Ronde 7 alweer.... Wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Norge, 12 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LBlue

LBlue Bekend lid

10 jan 2012
    764
    0
    0
    Lief dat je dat zegt norge, maar in het afgelopen jaar zijn we zeker 2 keer weg geweest tijdens de eisprong, waarvan 1 keer d huwelijksreis was (ronde 3 of 4) en dit heeft niet tot en zwangerschap geleid... De sex is ook echt geen probleem, wij hebben het gelukkig super leuk op dat vlak...
    ik durf haast niet te hopen op de volgende ronde.... Al ga ik dat natuurlijk wel doen over een week of 4, want zo werkt dat.
    Fijn voor jou dat de zwangerschap goed gaat. Ik hoop dat je snel je energie weer terug hebt.

2. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Ff weer die vervelende menstruatie door en dan met friss moed er tegenaan..... Deze ronde MOET lukken. Nog een tip: zinktabletten slikken, zowel jij als je man. Mijn moeder raadde ons dit aan omdat ze zag dat ik een zink tekort had. Zink is goed voor de vruchtbaarheid. Die ronde zijn we wel zwanger geworden, wellicht heeft het geholpen.

3. LBlue

LBlue Bekend lid

10 jan 2012
    764
    0
    0
    Ik slik van die multivitamine en mijn man slikt al maanden zink... Die tip hadden we gelukkig al gevonden :) maar super lief dat je zo met ons mee denkt! Dank je wel!

4. justjes

justjes Bekend lid

3 okt 2011
    613
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Norge
    Dat is zeker een mooie kamer, veel plezier met het inrichten enzo

5. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Verdorie LBleu, weer een neiuwe ronde.

6. babywish84

babywish84 Bekend lid

14 jul 2011
    807
    0
    16

7. babywish84

babywish84 Bekend lid

14 jul 2011
    807
    0
    16
    @Lblue: jeetje wat heftig van je schoonzus! maar het lijkt me inderdaad ook verschrikkelijk als je zoiets van dichtbij mee maakt! sterkte, ook voor je schoonzus..

8. babywish84

babywish84 Bekend lid

14 jul 2011
    807
    0
    16
    balen meid!!
    ik denk soms ook wel eens, laat maar zitten, dan maar geen baby! :x
    nooit geen vieze luiers, huilende zieke kindjes of slapeloze nachten..
    maar als ik dan weer richting vruchtbare periode ga begint het toch weer te kriebelen..
    of als ik dat kleine hummeltje van mijn schoonzusje de fles geef..
    dus kop op meid, onze tijd komt ook vast! ;)

9. babywish84

babywish84 Bekend lid

14 jul 2011
    807
    0
    16
    @norge: ja, hopen dat je snel weer wat energie krijgt! maar je bent al een aantal weken opweg nu dus het zal toch wel snel beter gaan?
    met mij gaat het goed! zitten weer in onze klus periode.. maar had voorheen mijn ei op dag 12 en nu blijft mijn temp steken op 36.4.. snap er niks van!
    we wachten maar af..
    ga zo even je babykamer googlen, ben benieuwd!
    en wat leuk, je echo! foto spammen mag! hihi!
    weten al veel mensen het eigenlijk in jullie omgeving?

10. babywish84

babywish84 Bekend lid

14 jul 2011
    807
    0
    16
    even een gekke vraag misschien.. maar sinds ik die miskraam heb gehad, ben ik qua gewicht niet aangekomen maar is mijn buik iets dikker..
    ik was altijd erg slank en nu heb ik in veel strakke kleding een bolletje.. en aangezien nu veel mensen weten dat we bezig zijn (op het werk, de familie en wat vrienden) wordt mijn buik nauwlettend in de gaten gehouden.. ik zie steeds die blikken, maar niemand durft volgens mij iets te vragen!
    ik draag dus niet graag meer strakke kleding, terwijl ik juist altijd van de skinny broeken en leuke jurkjes was..
    kan dat toch van een hele korte zwangerschap wat restvetjes zijn ofzo????

