Hier gaat alles zijn gangetje.... Heb echt al een darmenbuik en kan het bijna niet meer verbergen. Vrienden zijn al op de hoogte. Vrees dat ik het maandag toch mijn collega's moet vertellen, wel vroeg, maar heb volgens mij geen keus. Woensdagnacht rijden we lekke naar Disneyland. Heb er super veel zin in. Ga maar niet in de Tower of Terror. De VK zegt dat ik gewoon nog overal in mag omdat het veilig verstopt zit maar die attractie voelt voor mijn gevoel niet goed. Of ben ik nu raar?
Heb een uitwendig en inwendige echo gehad. Mijn baarmoeder ligt erg naar achteren waardoor het uitwendig slecht te zien was. Inwendig was het ook nog zoeken maar hebben het gelukkig toch kunnen vinden.
Als de VK zegt dat t kan zal t wel kunnen maar ik had t ook niet gedaan. Ben toen wel in Big thunder mountain gegaan, dat is niet zo wild maar Tower of terror en space mountain heb ik gelaten voor wat t was.
he meiden! hier nog steeds geen ongi... borsten zijn wel weer iets minder "gezwolle" maar nog steeds af en toe pijnlijk.. morgen testen denk ik.. zie er gek genoeg tegenop om te testen! denk toch steeds ongi te worden en kan me haast niet voorstellen dat het raak is! ik lees morgen even bij en antwoord iedereen, want heb nu weinig tijd!
Babywish, wil even testen hoor!! Ben zo benieuwd! Norge, vooral doen wat goed voelt en vooral niet doen wat niet goed voelt. Als jij het gevoel hebt dat je daar beter niet in kunt gaan, dan moet je dat vooral laten. En over dat weekendje weg, leuk idee! Al zijn we opzich niet gespannen. Tenminste, we hebben nog volop plezier in het klussen.
toch vanmorgen ongi geworden.. op zich was ik niet zo heel verrast, dus ben nu vooral ongeduldig en wil dat er snel 10 dagen om zijn, dan kunnen we weer aan de slag! haha! @norge: inderdaad wat de rest zegt, als je twijfelt, niet doen! maar wel lekker genieten van jullie weekendje samen! @masami: gelukkig is je operatie weer achter de rug! nu maar hopen op snel herstel zodat je weer verder kunt!
Jammer babywish, had echt voor je gehoopt dat t tegen je verwachtingen in toch raak zou zijn. Maar je hebt in ieder geval wel weer zekerheid en dan nu ind er weer voor gaan in de volgende ronde
Jammer babywish, had toch hoop voor je! Vandaag naar de dokter geweest, we kunnen morgen sperma inleveren en donderdag bellen voor de uitslag. Dan maken we een afspraak en bespreken we wat we dan gaan doen. Ik ben erg bij dat we dit hebben besloten, het geeft mij rust.
@babywish jammer meid, maar vol goede moed op naar de volgende ronde. @LBleu, mooi dat het balletje aan het rollen is, ik hoop op een goede uitslag van het sperma. @norge veel plezier in disney land en idd je eigen gang gaan en doen waar jij je lekker bij voelt. Hier gaat het redelijk goed, last van mijn oor natuurlijk met een boel jeuk van het helen. Vrijdag moet ik weer heen en dan gaan de hechtplijsters eraf en het verband eraf en uit. Verder op het wachtbankje, we maken iig een kans deze maand.
@lblue, wel fijn dat ze je toch serieus nemen en gaan onderzoeken en je niet weer weg hebben gestuurd waar je bang voor was. Nu hopen op een goede uitslag. @ masami sterkte met je oor. gelukkig toch nog een kans, hoop voor je op een goede uitslag hier aan het afwachten weer..
@Lblue: en? heb je de uitslag al binnen? hopen dat alles goed is! en fijn dat de HA je niet heeft weggestuurd, maar serieus heft genomen! @masami: joehoe! toch een kans deze maand! wat zou het gaaf zijn he? beterschap met je oor meis! @justjs: wachten duurt laaaaaang! bah! haha! ik kan ook niet wachten tot mijn ongi weer voorbij is! wil klussen! haha! vriendlief wordt vast gek van mij! heb zoveel zin om te klussen nu ik weet dat ik wel degelijk zwanger kan worden! hihi! *bloos*
Uitslag is er nog niet, dus mag morgen nog eens bellen en dan moet het zeker binnen zijn. Konden morgen ook terecht voor de vervolg afspraak, maar dan kan ik niet dus die afspraak hebben we dinsdag. Ik ben erg benieuwd! En wachtende onder ons, dat duurt altijd zo lang! Zowel op ei als op nod.
Ik zit nu op 8 dpo, maar begin weer pijn in mijn borsten te krijgen en dat betekent toch meestal dat ik ongesteld ga worden...
dat is niet leuk, ik hoop dat het toch deze keer anders is voor je meis. @lbleu ik ben benieuwd wat de uitslag is, de duimen gaan omhoog hier. Morgen naar het zh ivm oor dan mag het verband ed weg. Slaap lekker allemaal en tot morgen x
Hoe is het met je oor masami? De uitslag is binnen, volgens mijn dok ligt het niet aan die jongens, specifieke getallen heb ik niet. Wordt nu verwezen naar gynaecoloog voor onderzoek hoe het bij mij zit... Vind het allemaal behoorlijk spannend!
@Lblue: fijn dat dat in ieder geval goed zit! kan me voorstellen dat je een beetje opziet tegen de onderzoeken! hoop dat het allemaal meevalt!
@ Lblue, ik snap best dat dat spannend is, zowel de onderzoeken zelf als een eventuele uitkomst @ masami, hoop dat alles goed gaat met je oor en hoe gaat het verder met afwachten? hier heb ik vandaag wat kleine speldeprikjes bloed gespot dus ik vrees weer dat t straks ronde 11 gaat worden
@justjes, verdorie meid, het mag nu toch wel eens raak zijn hoor, ik hoop dat het een late innestelling is. @LBleu, fijn te weten dat er met de *jongens* niks aan de hand is, nu op weg naar een positieve uitslag voor jou. @babywish, lekker je mannetje pakken als je er zin in hebt (en hij natuurlijk), ik kan best snappen nu je weet dat het mogelijk is dat je nog meer zin hebt en kansen wil creeren. @mijzelf, de uitslag van het oor was goed, ik moet nu nog 3/4 weken rustig aan doen en uitkijken met bepaalde bewegingen zoals bukken ed. Hier wachten tot eind van de week tot ik kan testen, al ken ik mezelf en zal wel weer eerder testen en aangezien kruidvat bekend staat dat het vaker voorkomt dat je 4 dagen voor nod kan testen zit het er dik in dat ik morgen of overmorgen al begin... tja testmiep hier