Het is een goed teken. Ik had dit ook. Had ook erge steken in liezen. Je maakt het wel erg spannend hoor haha....
Fijne vakantie. Ja heb al een hoop spulletjes. O.a. Maxicosi kinderwagen, badje, meubeltjes, al veel kleertjes, UGGS, muziekdoosjes, ik blijf kopen
Haha norge, Ik zou graag een foto spammen, maar omdat het een eigenwijsje is, zie je eigenlijk alleen het gezichtje, en dat zie je alleen als je weet wat je ziet. Voor mensen die de uitleg niet hebben gehad is het een grote grijze vlek met wat witte streepjes en stipjes. Maar ik zal mijn man straks vragen of hij de foto even mailt en dan kijk ik of het lukt hem erop te zetten... Verwacht niet te veel, het showtje was vooral voordat ze verloskundige probeerde een foto te maken, op dat moment kroop ons eigenwijsje in een hoekje waarin het amper te zien was En shoppen, heerlijk! Wij hebben tot nu toe vooral gekeken, maar nog niet echt gekocht, wel gekregen! We gaan wel deze maand nog voor de kinderwagen (aanbieding) en voor 1 oktober de rest halen (btw is dan nog net lager). Zodat we niet meer betalen dan nodig is. Ik denk wel dat zodra het geslacht bekend is, dat het kopen wat harder gaat ... Masami, ik hoop zo mee! Ik kan me niet direct herinneren dat ik iets heb gevoeld... Maar goed, ik voelde dan ook iedere maand iets behalve de maand dat het raak was. Wel toen ik wist dat we zwanger waren(zijn) (11dpo) had ik vrij snel daarna krampjes in mijn baarmoeder. Ik hoop zo dat dit een goed teken is! Het zou zo mooi zijn als het volgend onderzoek je bespaard blijft!
@masami: spannend hoor! mij n duimen maken overuren! ik kan me herrineren dat ik echt verwachtte ongi te worden want had juist heel erge ongi kramp en geloof dat dat pas bij 8 weken minder werd.. heb me daardoor ook erg zorgen gemaakt, zeker in combinatie met bruinverlies.. en dat had ik allebei de keren, ook toen ik uiteindelijk die miskraam kreeg.. dus steken in je buik klinkt niet vreemd!!! en wij hadden in de maand dat ik nu dus zwanger ben geraakt maar 1 keer geklust vanwege de omstandigheden met mijn moeder.. mijn hoofd stond er echt niet naar! dus als jij alle omliggende dagen mooi hebt meegepakt is je kans groot.. spannend!!! @norge: heb de foto's van de echo nog niet ingescand dus kan ze nog niet spammen, sorry! moest je die echo bij 15 weken zelf betalen? en mag ik vragen wat dat ongeveer kost? wil zo graag ons leintje weer eens zien en vind 20 weken echo nog zo ver weg.. wat gaaf dat je zo'n mooie 20weken echo had en fijn om te horen dat alles er goed uitzag! kan me dat verliefde gevoel helemaal voorstellen! je houdt volgens mij meteen van zo'n kleintje, ik heb dat nu ook al een beetje.. hihi! @justjes: balen meid, ronde 14 alweer.. vind het zo rot voor je.. maar geniet lekker van je vakantie en van elkaar! als het goed is zit je aan het eind van je vakantie in je vruchtbare dagen toch? misschien doet die ontspanning van de vakantie jullie goed! @lblue: wat leuk dat de oma's meegaan naar de echo! dat zou mijn moeder ook zo gaaf vinden, dat zou d'r wel even goed doen! ze is al helemaal gelukkig met het kopietje van de 2 echo's die ik heb gehad, ze laat het aan iedereen zien! haha!
@lbleu: wij hebben deze week ook al de kinderwagen gekocht.. was echt tegen mijn principes om zo vroeg al zoiets te kopen, maar was ook ee aanbieding en we kregen hem van mijn schoonouders en die stonden erop dat we mee gingen kijken! haha! maar we zijn er zo blij mee! we hebben de titanium baby viper in het zwart, was nu voor 299 met alles erop en eraan!
