Ronde 7 alweer.... Wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Norge, 12 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    @masami Heeft het uiteindelijk echt doorgezet?

Hoe is het met iedereen?

2. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Ja echt doorgezet, ben er alweer bijna van af gelukkig.
    Dinsdag 28 aug. krijg ik de laparoscopie en dan maar weer duimen dat het helpt.

3. LBlue

LBlue Bekend lid

10 jan 2012
    764
    0
    0
    Ik hoop het voor je Masami!

Hier gaat alles goed, norge... Vanmiddag met mijn mama een kinderwagen kopen. Mijn man en ik hebben hem al wel uitgezocht, dus het is niet zo dat hij wordt verrast... maar we krijgen de wagen van mijn ouders en deze week is daar nog korting op, dus gaan we lekker vandaag shoppen!
    Hormonen zijn toch ook wel aanwezig, daar waar ik eigenlijk altijd een emotioneel stabiel persoon ben/was.. merk ik nu dat ik moet huilen om het minste of geringste.. Gelukkig ben ik me op het moment dat ik de tranen voel komen me er wel van bewust dat het nergens op slaat.. Maar ja, hou het maar eens tegen ;)

Hoe is het met jou Norge, ben je al langzaam aan het aftellen?

En hoe is het met de rest van de dames? Is iedereen nog op vakantie, want het blijft wel erg stil hier...

4. babywish84

babywish84 Bekend lid

14 jul 2011
    807
    0
    16
    hoi hoi!!

ben ik ook weer even, erg druk gehad allemaal met mijn moeder haar behandelingen en werk etc.
    maar ben afgelopen donderdag bij de vk geweest en we hebben het hartje kunnen horen!
    zo schattig! ze moest wel lang zoeken, dus kreeg het al een beetje benauwd, haha!
    komende donderdag nog een echo, dit doen ze altijd na een mk.
    ze proberen dan 3 echo's in te plannen tot de 12 weken, gewoon ter geruststelling, dus ben zo nieuwsgierig of ons beebje weer goed gegroeid is!
    voel me verder helemaal super, nergens last van en de vermoeidheid wordt ook met vlagen al wat minder!

hoe gaat het met de rest?
    masami, wat balen dat je weer je ongi hebt gehad, op naar het zh dus.. is het een "zwaar" onderzoek? of merk je er niet zo veel van?
    sterkte, zal aan je denken!

@ lblue: haha! ik herken dat huilen! op tv vindt ik ineens alles zielig en krijg overal een brok van in mijn keel, tot grote hilariteit van vriendlief! die vraagt steeds, huil je al????

@norge: hoe gaat het? heb je de warme dagen overleeft???

5. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Babywish, het is een kijkoperatie, moet dus onder narcose.

6. babywish84

babywish84 Bekend lid

14 jul 2011
    807
    0
    16
    dat is minder dan masami..
    moet je blijven daarna of mag je wel gewoon naar huis?

7. LBlue

LBlue Bekend lid

10 jan 2012
    764
    0
    0
    Fijn dat je het hartje gehoord hebt Babywish! Is een mooi geluid he!
    Masami, ik hoop dat je een beetje normaal uit de narcose komt en er niet te veel last van hebt.

Hier loopt het allemaal prima :) Eigenlijk weinig veranderingen...

8. babywish84

babywish84 Bekend lid

14 jul 2011
    807
    0
    16
    @lblue: ja was zo'n schattig geluidje! en ben ook weer zo benieuwd naar de echo donderdag, dit is de eerste keer dat ik er naar uitkijk en me niet zo onwijs druk maak..
    fijn dat je je verder allemaal goed voelt! heb zelf ook geen klachten, maar dat maakt zwanger zijn dan wel een beetje onwerkelijk vindt ik..
    ben jij ook al bezig met namen???? hier al hele discussies, haha!!!

@masami: hoe is het gegaan meid???

9. LBlue

LBlue Bekend lid

10 jan 2012
    764
    0
    0
    Wij zijn idd bezig met namen. Meisjes naam zijn we over uit...wisten we eigenlijk gelijk al... Maar die jongens naam, dat vinden we bijzonder lastig...
    Dus rustig door denken en opletten tot we die vinden...of tot we weten wat het wordt...

10. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Vandaag de operatie gehad en alles is goed gegaan.
    Ben nog wel erg moe en zak soms weg door de narcose.
    Goed nieuws, want geen afwijkingen gevonden.
    Donderdag 13 september heb ik de controleafspraak.

11. LBlue

LBlue Bekend lid

10 jan 2012
    764
    0
    0
    Fijn om te horen Masami, dat er geen afwijkingen zijn gevonden!
    Hopelijk herstel je snel!

