hallo meiden, ik ben een paar weken niet op zp geweest door drukte in en om huis. Wij hebben besloten om NIET verder te gaan in de mmm. We hebben 2 kinderen en we willen niet door de mallemolen. Jullie kunnen je voorstellen dat dit niet een makkelijke beslissing is geweest. We wachten deze maand nog af en als het nu weer niet is gelukt, tja dan houdt het dus op en beginnen we weer aan de anticonceptie en gaan verder met ons leven zoals het nu is. Maar deze maand word heel moeilijk, want ml is deze hele week op locatie in Duitsland geweest en komt pas vandaag thuis. Heb eergisteren eisprong gehad, dus dan moet het vanaf afgelopen maandag zijn gebeurd. @allemaal. ik hoop dat jullie allemaal norge's voorbeeld volgen en dat jullie snel zwanger mogen zijn. x masami
Masami, maar waarom anti conceptie..... Als je geen anti conceptie gebruikt dan is de kans nog aanwezig dat je toch zwanger raakt.....
Omdat we niet elke maand in die spanning willen zitten, we hebben deze keuze gemaakt en als ik toch zonder AC ben dan is die kans en spanning er nog steeds elke maand. Het heeft ons aardig gesloopt de laatste maanden en dat willen we niet meer.
hoi meiden.. slecht nieuws hier en wil het even van me afschrijven.. hoop niet dat jullie het erg vinden.. mijn moeder heeft afgelopen vrijdag na een borstonderzoek te horen gekregen dat ze een tumor heeft.. het moet er zeker uit, maar krijgt donderdag een punctie om te kijken of het goed of kwaadaardig is en wat ze er aan kunnen doen. ben zo onwijs verdrietig! er spookt van alles door mijn hoofd.. en ik hoop zo dat ik snel zwanger raak en ze een kleinkindje heeft! dat is echt haar wens.. dat ze dat mee mag maken.. ze weet natuurlijk dat we hiermee bezig zijn na mijn MK. we weten nog helemaal niks, maar kan alleen maar aan het ergste denken.. zeker omdat ze soms klaagt over pijn n haar rug.. ik denk dan meteen "nee, niet in de longen!!!!" heb geen vader en alleen 1 broertje.. kan haar echt niet missen! en ze heeft al zoveel ellende in haar leven meegemaakt! vind het zo oneerlijk dat ze dit er nu ook nog eens bij krijgt! sorry, moest het even kwijt.. en vandaag is mijn temp weer gezakt dus zwanger zit er deze maand ook niet in! voel me zo k*t!!! @masami: wat een moeilijke beslissing moet dat zijn.. die neem je niet zomaar.. sterkte!!
He meiden ben ook weer terug van mijn vakantie en nu even bijgelezen, zo te zien best veel gebeurd. @Norge, wat een prachtige echo, ik vind het zeker niet raar dat je daar emotioneel op reageert, je ziet je kindje waar je zo naar uit kijkt dat is toch een prachtig moment. @ LBlue, een spannende situatie in je werk, hoop voor je dat er iets goeds van komt. @ Masami, dat lijkt me een erg moeilijke beslissing. Sterkte met dit besluit. @ Babywish, wat een naar bericht. Ik kan me voorstellen hoe je je voelt, het kan allerlei kanten op gaan maar t slechtste spookt steeds door je hoofd. Ik hoop dat jullie er in ieder geval snel duidelijkheid komt en dat het dan toch goed afloopt, sterkte!!! Hier, net terug van een heerlijke week vakantie. Ben niet echt met zwanger worden bezig geweest, genoten van man en kind en toch nog twee keer een momentje gevonden voor elkaar, (als ik er nu op terug kijk denk ik dat die keren wel te vroeg en te laat waren, maar wie weet en anders volgende ronde beter, had die vakantie er echt niet voor willen missen)
Verdorie babywish, dat is zwaar nieuws om te horen. Ik weet hoe je je nu voelt, mijn moeder heeft dit een paar maanden geleden ook gehad alleen daar dacht de dokter dat ze darmkanker zou kunnen hebben. Gelukkig was het goedaardig, maar weet hoe je je nu voelt. Ik hoop op positief nieuws voor jullie. *grote knuffel* En wat sterk dat je toch nog zo meeleeft met een ander(met mij in dit geval) is idd een zware beslissing. @norge, prachtig die echo en lekker je emoties laten gaan, het is je gegund. @justjes, wat lekker even vakantie en je zinnen verzetten. @Lbleu, spannend de situatie op je werk. Hier gisteren toch even ingezakt, al sta ik wel achter de beslissing. Een emo moment.
Masami, dat is zeker iets om toch emotioneel om te zijn. Ook al is het je eigen weloverwogen keuze, makkelijk is het zeker niet. Je ziet je toekomst nu ineens anders dan hoe je eerder dacht dat het zou zijn.
Vandaag de punctie van je moeder? Wat spannend..... Probeer positief te blijven meid., hoe moeilijk het ook is. Heel veel sterkte voor jullie. Ben je nou nog ongi geworden?
Toch spannend hoor..... Hoe voel je je? Eventuele symptomen? Wat fijn dat jullie zo'n heerlijke vakantie gehad hebben.
Gaat redelijk, maar lijkt net of alles tegelijk komt. Deze beslissing en nu kregen we te horen dat het bedrijf van ml failliet verklaard is. dus zitten nu midden zaken zoals curator van het bedrijf en de bond en hopen dat het bedrijf word overgenomen, anders moet hij kijken voor een andere baan.
jeetje masami, dat kan er ook nog wel bij! vandaag met mijn moeder naar het ZH geweest... en daarna zelf bij de HA gezeten.. zit er zo doorheen! kan alleen maar huilen huilen huilen! en misschien heel onredelijk, maar als ik al moeders met hun dochter of oma's met een kleinkind zie lopen ben ik zo jaloers en boos!! mijn moeder moet ook nog heel lang hier blijven! de arts zei dat we niet teveel hoop moesten hebben op goed nieuws.. het is nu afwachten of er veel uitzaaingen zijn en wat ze gaan doen.. maandag uitslag.. ben zo bang! ze is nog zo jong en heb haar nog zo nodig met advies als ik straks zwanger ben of een kindje heb! @norge: ja ben weer ongi geworden maandag.. maar moet zeggen dat zwanger worden nu niet mijn prioriteit heeft! heb zelfs al geroepen, als mijn moeder geen oma kan worden laat maar zitten! stom misschien, maar voel me zo verdrietig!!!!!!
@babywish: Vind je het gek dat je er doorheen zit! Het is ook niet niks! Maar gelukkig kunnen ze tegenwoordig veel, dus laten we allemaal heel hard hopen dat ze ook heel veel voor je moeder kunnen betekenen! Heel veel sterkte! @hier; mijn ei is bijzonder vroeg geweest, wat prettig is, omdat we nog totaal op lust aan het varen waren en niet op onze wens voor een kindje. @masami, norge, justjes, hoe gaat het bij jullie?
@Baby wish veel sterkte morgen met de uitslag, ik leef met je mee en hoop dat alles goed zal komen. @ Lblue, succes deze ronde hoop dat dit jullie ten goede komt en dat dit nu jullie ronde is. Hier vandaag roze afscheiding gespot, verwachte mijn nod woe of do dus even afwachten..