Ronde 7 alweer.... Wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Norge, 12 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Dames hoe is het met jullie? We zijn helemaal stilgevallen, anders wordt ons topic straks nog gesloten,
    Masami, hoe is het nu met je?

Hier gaat alles prima. Baby (we noemen hem Vos) trapt alleen wel op ongelukkige momenten en houdt me 's nachts echt vaak wakker.
    Ook vaak last nu van maagzuur. Ik merk wel dat het steeds zwaarder wordt.

Woensdagavond krijgen we een 3D en 4D echo, ben echt benieuwd hoe Vosje eruit ziet.

2. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Morgen echo norge, ik hoop dat vosje er mooi voorligd en jullie uitgebreid kunnen kijken.
    Tja maagzuur, dat is wat ja ellende.

Hier moet ik donderdag naar de FA en dan gaan we bespreken wat we gaan doen.
    Ik hoop logisch dat ik nu zwanger ben, maar anders dus weer in de wachtstand.

3. justjes

justjes Bekend lid

3 okt 2011
    613
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Norge Leuk hoor de 3d echo, hoop dat vos netjes gaat liggen zodat je goed naar m kan kijken.
    Mijn dochter deed dat destijds niet, die vertikte zich om te draaien, heb toen nog een deel van t geld terug gekregen omdat ze er echt niets van konden maken. Hoop dat dus echt dat je meer geluk hebt.

Maagzuur is wel vervelend voor je en zo'n trap kan ook best hard zijn. Zullen nu wel steeds meer ongemakken voor je aankomen.

@Masami, is dit nu de eerste ronde na die operatie? hoop voor je dat t raak is.

Ik zelf heb net weer de vruchtbare dagen gehad en weer aan t afwachten. Wel weer veel met baby's bezig doordat mijn nichtje waar ik erg close mee ben zwanger is.

4. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Hey justjes, jij zit nu in ronde 15 he, ik nog in 14 omdat de laatste cyclussen ipv 30 naar 34 zijn gegaan.

Ik hoop dat het voor jou nu ook eens raak is.

5. LBlue

LBlue Bekend lid

10 jan 2012
    764
    0
    0
    Spannend meiden! Hoop zo voor jullie dat het deze maand raak is!

En norge, wat leuk! geniet ervan!

Hier gisteren een echo gehad. En we hebben kunnen zien dat we een meisje krijgen, een dochter!
    Over 2 weken mogen we terug komen om dit nogmaals bevestigd te krijgen...super gaaf!

6. babywish84

babywish84 Bekend lid

14 jul 2011
    807
    0
    16
    hoi hoi!
    het zou inderdaad zonde zijn als ons topic wordt gesloten Norge!
    dus we blijven wel nog even verder kletsen!
    wat fijn dat vos je uit je slaap houdt, hihi! maar je schiet ook al aardig op joh! hopen dat het bij deze kwaaltjes blijft en ze niet erger worden..

@lblue: wat leuk, een meisje!!! heb je al iets geshopt???
    ik kan ook echt niet wachten tot ik weet wat het word..

@masami: ik hoop het zo dat je zwanger bent.. spannend nu, ik duim voor je!!

@justjes: dat zijn altijd de ergste dagen he? dat wachten tot je NOD... hopen dat het deze keer raak is!

@all: wij gaan morgen een paar daagjes weg, even lekker ertussen uit, jammer alleen dat we net de dagen hebben dat het weer wat minder is.. maar ach, we mogen niet klagen!
    verder gaat hier alles goed, alleen af en toe na het eten misselijk... terwijl ik daar in het begin weinig last van heb gehad... en het zou toch juist minder moeten worden????

7. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Je hebt nog geen eventuele klachtjes? Ik hoop zo dat je gewoon zwanger bent. Ik duim echt voor je.

8. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Ja ik hoop t ook. Bij alle echo's was hij super actief dus hoop bij deze bijzondere echo op hetzelfde.

Jij weer op het wachtbankje, spannend! Natuurlijk duim ik ook voor jou.

9. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Joehoeeeeeeeeeee wat leuk! Ga je weer echo spammen? Gaaf een dochter! Al namen aan het bedenken? Wat is de bijnaam voor jouw 'Vos'?

10. justjes

justjes Bekend lid

3 okt 2011
    613
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ronde 15 inmiddels, mijn cyclussen zijn vrij kort 26 tm 28. Een enkele keer nog korter.
    Inmiddels wel een jaar voorbij, ik weet nog dat ik vorig jaar om deze tijd dacht dat ik best wel zwanger kon zijn. Toen wist ik nog niet (of niet meer) hoe je lichaam reageert als je niet aan de pil bent.

