Ronde 7 alweer.... Wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Norge, 12 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LBlue

LBlue Bekend lid

10 jan 2012
    764
    0
    0
    Justjes, ik hoop zo dat het een beetje overbodig bloed is ofzo, en dat je toch zwanger bent. Succes in ieder geval!

Masami, wat fijn dat het goed gaat met je oor. En qua testen, tja... ik snap de drang wel ;). Bij mij heeft het absoluut geen zin om eerder te testen (lf = 10dagen) maar als je een 'standaard' lf hebt... Ik denk dat ik ook eerder zou testen... Hopelijk mooi roze!

Babywish, hoe gaat het nu met je?

2. babywish84

babywish84 Bekend lid

14 jul 2011
    807
    0
    16
    @masami: lekker testen haha! kan jou het schelen! zou ik ook doen hoor.. ben altijd zo nieuwsgierig (en ongeduldig!)
    fijn dat het met je oor goed gaat.. nog lekker even rustig aan doen nu.

@justjes: ik ga toch nog even voor je duimen hoor! wie weet.. spannend!

@Lblue: erg goed, we kunnen weer langzaamaan aan het klussen, dus dat geeft het gevoel dat je weer "actief bezig kan zijn met zwanger worden".. na mijn MK was het toch een beetje afwachten hoe het zou gaan..

3. LBlue

LBlue Bekend lid

10 jan 2012
    764
    0
    0
    Fijn dat het goed met je gaat! Veel plezier met klussen!

4. justjes

justjes Bekend lid

3 okt 2011
    613
    0
    0
    NULL
    NULL
    @babywish fijn dat je nu weer actief bezig kan zijn. Met hopelijk positief vooruitzicht.
    @masami, lekker testen hoor, je weet maar nooit

hier nog steeds een heel miniem bloedverlies.. ik ga er maar zo veel mogelijk van uit dat het nog wel door zal zetten, ik wil mezelf niet voor de gek houden maar stiekem blijf ik hopen

5. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Dames,

Ik ben weer terug van weggeweest, ga snel teruglezen. Disney was geweldig maar heb wel gemerkt hoe moe de zwangerschap mij maakt. Ik was echt helemaal afgedraaid. Hadden super uitzicht over Disney Lake en konden vanuit ons bed het vuurwerk zien wat 's avonds in het park afgestoken werd.

Heb echt een buik alsof ik teveel heb gegeten. Het is net alsof ik me de laatste weken heb volgegeten en daardoor aangekomen ben. Echt een lelijke buik dus. Wanneer zal dit veranderen?

Lust geen friet en mayonaise meer en mijn eetlust is minimaal, terwijl ik juist altijd echt een Bourgondiër ben...... Ik eet nu als een zieke kip. Ben wel verslaafd aan tosti's met sambal.

Morgen krijg ik weer een echo met uitgebreide intake.
    Ben erg benieuwd. Ik hoop dat alles goed is. Ik maak me, zonder dat hier reden voor is, zorgen..... Ben blij als ik een hartje heb zien kloppen. Laten we het hopen.......

6. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Dit zegt niks.... Ik had dit ook elke maand, maar ook toen ik zwanger was.

7. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Joehoeeeeeeeeee! Weer een zorg minder...... Bij jou zit het ook vast goed. Blijf positief!

8. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Fijn van je oor. Super! Laat je gewoon je man de huishoudelijke rotklusjes doen, onder het mom van 'ik mag niet bukken en ik moet voorzichtig doen'.

Wanneer ga je testen? Heb je symptomen?

9. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    @justjes was het al tijd om ongi te worden? Hopelijk is het een innestelingsbloeding.

@babywish weer aan de klus?

10. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Ik heb eergisteren getest, maar die was negatief.
    Ik heb verder eigenlijk ook niet echt symptonen, ja gevoelige borsten, maar dat heb ik elke maand dus daar kijk ik niet echt naar.
    Morgen denk ik maar weer een test er tegenaan.

ml doet ook het huishouden op dit moment, omdat ik het niet mag doen :p

Ben vandaag lekker brak, vannacht iets te laat geworden :)

11. justjes

justjes Bekend lid

3 okt 2011
    613
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Norge, fijn dat je het leuk hebt gehad. Hoe was de echo vandaag?

Hier nog steeds niet doorgebroken maar wel nog steeds heel minimaal bloedverlies. Het is ind wel de tijd nu om ongesteld te worden.

12. babywish84

babywish84 Bekend lid

14 jul 2011
    807
    0
    16
    @justjes: wat spannend! testen!!!! hihi!

@norge: gezellig dat je er weer bent! en fijn dat jullie het leuk hebben gehad, jammer van je vermoeidheid.. voel je je verder wel prima? hoe was je intake vandaag?????

@masami: lekker even relaxen als je mannetje het huishpuden bijhoudt! hihi!

@all: ik ga nu nog even aan het werk en daarna zorgen dat het bad vol is als vriendlief thuiskomt van het sporten! ;)

13. babywish84

babywish84 Bekend lid

14 jul 2011
    807
    0
    16
    dat gaat wel lukken! :p

14. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Nou dames, test is niet meer nodig, ben gisterenavond nadat ml en ik elkaar ff hebben *geknuffeld* ongesteld geworden en dat heeft doorgezet vanmorgen, op naar ronde 11 en het ziekenhuis.

15. justjes

justjes Bekend lid

3 okt 2011
    613
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ah balen Masami!

Hier ook, na dagen steeds een beetje bloedverlies is het vandaag toch ook weer doorgebroken.. ook ronde 11..

16. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    balen justjes, nou dan maar hopen dat dit echt de laatste ronde is voor we zwanger mogen worden.

17. justjes

justjes Bekend lid

3 okt 2011
    613
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja he Masami, ik wou dat we gewoon konden zeggen, we spreken af dat we en iedereen van dit clubje volgende ronde zwanger zijn.

18. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    mee eens het duurt nu toch wel lang genoeg.

19. LBlue

LBlue Bekend lid

10 jan 2012
    764
    0
    0
    Mag het voor mij nog deze ronde ;)
    Dus voor iedereen ronde 11? klopt dat zo'n beetje of vergis ik me dan?

Wel balen hoor masami en justjes... Hopelijk is het echt waar, en wordt ronde 11 een mega ronde :)

Hoewel ik weer het een en het ander voel, denk ik dat ik zondag gewoon ongesteld ga worden :(. Met en de dingen die op zich niet heel onbekend voelen en de keelontsteking acht ik de kans op een geslaagde ronde niet heel groot.

20. justjes

justjes Bekend lid

3 okt 2011
    613
    0
    0
    NULL
    NULL
    Natuurlijk mag dat Lblue, iedereen in ronde 11 zou heel mooi zijn. Ik hoop echt voor jou dat het deze ronde wel raak is.

Ik zit nu een beetje te rekenen wanneer ik dan weer mijn volgende ei zal hebben maar dan ben ik bij voorbaat al bang dat t niet lukken zal.
    Ben volgende week op vakantie en was dat vroeger een goed moment geweest met een peuter dochter ligt dat toch wat anders.
    We gaan naar Marokko (komt mijn man vandaan) en we blijven de eerste twee nachten in een hotel, daarna 5 nachten in het huis van zijn moeder en daarna weer 2 nachten in een hotel. In het hotel ligt mijn dochter zeker bij ons op de kamer, (dus geen klus mogelijkheden) zijn moeder heeft een groot huis, woont zelf beneden en het gastverblijf boven heeft veel kamers dus zou mijn dochter een eigen slaapkamer kunnen hebben, maar of ze dat dan durft in zo;n vreemd huis.. ook lijken ovu testjes op vakantie niet echt handig...
    nou ja niks aan te doen verder, heb ook wel weer zin in lekker vakantie en mooi weer..

Deel Deze Pagina