Ronde 7 alweer.... Wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Norge, 12 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LBlue

LBlue Bekend lid

10 jan 2012
    764
    0
    0
    Meestal doen ze dat toch met 20.weken? Maar wel leuk! Spannend hoor! Ik hoop dat je het duidelijk te zien krijgt.

Ben behoorlijk moe, maar dat is voor een goed doel! En ben ook onzeker en die klachtjes zorgen dat ik 'weet' dat ik ook echt zwanger ben! Nog maar 2,5 weken en dan mogen we ons kindje zien!

2. babywish84

babywish84 Bekend lid

14 jul 2011
    807
    0
    16
    @norge: vandaag weer een lage temp... en mijn mannetje is pas tegen 12 uur thuis, dan slaap ik waarschijnlijk al, moet morgen vroeg op, dus daar gaat mijn kans stel dat mijn ei vandaag is!!
    balen!!!
    kan je ei zo laat komen door stress of zou het nog zijn van mijn MK dat mijn cyclus van slag is? vorige maand was ie zo netjes, dus dacht dat het wel weer normaal zou zijn..
    suces morgen!! ben erg benieuwd!!

@Lblue: wat leuk op die dag je 1e echo! toch een beetje extra speciaal dan! succes meid, duim voor een mooie echo!

3. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Het is een jongen!!! Het was zo leuk!

4. LBlue

LBlue Bekend lid

10 jan 2012
    764
    0
    0
    Norge, gefeliciteerd! Een zoon wat leuk!

Dus shoppen voor de kleertjes nu ;)

Heb je een lange echo gehad, lekker kunnen genieten?

En babywish, balen zeg... wat een eigenwijs ei! Ik weet niet of het kan komen door de miskraam, hoop iig dat je ei nu zo komt dat je toch weer kans hebt!

5. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    He Norgio!

Ik breek even in:) Gefeli met jullie mannetje:)

Hopelijk geniet je volop en gaat alles goed met je!

6. justjes

justjes Bekend lid

3 okt 2011
    613
    0
    0
    NULL
    NULL
    Norge wat leuk, een zoon en dan nu maar lekker shoppen en leuke kleertjes en spulletjes voor m kopen.

Lblue spannend de eerste echo!

Babywish, vervelend zo´n ei. Ik heb er verder geen verstand van maar t klinkt niet onlogisch als met stress je cyclus verstoort is... Hoop voor je dat je toch t juiste moment vindt.

7. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Dank je. Hoe is het met jou? Leuk dat je een berichtje achterlaat.

@all Hoe is het hier? Vorderingen?

@ Babywish hoe is het met je moeder?

8. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Dames waar zijn jullie nou?

9. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    Met mij gaat het nog redelijk...Tuurlijk aan het aftellen nu, want het is nu erg zwaar en ik slaap bijna niet meer...NOg even volhouden!

10. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Hallo dames, nou 9 juli nnar de FA toe.
    Dit weekend mijn eisprong.
    Vanochtend springt de jongste vol met beide knieen in mijn buik even later begin ik te vloeien dus zonet naar de ha eweest en inwendig onderzoek wees uit dat het bloed uit mijn baarmoeder komt. De gyn wil dat ik afwacht of het over gaat dit weekend anders mag ik langskomen voor een echo.
    Ik vind zelf dat het onverantwoord is, ik bloed niet voor niks uit mijn bm.

11. LBlue

LBlue Bekend lid

10 jan 2012
    764
    0
    0
    Wat gek masami, ik zou daar toch ook wel van schrikken.
    Hopelijk is er niks geks te zien op een echo. En nog iets meer dan een weekje voor jou... Spannend, hoop dat de fa arts met opties komt waar jullie het mee eens zijn!

12. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Ik hoop nu eerst dat dit goed afloopt, want het bloeden is erger geworden, maar moet dus afwachten tot morgen.

13. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Masami ik zou gewoon terug gaan naar de dokter. Wel vreemd dat dit zomaar kan..

14. justjes

justjes Bekend lid

3 okt 2011
    613
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat vreemd Masami, hoop dat je snel duidelijkheid krijgt en dat er niets vreemds aan de hand is.

15. LBlue

LBlue Bekend lid

10 jan 2012
    764
    0
    0
    Hoe is het nu Masami?

16. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Vandaag naar het zh geweest ener kunnen volgens de gyn 2 dingen aan de hnd zijn.
    : een ovulatie bloeding
    : er is door de sprong van mijn dochter een bloedvat geknapt in de bm.

1 ding is zeker er zit een bloedstolsel in mijn bm dat was te zien op de echo en mijn ei is net gesprongen of gaat zo springen.
    Verder is het ook meteen verteld dat door het bloed dat uit de bm loopt deze maand de kans op bevruchting voorbij is. Al is er een inimienie kans dat tijdens de reis van het eitje naar innestelling het blijft plakken, maar ze gaan ervan uit dat het eitje word weggespoeld door het bloed.

9 juli naar de FA

17. babywish84

babywish84 Bekend lid

14 jul 2011
    807
    0
    16
    he meiden,
    sorry dat ik zo lang niks heb laten horen!
    ben erg druk geweest met de zorg voor mijn moeder aangezien ze alleen is.. dus heb nu 2 "huishoudens" bij te houden qua poetsen en was en strijk..
    de uitslag van de operatie was ook een vette tegenvaller!
    de eerste okselklier was niet schoon, er was een kleine uitzaaiing te zien, dus vrijdag wordt ze voor de 2e keer geopereerd om alle lymfklieren in de oksel weg te halen..
    daarna krijgt ze chemo en bestralingen..en dan maar hopen dat die lymfklieren wel schoon zijn, anders kan het door haar hele lichaam uitgezaaid zijn..
    erg onzeker dus allemaal en dat doet mijn humeur geen goed..
    kan soms zo uit mijn slof schieten tegen vriendlief en klussen wil deze maand ook niet echt lukken.. mijn ei is inmiddels geweest en ik denk dat we hem gemsit hebben.. balen!
    wel raar dat ik zo'n laat ei had! en niet echt duidelijk vindt ik.. daar gaat mijn regelmatige cyclus!

@norge: gefeliciteerd! een jongen! wat leuk! heb je al geshopt????
    en ben je al over namen aan het denken?
    gaat het goed met je?

@masami: jeetje, wat heftig zeg! hoe gaat het nu met je?
    balen dat je een maand gemist hebt nu.. maar dan gaan we gewoon samen weer door naar de volgende maand! wordt dat gewoon onze maand! hihi!

@lblue: hoe gaat het? nog geen kwaaltjes???

18. justjes

justjes Bekend lid

3 okt 2011
    613
    0
    0
    NULL
    NULL
    Getver babywish wat een rot nieuws voor jullie. Zeker een hele zware tijd voor jullie, hoop dat de volgende operatie beter zal gaan. Sterkte voor jullie

19. babywish84

babywish84 Bekend lid

14 jul 2011
    807
    0
    16
    dank je justjes! ik hoop het ook zo..

20. justjes

justjes Bekend lid

3 okt 2011
    613
    0