Ronde 7 alweer.... Wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Norge, 12 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LBlue

LBlue Bekend lid

10 jan 2012
    764
    0
    0
    mag je geen bloedtest doen?

2. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Ik ben na 5 dagen overtijd ongesteld geworden.
    Op naar ronde 13 en de MMM is een feit.
    Zie onderschrift.

3. LBlue

LBlue Bekend lid

10 jan 2012
    764
    0
    0
    Masami, wat vervelend! Na zo lang overtijd toch nog ongesteld worden. Hopelijk is het snel raak! En kunnen ze jullie goed helpen bij die kliniek!

4. justjes

justjes Bekend lid

3 okt 2011
    613
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben ondertussen besloten "actief'zwanger te worden op een lager pitje te zetten. We blijven t wel proberen en ik blijf ook gezellig hier mee kletsen maar we gaan er zelf wat minder mee bezig zijn, geen ovu testjes meer en gewoon sex wanneer we zin hebben en niet omdat t moet.
    We hebben ooit besproken dat als t met een tweede niet zou lukken dat we dan niet de mmm in zouden gaan. Mijn man staat hier nog steeds achter, ik ook maar deels. Ik zou zelf wel onderzoek willen alleen kijken of ze iets kunnen zien wat evt mis is.. maar ja dat stel ik nog even uit.

Lblue, fijn dat in ieder geval de misselijkheid beter wordt,
    Norge, spannend bijna de 20 weken echo
    Masami, balen deze ronde ook niet gelukt, hoop dat het snel bij jou ook raak is.
    Babywish, ik hoop op positief nieuws van jouw kant, zowel over je moeder als over je zwangerschap

5. babywish84

babywish84 Bekend lid

14 jul 2011
    807
    0
    16
    schaam me diep dat ik zo lang niks heb laten horen meiden..
    had het even zo druk met alles rondom mijn moeder en we waren aan het klussen in de tuin..
    maar hier gaat het alweer een stuk beter, het bruinverlies is na een dag of 5 gestopt en mijn buikpijn is ook een stuk minder.
    heb alleen af en toe nog een zeurderig gevoel.
    de intake bij de vk ging goed, erg aardig was ze!
    en heb komende donderdag de vroege echo.
    ben dan volgens mijn eigen berekening 7 weken en 3 dagen, dus hoop zo dat ze iets kunnen zien..
    ben best een beetje zenuwachtig!

@justjes: misschien is juist gewoon van elkaar genieten inderdaad goed nu.. want die drempel naar het zh is toch best groot he? en weet je wat het stomme is?
    vriendlief en ik waren er dus afgelopen ronde ook helemaal niet mee bezig door de omstandigheden met mijn moeder en hebben welgeteld 1 keer sex gehad en ik was zwanger! na dik een jaar wel netjes op uur en tijd en ovutestjes!
    dus ik hoop dat het voor jullie ook mag werken!

@masami: balen meid! (en dat is nog netjes uitgedrukt!)
    had zo gehoopt dat het deze rond raak was!
    maar ik wens je echt heel veel sterkte, succes en alle geluk van de wereld dat het maar snel gaat lukken nu!!!

@Lblue: fijn dat je misselijkheid al wat minder wordt! ik heb het heel af en toe en alleen van sommige dingen, maar dat vindt ik inderdaad ook erg vervelend.
    Heb gelukkig nog niet hoeven spugen, jij wel?

6. babywish84

babywish84 Bekend lid

14 jul 2011
    807
    0
    16
    @norge: heb je al lekker geshopt voor je kleine mannetje? of weet je je nog goed in te houden?
    groeit je buikje al mooi?
    ik heb ook al helemaal zin om aan het shoppen te slaan! haha!
    maar eerst de echo maar eens afwachten..
    hebben wel al veel lieve kadootjes gehad van de familie en collegas!

7. babywish84

babywish84 Bekend lid

14 jul 2011
    807
    0
    16
    @all: mijn moeder begint trouwens vandaag met de chemo.. zie er wel tegenop! het is een redelijk zware zei de oncoloog, dus waarschijnlijk moet ik volgende week het scheerapparaat over mijn moeders hoofd gaan halen, hoop maar dat ik dat kan!
    de 2e operatie was overigens wel goed gegaan, er waren geen verdere uitzaaiingen gelukkig!

8. LBlue

LBlue Bekend lid

10 jan 2012
    764
    0
    0
    babywish, wat fijn dat er geen uitzaaiingen waren. Hopelijk vallen de bijeffecten mee van de chemo. Want ik heb het bij mijn tante gezien, en echt prettig is anders. Maar als iedereen goede moed houdt, komt je moeder er vast sterk uit!

