Ronde 7 alweer.... Wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Norge, 12 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babywish84

babywish84 Bekend lid

14 jul 2011
    807
    0
    16
    @norge: hoe is het???????? spannend, dinsdag naar de VK!!!!! wel iets laten weten hoor!

2. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Ik was na mijn eerste mk meteen zwanger van mijn oudste meisje, (nu 12) dus misschien ben je wel weer zwanger babywish.
    Ik hoop het voor je.

3. LBlue

LBlue Bekend lid

10 jan 2012
    764
    0
    0
    ik hoop het ook voor je!!!

4. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Hallo dames,

Ben ik weer. Heeeeeerlijk de griep gehad. Sinds vandaag voel ik me weer iets beter. Gelukkig maar want moet vanmiddag voor het eerst naar de VK en heb vakantie.

@babywish Wat spannend..... Al vorderingen? Ons wel goed op de hoogte houden hoor.
    @lbleu en Masami Aan de klus? Al een naderende eisprong kunnen ontdekken?

5. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    @justjes Waar zit jij nu in je cyclus? Ook weer aan de klus?

6. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    hier ongeveer vrijdag mijn eisprong, maar word morgen geopereerd, dus denk niet dat het dan wat word helemaal omdat manlief pas vrijdag thuis komt van locatie.
    Ach we zien het wel, misschien gebeurd er een wonder :D

Ik hoop dat het verder met iedereen goed gaat.

@norge, hoe was het bij de vk, konden jullie het hartje al zien kloppen.

7. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Balen Masami. Wel heeeeeel veel succes met je operatie.

Ja, het hartje klopte. Ik ben echt super en super blij. Het was 1,2 cm haha.... Krijg 15 mei weer een echo.
    Volgende week ga ik naar Disneyland. Mag van de VK gewoon nog overal in:)

8. justjes

justjes Bekend lid

3 okt 2011
    613
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ah wat leuk Norge! Dat zijn mooie berichten. Veel plezier in Disneyland Parijs.

Masami, niet de moed opgeven je weet maar nooit

Verwacht mijn ei rond donderdag dus ook weer in de klus tijd :)

9. babywish84

babywish84 Bekend lid

14 jul 2011
    807
    0
    16
    @masami: wie weet een wonder! hihi! balen dat je nu een kans gaat missen waarschijnlijk.. maar zeg nooit nooit! succes met je operatie!

@norge: wat fijn dat je het hartje hebt zien kloppen! was het eigenlijk een gewone echo of inwendig?? voel je je buiten je griepje wel goed??

@all: fijn hoor! klussen deze week! ik weet nog steeds niet waar ik aan toe ben.. had zondag en maandag het gevoel dat mijn ongi ging beginnen, maar niks..
    en gisteren vielen de krampen weer heel erg mee!
    mijn borsten zijn nog wel gevoelig en meestal begint dan meteen mijn menstruatie.. dus snap er niks van! kan me ook niet voorstellen dat ik zwanger ben met zo'n tempkaartje...

10. babywish84

babywish84 Bekend lid

14 jul 2011
    807
    0
    16
    ow norge, veel plezier in disney!!!!!! helemaal vergeten! haha!

11. LBlue

LBlue Bekend lid

10 jan 2012
    764
    0
    0
    Norge, wat fijn om zo'n hartje te zien kloppen... En ook niet vervelend dat je in disney nog gewoon overal in kunt ;)

babywish, wat vervelend dat je niet weet waar je aan toe bent. Hoe zagen jou cyclussen er normaal uit, want je ben tenslotte 'pas' op pdo 10... Als je normaal ook 14 hebt dan is het nog niet zo gek toch?

@klussers, veel plezier. Hier duurt het nog even. Ik mag volgend weekend pas ;)

@masami, jij moet morgen naar het ziekenhuis toch? Hopelijk valt het allemaal mee en ben je "on top of it all" ook nog zwanger!

@hier, de huisarts is terug van vakantie. Mijn man heeft gebeld en we kunnen dinsdagmiddag terecht (wordt vreselijk haasten want we hebben om half 4 een afspraak en ik moet tot kwart over 3 werken). Ik vind het wel spannend, maar nu we eenmaal de knop om hebben gezet ben ik wel blij dat het niet zo lang meer duurt. Hopelijk hebben we er ook iets aan en stuurt hij ons niet naar huis...

12. babywish84

babywish84 Bekend lid

14 jul 2011
    807
    0
    16
    pfff... wat een onzekerheid! nog geen ongi te bekennen, maar mijn borsten doen nog steeds zo'n zeer! gisteren een ovutest gedaan want had geen zwangerschapstesten meer liggen en daar kreeg ik een licht streepje! had ik ook toen ik de vorige keer zwanger was... dus zou het dan toch?
    heb gisteren nog gauw zwangerschapstesten besteld bij zwanger en kids, maar ze zijn er nog niet.. dus kan nog niet testen.. (en al zou ik nu kunnen testen, durf niet! ben zo bang dat het toch wel weer mis gaat..durf er gewoon niet op te hopen!)
    en daarbij hebben we het de afgelopen tijd niet echt vaak gedaan (maar 2 keer zelfs!), omdat ons hoofd er na de miskraam niet erg naar stond en we zoiets hadden van: eerst weer een ongi afwachten en dan zien we wel... van het weekend toch maar testen..

13. babywish84

babywish84 Bekend lid

14 jul 2011
    807
    0
    16
    @Lblue: fijn dat je dinsdag toch terecht kan, voelt het als een opluchting? dat had ik wel namelijk toen mijn vriend zijn zaad liet testen..het gevoel dat je er niet meer "alleen voor staat"..

14. justjes

justjes Bekend lid

3 okt 2011
    613
    0
    0
    NULL
    NULL
    babywish wat een onzekerheid.. Zou toch testen als je testen binnen zijn. Hoewel ik me goed kan voorstellen dat je er niet op durft te hopen. Maar wie weet geeft testen wel meer zekerheid. En misschien zelfs wel goed nieuws..

15. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    hallo dames, nou hier is de operatie goed verlopen, maar mag dus 3 weken niks doen en ben nog erg moe van de narcose ed.
    Ik lees later bij meiden, maar ik ga mijn bedje weer in, wou even snel kijken hier.

16. justjes

justjes Bekend lid

3 okt 2011
    613
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Masami Fijn dat de operatie goed verlopen is, sterkte met het herstel

17. LBlue

LBlue Bekend lid

10 jan 2012
    764
    0
    0
    Wauw babywish, dat zou toch prachtig zijn! Ik begrijp je spanning, maar hoop voor je dat het wel zo is!
    om antwoord te geven op jou vraag, op dit moment voelt het nog niet als een opluchting. Ik denk dat het komt omdat ik bang neem dat hij ons weer weg stuurt. Mocht hij dat niet doen, dan vind ik het denk ik heel spannend, maar wel prettig omdat er gekeken wordt of het überhaupt wel mogelijk is voor ons om op eigen kracht kindjes te maken ;). Een spannende week!

Masami, fijn dat het goed is gegaan. Nu hopen dat die drie weken rustig aan doen snel voorbij zijn!

18. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Spannend zeg.... Ondertussen al getest? Hoe voel je je?

19. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Hoe gaat het nu met je? Kan je niet voorzichtig klussen? Rust lekker uit!

20. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Spannend! Ik hoop dat ze niks kunnen vinden en dat alles gewoon goed is..... Misschien proberen in je vruchtbare dagen een weekendje weg te plannen zodat je wat relaxten bent? Dit heeft bij ons ook gewerkt. Details zal ik jullie besparen:p

Deel Deze Pagina