pffffffffffffffffffffffffff zucht, vandaag weer ongesteld geworden. Had juist zulke goede hoop want ik heb deze maand helemaal niet die klachten die ik altijd dit moment van mijn cyclus heb. Was ook maar weer een korte cyclus 25 dagen..
ja, dat gevoel ken ik nog wel ja... je gunt het idereen, maar jezelf op zo'n moment het meest!!!! en ik gun het je ook zo van harte meid!!!! dat het maar niet te lang meer gaat duren!
alles was weer goed! en het hartje had ze deze keer sneller gevonden dan de vorige keer, dus dat was fijn! sinds een paar dagen voel ik ook van die hele zachte plopjes in mijn buik en de vk zei dat dat het kindje best eens kan zijn, aangezien ik redelijk slank ben en het daardoor snel zou kunnen voelen.. (al wordt ik iets minder slank op sommige plekken nu, haha!)
norge, wat zijn je foto's gaaf!!!! vind ze echt supermooi om te zien! en hoe krijg jij ze zo mooi ingescand? wij hebben de foto's ook ingescand, maar niet zo van dichtbij dat je alleen de foto hebt. die van mij zien eruit alsof ze onder het kopieerapparaat hebben gelegen met zo'n witte achtergrond zeg maar, haha!
Heb ze niet ingestane maar met mijn telefoon een foto gemaakt van de foto. Maar ik wil van jouw beeb ook foto's zien.
@iedereen Eo is het met jullie dames? Lekker weekend voor mij. Zo gtst en The Voice kijken Hier begint de moeheid wel weer toe te slaan. 15 november heb ik de intake met de VK. Dat wil toch niet zeggen dat ik die VK krijg? Voor de rest is VOS erg druk gelukkig laat hij me nu wel 's nachts wat meer met rust.
nog niet helemaal voorbij maar wel bijna tempen heb ik een poosje geleden (zo rond ronde 7) gedaan net als ovu testjes maar ben er mee gestopt, vooral omdat mijn man t niet prettig vond. Hij heeft de hoop ook eigenlijk al opgegeven. Een 2e kind is nog steeds welkom maar hij ziet t niet meer gebeuren.
Ik heb zelf de hoop nog niet opgegeven maar mijn man wel. Hij vond t op een gegeven moment ook vervelend worden, hij ervaarde het als een soort druk.. Dus we hebben afgesproken om er niet meer bezig te zijn en t laten zoals t gaat. Maar in mijn geval kan ik t toch niet echt loslaten, blijf uitrekenen wanneer ik ong eisprong moet hebben en wanneer t mijn nod is enz.
Loslaten is heel makkelijk gezegd inderdaad..... Je mag ons vakantiehuis huren? Daar is VOS verwekt haha...... (maar niet in het huis zelf hoor) Misschien werkt het bij jullie ook?
Het is inderdaad niet zo gemakkelijk om los te laten... Hopelijk is het jullie wel echt nog gegunt, maar ik snap dat de moed langzaam weg zakt.. Hier gaat het wel redelijk... Kindje gaat goed (denk ik), woensdag 20 weken echo..Toch wel spannend! Mijn rug gaat duidelijk minder... Heb veel last van mijn bekken, maar donderdag naar de osteopaat. Hopelijk is het dan snel minder. Hoe is het verder met jullie?
Hier gaat het wel goed, ja in spanning natuurlijk of de iui heeft gedaan wat we hopen. Spannend lbleu de 20 weken echo alweer Justjes, ja loslaten is eigenlijk niet te doen. Ik duim voor je meid.
Meiden ik ben helemaal overdonderd, afgelopen donderdag/ vrijdag en zaterdag getest om te kijken of de pregnyl eruit is en werd steeds lichter en zaterdag, ja was hij wit en nu heb ik een positest. Ik kan het niet geloven na al die tijd. Binnen een minuut stonde streep er en mooi roze en even dik. Mooier gekleurd dan met de pregnyl. Staan in mijn albums, wel nog licht op de foto.
Joehoeeeeeeeee! Ik ben zo blij. Wat een fantastisch nieuws is dat zeg. Met de IUI in 1x raak. Maar hoe kan dit? Misschien een domme vraag maar wat zou een reden zijn waarom met IUI het wel direct lukt als je testen voor de rest goed waren en ze niets konden vinden? Je bent toch zeker wel in de zevende hemel? Liefs!