Hier krijg ik steeds meer (valse) hoop, met vlagen wat misselijk gevoel en onwijs krampen in de bm, loop wel 20x per dag naar de wc, omdat ik denk dat mijn ongi veel te vroeg doorbreekt.gevoelige borsten, maar niet zeer. emotineel pfff. En dames, wanneer spammen jullie de echo's nu, ik ben nieuwsgierig haha.
Masami, ik hoop zo dat het geen valse, maar terechte hoop is! Babywish, de echo die wij laten doen kost 40 euro. Dat is voor een half uur (ongeveer) met video en foto's en dan 2d. Maar als je even googlet dan kom je ook een site waar ze alle bedrijven aangeven die pretecho's maken in jou provincie. Op de site staan eigenlijk altijd de prijzen. Leuk dat je de wagen al hebt! Hier wordt hij dus ook bijna besteld. En dan denk ik de rest ook maar gelijk. Je kunt met de grote aankopen maar klaar zijn Norge, de foto voeg ik zo toe... En we nemen hoogstwaarschijnlijk de mutsy 4-rider. Wagen loopt lekker en is in een kleur die we beide leuk vinden en niet direct donker is, maar ook niet kwetsbaar qua vuil. Dus zodra hij besteld is, voeg ik daar ook wel een fototje van toe. Nou de echo... Succes mensen, want zelfs mijn schoonzusje gaf toe dat het eerder op een grijze vlek leek
@masami: nog een paar dagen in spanning, wat duurt het lang dan he? maar het klinkt allemaal erg goed!!!! jij tempt niet he? @lblue: ik ga eens op google zoeken dan, lijkt me zo leuk.. alleen vindt vriendlief het niet nodig en vindt dat ik gewoon moet vertrouwen dat alles goed gaat en wachten tot de 20 weken echo, dus nog even mijn charmes in de strijd gooien! haha! en je hebt gelijk, een mooie echo, maar zie niet echt wat waar zit.. hihi!
Ja hier nog paar dagen in spanning maar vandaag niet in kunnen houden en getest negatief, was ook wel vroeg natuurlijk. Vorige maand een cyclus van 33 dagen ipv 30 dus als ik daar vanuit reken moet ik nog een week wachten . Maar heb nog steeds "goede"hoop per slot ben ik nog niet ongesteld.
Spannend Masami!!! En qua echo... Misschien helpt uitleg. Je ziet twee dikke witte strepen. Dat zijn de kaakjes. Daar boven zie je 2 smalle rondjes, dat zijn de oogkasjes. Tussen de kaakjes en de oogjes, zie je een minuscuul klein wit stipje dat is het neusbotje (to be). En dan onder de kaakjes loopt het lijfje. Het kindje zit, dus je ziet een bolling en dan nog een streepje (grijs) en daar zitten de beentjes. Maar we hebben zoveel mooier beeld gehad, dus een klein eigenwijsje met een eigen willetje... Nu al
@masami: ik testte de dag voor mijn nod nog negatief, dus dat wil niks zeggen! had pas 2 of 3 dagen na mijn nod een knaltest (en daarbij was ik ook uitgegaan van mijn langste cyclus, want ik varieer tussen 27 en 31 dagen..) nog even geduld dus! hihi! @lblue: ja nu begin ik er wel iets in te zien, maar vindt het nog wel een zoekplaatje, haha! heerlijk, zo'n eigenwijsje! dat beloofd wat!!!
Hallo dames, nou hier dag 30 is aangebroken en nog geen ongi, maar ook weer geen positest. Vorige maand 2 dagen 'overtijd' dus misschien is mijn cyclus nu weer langer. Ik wacht maar weer af. Hoe is het verder met iedereen, jammer dat dit topic wat dichtvalt, al is het wel logisch met zoveel zwangeren.
Ik zie het hoor Lblue na je uitleg.... Wonderlijk hè? Dat eigen willetje heeft hij/zij zeker van haar moeder
Hier bruin spotting, morgen ongi. (altijd zo) Dus ronde 14 en volgende week zh laparoscopie met hcg. Maandag bellen.
Masami, wat vervelend! ik had zo gehoopt voor je! Norge, dat willetje is beetje van allebei... Dus lastig te bepalen van wie het komt.. We zijn allebei wel eigenzinnig, maar ook meegaand. maar leuk was het wel! Hier lekker weekendje weg met vrienden, heerlijk! En rust komt misschien ook door vakantie...