11. meis1987

meis1987 Fanatiek lid

13 dec 2011
    2.444
    372
    83
    in een huis
    Hi dames!

Ik ben ook in ronde 7 aangekomen. Kan ik nog met jullie af en toe wat me kletsen? Al zijn sommige van jullie inmiddels al weer een paar rondes verder?

groetjes Meis

12. LBlue

LBlue Bekend lid

10 jan 2012
    764
    0
    0
    Natuurlijk mag je met ons kletsen... Wat mij betreft in ieder geval.

(ik zal voor mezelf spreken ;) )
    Weet namelijk nog best goed hoe het voelde rond de periode van ronde 7... Voor mij was dat het eerste gevoel van 'shit' het gaat toch wel echt minder snel dan ik had gehoopt.

Dus welkom...

13. justjes

justjes Bekend lid

3 okt 2011
    613
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja hoor wat mij betreft ben je ook welkom hoor. Al zijn we een paar rondes verder en ik voor je hoop dat t bij jou sneller gaat, maar ronde 7 is wel de ronde waarbij je merkt dat t niet zo van zelf sprekend is..

14. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Welkom meis,
    Natuurlijk ben je welkom, na de 7e ronde word het allemaal toch zwaarder.

Dames, wij mogen op 9 juli naar de FA en dan begint de mmm.
    1 dag naar mijn verjaardag, ben de 8ste jarig en Dan zitten we al in ronde 12.
    Dus deze maand echt de laatste kans om zo zwanger te worden.

15. LBlue

LBlue Bekend lid

10 jan 2012
    764
    0
    0
    Spannend hoor, is dan het eerste gesprek?

Ik weet niet meer of ik het hier had gezegd maar ik mag 12 juni naar de gyn. Dus dat scheelt niet veel masami.

16. justjes

justjes Bekend lid

3 okt 2011
    613
    0
    0
    NULL
    NULL
    Masami en Lblue, ik ben benieuwd hoe het dan voor jullie zal verder gaan.. Al hoop ik echt voor jullie allebei dat jullie gewoon nog volgende ronde zwanger zullen zijn.

17. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Dat hopen wij natuurlijk ook, maar tja blijkbaar gaat het niet zo makkelijk deze keer.

12 juni is ook al snel lbleu, beter komt er schot in de zaak.
    Wij zijn zelf een aantal maanden geleden al geweest op doorverwijzing ha, maar de FA zei dat mans zaad goed is en omdat ik 2 kids heb was ik ook vruchtbaar en moesten we dus wachten.
    Nu dan het vervolg ben erg benieuwd hoe dat in zijn werk gaat.

18. LBlue

LBlue Bekend lid

10 jan 2012
    764
    0
    0
    Het viel me ook wel mee, er is in mijn stad een wachttijd van 6 weken, en ik kon na een maand terecht, dus dat is inderdaad fijn!

Masami, was er een speciale reden dat jullie een paar maanden terug al langs waren geweest?

19. babywish84

babywish84 Bekend lid

14 jul 2011
    807
    0
    16
    @meis87: tuurlijk ben je welkom! gezellig!
    @masami: spannend dat je nu de mmm in gaat. zie je er tegenop? aangezien je al 2 keer zelf zwanger bent geworden.. maar misschien heb je nog een klein wondertje en ben je zwanger voor je naar het zh moet!
    @lblue: wat fijn dat je niet al te lange wachtlijst had! succes bij de gyn.. hoop zo dat het snel raak is hier in dit topic voor iedereen!
    @norge: hoe is het met jou? het blijft zo stil? hihi!

20. LBlue

LBlue Bekend lid

10 jan 2012
    764
    0
    0
    En hoe is het met jou babywish?

Hier was het erg leuk pinksterweekend... Ben vandaag jarig, dus heb dat gisteren gevierd met de familie, was erg gezellig! Weer lekker verwent, dus helemaal prima! En het weer werkte ook nog eens mee!

Hoe was jullie weekend?

Deel Deze Pagina