Laten we hopen dat jullie toch momentjes kunnen vinden om te knuffelen! En dank je, ik hoop het ook! Maar dat doen we natuurlijk allemaal
wat balen masami en justjes!!! dan zitten we dus allemaal in ronde 11.. ik was in ronde 10 zwanger, en dit is de eerste weer na mijn MK, dus ook ronde 11! zullen we dan afspreken dat dat een hele mooie ronde is om samen zwanger te raken? allemaal in ronde 11!!! @masami: ga je nu naar de HA of gyn dan??
@justjes: ik zou de ovutesten sowieso thuislaten en komt het uit dat je kunt knuffelen, dan voel je in ieder geval niet de druk van je ovutest die wel of niet positief is.. ennu.. ik heb het ooit gepresteerd met een vriendje te knuffelen terwijl we een familiekamer deelde met mijn moeder en broertje van 8 (twee 2 pers. bedden op 1 kamer) en niemand die iets heeft gemerkt! (of niks durfde te zeggen daarna! haha!) eerst gewacht tot we iedereen hoorde "snurken" en dan vooral geen geluid maken! dus wie weet gaat het toch lukken.. hihi!
We gaan de FA in het zh, hier een paar maand geleden ook geweest ivm het zaad van ml (helemaal goed gelukkig) en ik heb al 2 kids, dus ik kan kinderen krijgen. Zij zei dat als het in mei nog niet was gelukt we in juni langs mogen komen en dan gaan de onderzoeken beginnen en verder.
wel fijn dat ze dan toch even alles na gaan kijken! hoe oud zijn je kindjes nu? zie je ertegen op om naar het zh te gaan?
@ babywish, wie weet he, ik heb in ieder geval gelachen om je verhaal. @ masami, succes in het ziekenhuis, wanneer ga je er heen?
Mooi plan, babywish... gelukkig is dat bij ons nu niet nodig maar justjes, succes En masami, spannend hoor! Hier een rotdag achter de rug... om een lang verhaal kort te maken is mijn schoonzusje gecuretteerd vandaag omdat ze dachten dat het een bbz was (bleek niet zo te zijn, maar het vruchtje leefde niet) en ze twijfelde of haar eierstok weggehaald zou moeten worden. Gelukkig is die blijven zitten, maar ik vond het wel heftig! Daarbij heb ik nu wat roze-bruinige spotting... ben erg benieuwd wat dat betekend, of ik morgen of zondag ongesteld ga worden of dat het (hopelijk) een innesteling is, het is tenslotte dag 8, dus mss... heb neutrale hoop... ronde 11.... ik zeg, doen!
@lblue, dat klinkt ind als een heftige dag, voor je schoonzus maar ik denk ook voor jou. Sterkte.. En hoe gaat het verder met je? Hoop niet dat je toch ongesteld geworden bent?
De echo was gaaf! Zag nu soort van stompjes zitten haha.... Krijg 30 mei de 12 weken echo. Alleen denken ze bij de VK dat ik paar dagen korter zwanger ben, maar dat kan helemaal niet. Krijg ze dat niet wijsgemaakt. Hopelijk geeft de 12 weken echo meer duidelijkheid. Hoe is het met jou?......
Balen, balen, balen..... Dus nu ook het ziekenhuis voor jullie? Ik voel dat het deze maand voor jullie allemaal raak is, daar gaan we voor hoor.
Ik zie aan je ff kaartje dat je ongi bent? Gaver....... Jij doet ook mee voor de hoofdprijs in ronde 11. Het moet......!!
Helaas is het hoofdprijs in ronde 12 geworden, al moet ik eerlijk bekennen dat de moed me tot in de schoenen is gezakt. Ben er wel klaar mee! Al is stoppen geen optie....
Ja ik begrijp het. Kunnen jullie rond je eisprong niet eens lekker een weekendje weg plannen? Even een andere omgeving en een ander plek om te klussen, dit had bij ons ook geholpen! Hele dikke knuffel voor jou!!
ah wat balen lblue, elke ronde zakt de moed weer wat verder niet? Maar niet opgeven, volgende ronde wordt ook jullie ronde!
@ Norge, leuk he zo''n echo, dan wordt t steeds echter. En ja die vermoeidheid, ik had er ook vreselijke last van bij mijn eerste en t ging pas beter toen ik er een beetje aan toe gaf en wat rustiger aan ging doen. Je hoeft niet altijd maar door te zetten dat kan later wel weer.
Ik geef er ook echt aan toe en slaap veel maar het lijkt nit minder te worden. Echt balen. Hebben trouwens de babykamer gekocht. Vond een gave op MP, in nieuwstaat voor 300 euro. Google maar eens op babykamer megane, ben er zo blij mee. Ziet er splinternieuw uit.