Wat fijn dat het bloedverlies is gestopt. Ik heb ook week 5 en half van 6 wat bruinverlies gehad, ieder dag een beetje. En met 7.1 week een echo waarop een mooi hartje te zien was. Hopelijk geldt dat voor jou ook!

Heb gelukkig niet hoeven spugen, en merk nu duidelijk dat mijn klachten minder worden. Ben minder moe, en niet meer zo misselijk. Beetje vreemd gevoel op de maag, maar echt misselijk is er niet meer bij. Een uitzondering daar gelaten.
    Alleen die darmen... haha, ben blij dat ik vakantie heb, want soms lijkt het wel of ik er een trompet heb ik gestopt ;)

Justjes, hopelijk brengt het lage pitje wat rust bij jullie! Ook hoop ik dat het je werkelijk lukt. Dat je niet nog iedere maand tegen de menstruatie aan het gevoel krijgt 'dat het nooit zal lukken'. En dan hoop ik dat het inderdaad snel raak is! Ik merkte zelf dat de laatste maanden ik meer dacht in langere periodes. Zo hebben we elk jaar in april familiedag en mijn idee was dat ik hoopte dat ik de komende famdag zwanger mocht zijn, of met veel geluk al een kindje mocht hebben. Dat verder vooruit kijken en niet meer per maand, maakte de teleurstelling van een menstruatie weer wat minder.

Masami, voor jou geldt natuurlijk hetzelfde. Ik hoop zo dat jullie het (met hulp) ook een beetje rust geeft en dat het (misschien daardoor) snel raak is!

9. justjes

justjes Bekend lid

3 okt 2011
    613
    0
    0
    NULL
    NULL
    Babywish dat zijn in ieder geval al betere berichten. Ik hoop dat je snel van je zwangerschap kan gaan genieten.
    Fijn ook dat de operatie bij je moeder goed gegaan is en dat er geen verdere uitzaaiingen zijn.
    Sterkte met de chemo, dat moet heel erg moeilijk voor jullie zijn.

10. babywish84

babywish84 Bekend lid

14 jul 2011
    807
    0
    16
    he meiden,

even snel een reactie van mij, want moet zo weg,
    maar de echo was super!!! het hartje klopte mooi en het was ongeveer 1 cm groot nu! zo schattig!
    en ik was zelf op 11 maart uitgekomen en de vk zei 13 maart, dus dat komt aardig overeen! al zei ze wel dat ze nog niet heel precies kon meten omdat het nog zo klein was..

11. justjes

justjes Bekend lid

3 okt 2011
    613
    0
    0
    NULL
    NULL
    Babywish wat fijn, dat je t hartje hebt gehoord zal wel een grote geruststelling zijn!

12. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Nou vandaag naar het zh geweest. Alle bloeduitslagen waren goed :D.
    Nu krijg ik volgende maand een kijkoperatie omdat ze wil kijken of ik misschien een verkleving heb aan de eierstokken.
    Dit omdat dus verder alles goed is en dat dan de reden kan zijn waarom het niet is gelukt tot nog toe.

Maar vooralsnog dus geen aanwijsbare reden waarom het niet lukt.

13. babywish84

babywish84 Bekend lid

14 jul 2011
    807
    0
    16
    wat fijn om te horen dat je uitslagen goed waren masami!
    en stel dat je zo'n verkleving hebt, is dat dan makkelijk te verhelpen?

@justjes: ja dat was inderdaad een hele gerustelling! maar moet zeggen dat ik het nog steeds erg spannend vindt, zal denk ik pas echt kunnen genieten als de "miskraam-weken" voorbij zijn..
    merk dat ik toch nog snel onzeker wordt van iedere buikpijn en heb af en toe wat van die bruin/gelige afscheiding, dus schrik me dan rot als ik dat op mijn toiletpapier zie.. hoort dat erbij??? want het is soms ook een paar dagen gewoon wit of doorzichtig..
    raar onderwerp eigenlijk! haha!

het is wel rustig hier! zijn er meiden op vakantie nu???

14. babywish84

babywish84 Bekend lid

14 jul 2011
    807
    0
    16
    hoi!

afgelopen week de termijnecho gehad, ben 10 maart uitgerekend!
    ons beebje bewoog al met zijn armpjes en beentjes, was echt zo schattig om te zien!!!

@ norge: jij hebt bij 14 weken ofzo toch ook een echo gehad?
    had dat een reden of heb je die zelf gevraagd?
    ik vind het nu zo lang duren tot de 20 weken echo en zou het wel leuk vinden om er nog een te hebben.
    de echoscopiste zei ook dat het "jammer" was dat ik de termijnecho zo vroeg had want als je 2 weken verder bent zie je nog meer "kindje" en beweging.

@all: hoe is het met de rest????? het blijft zo stil hier...beetje saai! hihi!

15. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    ber dat je je kleine hebt zien bewegen :D

Hier in afwachting nod of positieve test.

16. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Haaaai,

Ben ik weer. Lekker naar CenterParcs geweest en naar ons vakantiehuis in Ouddorp.

@babywish wanneer ik precies echo's heb gehad weet ik niet meer. Maar heb zelf bij 15 weken op eigen initiatief een geslachtsbepaling laten doen en daarvoor heb ik volgens mij 3 echo's gehad. Bij ons was dat heel normaal.

Van de week de 20 weken echo gehad. Was echt heeeeeeeel erg bijzonder, heb er een dvd van laten maken. Kindje lag er heel goed voor dus hebben veel foto's. Heb een foto in mijn fotoalbum geplaatst.
    Voor zover ze konden zien was hij gezond. Heb echt verliefde gevoelens gekregen haha.....
    Had een ruime hoeveelheid vruchtwater, iets meer dan gemiddeld, dus hij kan lekker zwemmen.

Heb je ook een foto van je echo Babywish?
    En Lblue, jij hebt toch ook een echo gehad? Hoe was het?

Spannend Masami? Symptomen?

Justjes, hoe gaat het met jou?

Liefs!!

17. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Nee niet echt symptomen, niet meer dan het laatste jaar. De ene maand meer dan de andere maand, maar weer op alle goede dagen (en er omheen :D ) geklust.

Wat fijn dat je zoveel foto's hebt en een mooie dvd van je kleine.

18. justjes

justjes Bekend lid

3 okt 2011
    613
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Norge, wat ben je alweer ver zeg, de 20 weken echo, wat leuk is die he, zie je echt al helemaal een baby. Geniet ervan hoor. Heb je al leuke spulletjes gekocht?

@Babywish wat fijn ook jouw echo om je kindje te zien bewegen. Het komst vast goed al snap ik je zorgen wel.

@Masami, hoop voor je dat je deze ronde beter nieuws hebt. In welke ronde zit je inmiddels?

Ik ben zelf net weer ongestelt geweest en nu dus alweer ronde 14 in.
    Ga morgen lekker 2 weekjes op vakantie.

19. LBlue

LBlue Bekend lid

10 jan 2012
    764
    0
    0
    Balen Justjes!
    Masami, kom jij met beter nieuws dan Justjes... Want het wordt voor jullie beide nu echt wel tijd hoor!!!

Norge, tof he! Zo'n compleet kindje! Wat leuk dat je veel foto's hebt! Super! En een dvd, heerlijk!
    Babywish, tof he, je kindje zien bewegen. Klopte je termijn met wat je had verwacht?

Hier inderdaad ook de echo gehad, afgelopen maandag. Was echt super tof... Ben helemaal gesmolten, zo'n compleet mensje al! We vonden het beide zo ontzettend leuk dat we hebben besloten om met 16 weken een pretecho te doen. Mochten ze het geslacht kunnen zien, dan willen we het ook weten, maar zo niet, dan is dat helemaal niet erg... want je kindje zo zien bewegen is fantastisch. Het leuke is dat alle grootouders ook mee mogen, dus we gaan met 6 mensen ons kindje bekijken :D. De moeders/oma's waren echt verguld toen we ze vertelde dat ze mee mochten. Super leuk!
    Dus nu nog een ruime 3 weken tot de volgende afspraak bij de verloskundige, en dan nog 1 weekje tot we de pretecho hebben. Wat qua timing ook wel super leuk is, omdat we 9 september 1 jaar getrouwd zijn, en 10 september de pretecho hebben. Wat een mooi cadeau is dat!

Zo, das best wel weer een verhaal over mezelf :S terwijl ik natuurlijk wil weten hoe het met jullie gaat?
    Norge, is de kleine een grote druktemaker, of valt het mee?
    Babywish, heb je klachten, en worden ze al minder?

Masami, hoe loopt het met jou traject?
    Justjes... Ik hoop zo dat deze ronde het wordt!

20. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Ik zit nu in ronde 13, dus loop net een week achter justjes aan. Mocht ik weer ongi worden dan is het ronde 14 :(.
    Traject loopt, als ik ongesteld word dan moet ik op de eerste dag daarvan naar het zh bellen, want dan krijg ik een laparoscopie om te kijken of mijn eileiders misschien zijn verkleefd. Is een kijkoperatie onder narcose en dan spuiten ze blauwe vloeistof door mijn eileiders.
    Maar tot nog toe waren alle onderzoeken goed en is er dus nog steeds een normale kans op zwangerschap, dus ik duim dat het deze maand wel raak is.

Even een vraagje voor de zwangeren, ik voelde gisteren echt pijnlijke steken in mijn bm. Hebben jullie dit of zoiets ook gehad een week voor nod? (ik hoop natuurlijk innestelling :))

Deel Deze Pagina