Ronde 7 alweer.... Wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Norge, 12 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LBlue

LBlue Bekend lid

10 jan 2012
    764
    0
    0
    Nee justjes! Dat is wel balen zeg!
    Masami, wat een rot verhaal allemaal zeg! hopelijk kan de fa voor jullie iets betekenen.
    Babywish, wat breng jij slecht nieuws! IK hoop zo met je mee dat het niet verder uitgezaaid is! Heel veel sterkte in deze rotte en zware tijd. ik snap dat klussen niet het gene is waar je nu aan denkt.

Kwaaltjes werd er gevraagd, nou ik had het zwanger zijn wel wat leuker ingeschat. Wordt echt zwaar misselijk wakker in de ochtend en ondertussen duurt het ook echt tot tegen de namiddag voor het over is. Verder ben ik onwijs moe en heb zere borsten. Maar heel eerlijk, de wetenschap waar het voor is, vind ik zo leuk dat ik wel echt heel blij ben. Al is die blijheid vast groter als de misselijke weken over zijn ;)

2. babywish84

babywish84 Bekend lid

14 jul 2011
    807
    0
    16
    vandaag de operatie van mijn moeder... en na al dat rot nieuws even wat anders: IK BEN WEER ZWANGER!!!!!!!!
    heb vanmorgen een test gedaan onder het mom van "het kan haast niet".. maar nog voor de urine naar het einde van het test schermpje was gevloeid stond er al een streep!!!! hij is niet donkerpaars maar bijna zwart! hihi! dus zwangerder kan volgens mij niet! :D de vorige keer had ik niet zo'n duidelijke streepjes in ieder geval...
    vriendlief weet het nog niet want die was net de deur uit... ben zo benieuwd naar zijn gezicht vanavond!
    en wij maar denken dat we veeeeeel te vroeg voor mijn ei zaten! volgens FF 4 of 5 dagen.. en door alle omstandigheden was dat ook de enige keer dat we geklust hadden afgelopen maand omdat mijn hoofd er niet naar stond! :) toch stom? ben je al zo lang bezig en dan ineens toch raak! kan het nog echt niet geloven en durf nog niet heel blij te zijn.. eerst maar eens zien dat het goed blijft gaan... :(

3. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Babywish je maakt mijn weekend weer goed. Van harte gefeliciteerd. Had al stiekem gespiekt naar je ff kaartje en verwachtte het eigenlijk al. Dit is echt helemaal fantastisch. En ook super voor je moeder, ff een super lichtpuntje..... Hoe voel je je? Ga je je man niet bellen?

4. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Ik denk dat dag 16 je ei was. Ik had paar dagen na de bevruchting ook vruchtbaar slijm. Ik snapte er toen ook helemaal niks van. Ik wist toen zeker dat ik mijn ei had gehad en paar dagen erna had ik vruchtbaar slijm, daar heb ik toen nog een topic over geopend.

5. babywish84

babywish84 Bekend lid

14 jul 2011
    807
    0
    16
    eindelijk he norge!!! kom ik je toch nog gezelschap houden!
    hihi! heb mijn mannetje nog niet gebeld, want wil zijn gezicht zien! dus ik duw em vanavond de test onder zijn neus! ben benieuwd! haha!
    dan zal ik inderdaad mijn ei op dag 16 hebben gehad, want we hebben alleen op dag 15 geklust.. anders zou het wel heel veel geluk zijn geweest!
    tja en hoe ik me voel... heel dubbel.. superblij natuurlijk! maar de vorige keer had ik borsten die op klappen stonden en nu zijn ze alleen klein beetje gevoelig en maar een klein beetje voller.. en de dag van mijn MK had ik ook geen zere borsten meer, dus daar twijfel ik zo over..
    voor de rest voel ik helemaal niks! zo raar! maar heb nog nooit zo'n donkere test gehad, dus het zal toch wel goed zijn, haha!
    ben gewoon erg bang dat het weer mis gaat en ik weer slecht nieuws moet brengen aan mijn moeder enzo, dat kan ze er nu niet bij hebben!
    sorry als ik zeur, want ben natuurlijk helemaal blij!!!!!
    het zal de onzekerheid wel zijn.. hihi!

6. justjes

justjes Bekend lid

3 okt 2011
    613
    0
    0
    NULL
    NULL
    Babywish gefeliciteerd, wat ontzettend fijn voor jullie dat er zo iets moois gebeurt in deze moeilijke tijden.

Lblue, rottig hoor al die kwaaltjes maar ja t is ind voor een goed doel. Ja ik denk zeker dat die blijheid alleen maar meer en meer gaat worden. Geniet ervan.

7. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Babywish, wat fijn zulk goed nieuws in deze zware periode, van harte meid het is jullie gegund.

Justjes balen meid, maar denk dat ik me bij je moet voegen wat afgelopen weekend in het zh zei de gyn dat mijn ei waarschijnlijk mee weg zou spoelen in het bloed dat betekent dan ook ronde 13. Maar ik wacht wel af want de weg van het ei duurt ongeveer 6/8 dagen en mijn bloeden hield na 2 dagen op dus is er een piep kleine kans.
    Tja hoop is een raar iets.
    Zondag ben ik jarig en maandag naar de fa alleen (ja het zal weer niet) ml moet maandag op locatie naar belgie en kan dus niet mee!! afbellen doe ik niet want zal je zien dat het dan weer niet uitkomt.
    Hij moet wel naar zijn werk, omdat het bedrijf waar hij voor werkt immers failliet is verklaard en er nu via de curator word gewerkt en er maar 26 van over de 45 mensen mee gaan bij de doorstart. Niet gaan zou beteken dag baan en nu is er iig nog een kans daarop.

