Masami, dat is mooi nieuws! Laten we hopen dat je snel zwanger mag zijn! Babywish, volhouden... Ik heb ook veel wisseling van klachten, dat hoort er blijkbaar bij. Die krampen dat is het groeien van je baarmoeder. Het is een onwijs onzekere tijd, maar nog even volhouden tot je eerste echo. Wanneer mag je naar de verloskundige? Hier. Vandaag intake en echo gehad... Het hartje klopt! Zo bijzonder! We zijn gewoon echt zwanger.. Ik ben zo blij! Ze kon het kindje nog niet goed meten omdat de echo inwendig was. Vruchtzakje kwam overeen met 7 weken, maar kindje met 6, tot 6,4 maar daar kon komen door de ligging. 6 augustus hebben we de volgende echo om de termijn te bepalen... Super leuk!
Kom op! Positief blijven.... Probeer lactulosestroop, waarschijnlijk zijn het je darmen. Ik had zo'n last van mijn buik dat ik nachten wakker lag, bleken het mijn darmen te zijn.
Spannend maar hartstikke fijn dat het er allemaal goed uit ziet. En wat fijn dat er toch een kansje is dat je zwanger bent.
Meid maak je zelf niet zo gek. Ik had in het begin helemaal geen last van mijn borsten. Probeer een zo vroeg mogelijke afspraak bij de VK te krijgen om je gerust te stellen.
Super meid, wat voelt dat heerlijk hè? Willen jullie weten wat het wordt? Ik moet ook weer 6 augustus voor de 20 wk echo. Als je dan weer moet zie je al echt een beweeglijk mensje......
Wat mooi LBleu echt super. Nogmaals gefeliciteerd. IK hoop dat ik jullie snel mag volgen in het zwanger zijn.
@Masami, gelukkig dat het mee viel en dat het er goed uit zag hoop dat je nu toch snel zwanger bent. @babywish sterkte met de onzekerheid, ik kan goed begrijpen dat je bang bent en dat je er nog niet van kan genieten. Maar blijf hoop houden! @Norge en Lblue, leuk om te horen hoe t met jullie gaat en dat het steeds echter wordt. Geniet er (ondanks de kwaaltjes) van Ik ben nog steeds ongesteld en behoorlijk heftig. Ik had deze keer ook maar een cyclus van 23 dagen. De cyclussen worden steeds maar korter lijkt t wel snap er niets van. Nou ja ronde 13 start nu.
Ik doe mijn best haha, maar na vandaag wel weer hoop gekregen, zo op het eerste gezicht is alles prima met ons allebei. Ik wacht wel af tot eind deze week en dan weer naar de FA als ik niet zwanger ben.
hoi hoi, nou morgen al intake bij de vk. vanwege mijn mk wilde ze me vroeg inschrijven en inplannen voor de vroege echo.. zal blij zijn als ik die heb gehad, had dinsdag wat bruin verlies en vandaag ook weer en zelfs best veel.. en daar begint normaal mijn menstruatie ook mee, dus vindt het erg spannend! hoop zo dat het blijft plakken... zometeen samen met mijn moeder voor een pruik gaan kijken voor als ze met de chemo begint, dus zal een zwaar middagje worden, ze ziet er erg tegenop.. moet nu dus gaan anders ben ik te laat, lees snel weer helemaal bij!!!
Heel veel plezier bij de verloskundige. Ik hoop heel erg dat alles goed zit! Hoe was het gisteren met je moeder?
Hoop dat t bij de verloskundige goed is gegaan dat je goed nieuws hebt gekregen. Sterkte voor jou en je moeder
Babywish, ik hoop dat alles goed is gegaan met de echo. Zijn jullie geslaagd voor een goede pruik voor je moeder? Hier waarschijnlijk einde ronde 12, vanochtend seks gehad met ml en toen zat er dus rood bij. Afwachten of het doorzet, want kan ook een contactbloeding zijn gezien ik laatst een bloedprop in de bm heb gehad, al denk ik dat de mmm nu echt een vaststaand feit is geworden.
Ik ben ook erg benieuwd naar jullie dames! Hier gaat het goed, moe en misselijk, maar het begint wat minder te worden... Tenminste, de misselijkheid wordt minder en die vond ik het meest vervelend. Nog een paar weekjes en dan breken de 'leuke' weken aan! Al is de wetenschap van het zwanger zijn natuurlijk helemaal top... Ik hoop zo dat we snel allemaal zwanger zijn! Norge hoe is het bij jou? bijna de 20 weken echo... Leuk hoor!