Ik zou wel met je willen afspreken dat t gewoon voor ons deze ronde raak is maar ik heb voor mezelf toch nog maar weinig hoop.

@Lblue leuk hoor een meisje. Lekker gericht shoppen dus nu.
    @ babywish veel plezier komende dagen ondanks het weer en de misselijkheid. Hoe gaat het trouwens met je moeder?

11. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Veel plezier. Waar gaan julie heen?

Ik ben nog steeds wel eens misselijk. Dit komt vooral door bepaalde geuren die ik dan ineens niet meer kan hebben. Vooral de geur van knakworsten, bah

12. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Ik heb ontzettend last van mijn borsten, maar verder geen klachten.
    Maar mijn cyclus is de kortste 24 en de langste 34 dus uitgaande van de langste moet ik nog 10 dagen wachten.
    Ik zie het wel weer.

13. LBlue

LBlue Bekend lid

10 jan 2012
    764
    0
    0
    Spannend masami!!!

En nee nog niet echt geshopt...maar dat zal vast snel gebeuren!
    En de naam hadden we al super snel.. Jongensnaam niet, maar dat is nu ook niet meer nodig ;)
    Onze werktitel, hebben we niet echt... Ukkie gebruik ik vaak, maar een echte werktitel niet echt.

14. babywish84

babywish84 Bekend lid

14 jul 2011
    807
    0
    16
    zo, wij zijn weer thuis!
    super leuke dagen gehad en zoooooo lekker gegeten in ons hotel! maar goed dat we daar geen week zaten, dan was ik echt tonnetje-rond thuis gekomen! haha!

@justjes: lief dat je naar mijn moeder vraagt.. het gaat redelijk met d'r, ze heeft de 3e chemo nu gehad n tot nu toe niet extreem ziek ervan geweest.
    ze is wel inmiddels helemaal kaal, en draagt een pruik, maar dat went snel moet ik zeggen.. ze is laatst mee geweest naar de 12 weken echo (als oppepper) en ze kon het niet droog houden haar 1e kleinkind te zien bewegen.. zo lief!

@masami: ow!!!! wat spannend!!!! was het maar al zover dat je kon testen!!! ik steek al mijn kaarsen voor je aan hier in huis!

@norge: haha! knakworsten ook echt! rare hormonen ook af en toe!
    wat ik vooral heeeeel lekker vindt ruiken is gebakken uienringen, haha! daar kun je me echt voor wakker maken!
    of een frikandel speciaal..

15. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Lieve gekkies met jullie zwangerschapskwaaltjes :D
    Ik lees jullie berichtjes en ben zo blij voor jullie en als het kon gaf ik jullie allemaal een dikke vette knuffel :)

16. justjes

justjes Bekend lid

3 okt 2011
    613
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja ik ook hoor. Vind het leuk om te lezen hoe t met jullie gaat en ook over de hormonen, van geen knakworstjes en wel uien ringen :)
    Ben benieuwd naar alle baby´s straks.

17. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Hier vandaag weer ongesteld geworden en is dus ronde 15 en de aankomende iui een feit geworden.
    Heb ondertussen de medicatie en spuiten binnen en de prikinstructie gehad en dat viel me 100% mee.
    Maandag bellen voor een afspraak voor de follikelmeting (meestal dag 10) en vanaf dag 3 (maandag) dus beginnen met puregon spuiten. Dan op instructie van FA de pregnyl, maar dat krijg ik tegen die tijd te horen.
    Zo behoorlijk druk gehad de laatste dagen :D
    Kreeg wel van mijn fa te horen, omdat ik al 38 en dus hormonen moet spuiten dat de kans op een meerling wel verhoogd is en als ik teveel follikels heb door de hormonen ze de inseminatie afblazen. Maximaal 2 eitjes mag van haar.

18. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Fijn dat jullie het lekker hebben gehad. Waar zijn jullie geweest?

Uienringen? Hahahaha...... Ik vind opeens cola erg lekker en kipnuggets met kerrysaus van de Mac Donalds.

19. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente

Aagh wat lief. Maar jij hebt de knuffel meer verdiend!

20. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Hahahaha ja echt raar hè? En moet soms kotsen van tandenpoetsen:D

Deel Deze Pagina