8. LBlue

LBlue Bekend lid

10 jan 2012
    764
    0
    0
    Wauw babywish!!! Wat een fantastisch nieuws! Hoe leuk is dat zeg!
    Het is logisch dat je onzeker bent, ik bedoel het is nog zo pril, en dat met jou miskraam van de vorige keer. Maar het moet nu blijven plakken!!!
    Qua zorgen, iedere zwangerschap schijnt anders te zijn, dus in die zin is het denk ik alleen maar prettig als je niet te veel last van je borsten hebt (die van mij zitten vaak toch in de weg hoor, door dat snelle groeien).
    Wat leuk! Nu moeten justjes en masami ook maar heel snel zwanger raken (dat moet sowieso natuurlijk) zodat we gezellig allemaal samen kunnen zwangeren.

9. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Vandaag jarig.
    Morgen naar de FA ben benieuwd hoe en wat.

10. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Gefeliciteerd met je verjaardag Masami. Heb je het nog gevierd?
    Zie je op tegen morgen?

11. justjes

justjes Bekend lid

3 okt 2011
    613
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd met je verjaardag masami, hoop dat je een leuke dag hebt.
    Succes morgen

12. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Dank je wel.

13. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Niet echt gevierd, ben namelijk ziek al gaat het iets beter dan de rest van het weekend.
    Ja zie best een beetje er tegen op, ook omdat ik dus alleen moet.

14. LBlue

LBlue Bekend lid

10 jan 2012
    764
    0
    0
    Gefeliciteerd Masami! Dat de laatste uurtjes van je verjaardag maar mooie uurtjes mogen zijn en dat je je snel beter mag voelen!

15. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    DAnk je was al met al wel een leuke dag.
    Nou spannend om 11 uur moet ik in het zh zijn.

16. babywish84

babywish84 Bekend lid

14 jul 2011
    807
    0
    16
    @masami: gefeliciteerd nog met je verjaardag! balen dat je ziek bent.. voel je je al weer iets beter?
    succes zometeen bij FA, kan me voorstellen dat het lastig is om alleen te gaan!
    laat je weten hoe het ging?

hier gaat het met ups en downs.. gisteren de ouders en schoonzus en zwager verteld en ze waren zoooo blij! er was niemand die het droog heeft gehouden! haha! en mijn schoonzus sprong door de kamer!
    en op dat moment voelde het zo goed en had ik zoveel vertrouwen dat het goed gaat komen... vanmorgen stond ik weer op met zon zeurend gevoel in mijn buik op en kan ik alleen maar huilen.. zou willen dat ik een paar weken verder was.. weet ook niet of het nou mijn darmen zijn of mijn bm en naar de wc gaan is echt een hel.. denk steeds dat ik iets voel lopen en durf gewoon niet te gaan kijken..

17. justjes

justjes Bekend lid

3 okt 2011
    613
    0
    0
    NULL
    NULL
    Masami, ben erg benieuwd hoe t gegaan is vandaag. Vervelend dat je alleen moest, kan me voorstellen dat je er tegenop zag.

Babywish, vervelend voor jullie die onzekerheid en dat dubbele gevoel. Ik hoop heel erg voor jullie dat t goed blijft gaan en dat je dan meer kan genieten.

18. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Nou meiden, het is erg goed gegaan en viel me 100% mee.
    Alles is tot zover goed, op de echo was te zien dat ik idd mijn eisprong heb gehad en op de andere eileider kon ze de volgende eiblaasjes al zien. Mijn bm slijm zag er goed uit, mooi dus zo'n 4 en half millimeter.
    Volgens de fa kan ik wel gewoon zwanger geraakt zijn deze maand ondanks de bloeding van vorige week. Nou afwachten, er vanuit gaande dat ik niet zwanger ben, moet ik de derde dag van de ongesteldheid bloed laten prikken en 30 juli heb ik de volgende afspraak.

Dan heeft ze alle uitslagen binnen, aan de hand daarvan kijken of de eileiders open zijn, anders een hsg (open spuiten van de eileiders) dus spannend allemaal.

19. babywish84

babywish84 Bekend lid

14 jul 2011
    807
    0
    16
    gelukkig is het meegevallen masami!
    toch even duimen dat het misschien toch stiekem raak kan zijn, maar op zich wel fijn nieuws dat alles er netjes uitzag!

ik heb even geen hoop meer.. mijn borsten zijn weer terug naar hun "oude formaat" en daar begon achteraf gezien de vorige keer mijn mk mee..ze zijn ook totaal niet gevoelig meer! kan alleen maar huilen nu.. wil dit niet!!!

20. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    @babywish, kom op meis, het hoeft echt niet te betekenen dat het misgaat hoor.
    Niet iedereen heeft last van de borsten tijdens haar zwangerschap, maar ik begrijp heel goed dat je bang bent.
    Ik hoop voor je dat het goed blijft gaan, sterkte.

Deel Deze Pagina