt om er een keer over te praten en advies te krijgen! toen mijn vriend de zaadtest liet doen leek het al alsof er een soort last van onze schouders viel omdat er in ieder geval al iets gecontroleerd werd.

19. LBlue

LBlue Bekend lid

10 jan 2012
    764
    0
    0
    lastig kaartje Babywish,
    Ik zou of denken die op dag 14, want daarna is het een flinke stijging of dag 19, maar dat zou ook een dip kunnen zijn van na je ei. Lastig hoor! Als je twijfelt qua uitgaan voor NOD dan zou ik de laatste pakken, dan ben je in ieder geval niet te vroeg.

20. babywish84

babywish84 Bekend lid

14 jul 2011
    807
    0
    16
    ja, ik kon er ook al geen wijs uit worden.. heb wel sinds 2 dagen weer wat vollere borsten en vanaf vandaag zijn ze een klein beetje gevoelig als ik er op druk.. normaal heb ik dat vlak voor mijn ongi (en toen ik zwanger was...) dus ik snap er niks meer van!
    en ik heb soms het gevoel dat ik "iets" voel in mijn buik.. soort druk of kramp rond mijn baarmoeder ofzo.. erg vaag allemaal!
    zou je lichaam je ook voor de gek kunnen houden omdat er misschien nog wat hormonen opspelen ?? :(

Deel Deze Pagina