Wat spannend allemaal. Ik hoop zo dat het werkt. Je verdient het zo. Zou je een meerling ook leuk vinden? Zou mij super lijken, wel heel druk.
Ik had de pretecho gehad maar meneer ligt in stuit en dan ook nog eens met opgetrokken knieën en zijn armen en knieën voor zijn gezichtje. Konden dus niks zien haha..... Mag morgenochtend terugkomen. Ik zal een foto in mijn album plaatsen.
@Norge, nou in ieder geval mooie benen. Jammer dat ie zijn gezichtje niet liet zien. @Masami, wat balen zeg, ook ronde 15.. Hoop dat goed zal gaan met de IUI en dat je dan snel zwanger bent..
Ja ik hoop idd dat het niet meer dan 2 eitjes zijn. Op zich heb ik liever 1 natuurlijk, dit met het oog op complicaties voor de kinderen en evt. vroeggeboorte. Maar een tweeling zou ik ook nog wel willen. Alleen wel druk natuurlijk heb al 1 op de havo en 1 net op de basisschool. (leven kan raar lopen ) Net de eerste prik gezet en afspraak voor een follikelmeting (echo) gemaakt. 25 september en dan is vl ook jarig dus hoop op een mooi ei
@masami: balen dat je nu toch echt het circuit in gaat, maar ook erg spannend!! hoop zo dat het snel lukt! een vriendin van mij heeft afgelopen juni een tweeling gekregen, 4 weken te voreg, maar helemaal gezond en ze zijn echt zooooo schattig! ik ga zo onwijs voor je duimen ennuh.. dikke vette knuffel terug voor jou meis! @norge: heerlijk, zo'n kind wat doet waar hij zelf zin in heeft! haha! hopen dat de volgende echo beter lukt! ben benieuwd..
en nu maar hopen dat jij en masami snel mee kunnen kletsen over rare gewoontes en vieze luchtjes! hihi!!
haha ja dat hoop ik ook. Kan nog wel een oude herinnering over vieze luchtjes met jullie delen. Ik kon op een kilometer afstand een paard op t strand ruiken en stinken dat ik t vond.
Haha, justjes! Erg tof... of eigenlijk toen niet Maar kom op dames, ik vind dat jullie zwanger zijn voor de eerste van ons gaat bevallen!
Ja dat zou fijn zijn, in mijn vorige clubje zijn ze allemaal al bevallen. Fantastisch voor hun natuurlijk. Nu hier weer veel zwanger zit ondertussen ook weer bij een nieuw clubje waar er ook alweer een paar zwanger zijn pfff. Ik gun het iedereen, maar zou zelf nu ook wel eens willen.
Dat snap ik wel... Daarom was ik toen dit clubje gestart werd ook zo blij... Ik kon op een gegeven moment nog maar moeilijk verkroppen dat er weer iemand zwanger was die nog maar net bezig was... En net bezig, werd met de maand een ruimer begrip Dus ik hoop zo voor jullie dat jullie snel zwanger mogen zijn!!!!
Ja, ik vind ook dat het nu jullie beurt is. Zou zo leuk zijn als jullie ook snel zwanger worden..... Maar dat moet gewoon lukken! We houden moed!
Mijn pretecho was super. Heb 2 foto's in mijn album geplaatst. Ben benieuwd hoe jullie het vinden. Kreeg ook een dvd en cd-rom mee dus kan thuis nagenieten