12. babywish84

babywish84 Bekend lid

14 jul 2011
    807
    0
    16
    @masami: wat een goed nieuws!! nu lekker herstellen en je laten verwennen.. viel het verder een beetje mee?

@lblue: bij ons is het dus juist andersom, jongensnaam staat al redelijk vast, maar meisjesnaam worden we het maar niet over eens, haha! zou dat een voorteken zijn dat jij een meisje krijgt en ik een jongen???? haha!

13. LBlue

LBlue Bekend lid

10 jan 2012
    764
    0
    0
    Haha, grappig... En het zou zo maar kunnen... Ik heb eigenlijk jongensnamen altijd gemakkelijker gevonden, maar nu niet... Kan bijna niks bedenken dat ik echt leuk vind.
    Het zou wel makkelijk zijn...zorgt weer dat we daar niet meer over na hoeven denken ;) aan de andere kant, misschien zijn we wel veel kritischer omdat het een jongen en bij jullie een meisje is...

14. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    De operatie viel goed te doen, neem lekker mijn rust en geniet even van het niks doen :) nu maar hopen dat het verder positief resultaat heeft. In het zh zeiden ze dat ik meer kans had op een zwangerschap de eerste tijd.

15. babywish84

babywish84 Bekend lid

14 jul 2011
    807
    0
    16
    @lblue: ja dat zou natuurlijk ook kunnen! haha! vind het hoe dan ook best lastig, ben al niet zo'n ster in kiezen en zo'n eeuwige twijfelaar en nu helemaal met die hormonen! haha!

@masami: luister goed naar je lichaam en pak je rust inderdaad, en dan maar hopen dat ze gelijk hebben dat je de eerste tijd meer kans maakt! ik duim voor je meid!

16. justjes

justjes Bekend lid

3 okt 2011
    613
    0
    0
    NULL
    NULL
    He meiden ik ben er ook weer.
    Heb net weer alles bijgelezen. Met de zwangere meiden gaat zo te lezen alles helemaal goed.
    Druk in de weer met spullen kopen en namen verzinnen. Leuk hoor, geniet ervan.
    Lblue ik kon in je echo goed een kindje herkennen hoor, mooi om te zien en een eigen willetje is altijd leuk.

Masami, gelukkig zijn er geen afwijkingen gevonden en ben je nu weer aan t herstellen. Nu hopen dat je ind nu meer kans hebt om zwanger te worden.

Heb zelf een heerlijke vakantie gehad maar ben wel weer gisteren ongesteld geworden dus dat is ronde 15. Ik wist wel dat er weinig kans was want de eerste week is mijn man niet mee geweest en de vruchtbare dagen waren omstreeks t einde van de eerste week..
    Ik ga nu op aanraden van mijn nichtje capsules slikken met Teunisbloem olie, ze was zelf na 2 jaar proberen zwanger toen ze hier mee begon en dat zal natuurlijk wel toeval zijn maar ga t toch proberen.

17. LBlue

LBlue Bekend lid

10 jan 2012
    764
    0
    0
    Balen justjes! Hopelijk werkt de olie!

18. babywish84

babywish84 Bekend lid

14 jul 2011
    807
    0
    16
    @justjes: fijn dat je een leuke vakantie heb gehad!
    balen dat je weer ongi bent en ronde 15 ingaat..
    wie weet helpen de capsules, en ach baat het niet dan schaadt het niet toch?
    wij gingen ook van alles proberen.
    hopen dat ook voor jullie het geluk snel is weggelegd!
    temperatuur jij eigenlijk??

19. babywish84

babywish84 Bekend lid

14 jul 2011
    807
    0
    16
    wij hebben vanmiddag weer een echo gehad, alles zag er goed uit!
    'al' 7 cm nu! zo schattig..
    en er zat al vocht in het maagje en het blaasje was ook al gevuld, dus ons beebje drinkt al kleine beetjes vruchtwater.
    ze kon hem alleen niet goed opmeten want hij wilde niet op zijn rug gaan liggen zodat ze hem van de zijkant zag, hij bleef maar met zijn gezichtje naar ons toe liggen, haha! klein eigenwijsje!

20. justjes

justjes Bekend lid

3 okt 2011
    613
    0
    0
    NULL
    NULL
    Baat t niet dan schaadt t niet was ind wat ik ook dacht, met tempen en ovutestjes ben ik gestopt.
    Prachtig zo´n echo en als t niet op zijn rug ging liggen was t zeker lekker bewegelijk?

Deel Deze Pagina