@justjes: gefeliciteerd nog met je verjaardag! en ik zou inderdaad ook erg balen als mijn schoonzus zoiets zou doen.. en ze weet dat jullie bezig zijn maar het niet wil lukken?? lekker even een paar dagen gaan genieten in disney! even wat anders.. ik voel ons kindje al zo'n 3 weken ofzo, het begon echt met van die belletjes in mijn buik, maar nu worden het steeds meer echte schopjes. al is het nog niet regelmatig hoor! de ene dag is ie actiever dan de andere dag! morgen weer afspraak bij de vk, weer even fijn het hartje horen! @norge: balen, die beurse onderkant.. maar gelukkig is het weer over! zou dat van het indalen zijn dan? hij moet het nog wel even volhouden hoor!!!
Kan me voorstellen dat je daarvan baalt justjes, is toch ook geen stijl zeg. (als ze echt niet meer wil, moet ze zich laten helpen). @norge, wel vroeg het indalen dan, maar het kan. Dan zal je wel boel meer druk op je blaas krijgen. @BW, hoe gaat het met jou verder.
En weer ongesteld geworden, cyclus van 24 dagen... Ik weet al niet eens meer of t nou ronde 15, 16 of 17 is...
wij hadden gisteren de 20 weken echo! alles zag er goed uit, lag iets boven gemiddeld qua groei en het wordt een JONGEN!!!! meteen maar even gaan shoppen met vriendlief, want die had een vrije dag genomen, was echt genieten! @masami: hoe gaat het? nog geen kwaaltjes? @norge: is het nog vol te houden??? is vos nog zo druk? hier ook zo'n klein drukte makertje, al voel ik het nog niet zo hard natuurlijk! gisteren trouwens ook maar meteen de kleurtje voor de babykamer uitgezocht voor op de muur, nu was er nog korting bij de gamma.. kan niet wachten om aan de slag te gaan met inrichten enz.. tegen die tijd zal ik een foto zetten!
Wat mooi een jongen en wat fijn dat de echo goed was. @justjes, hoe is het nu met je meid. @mezelf, weinig klachten op zich als er al wat is dan in een lichte variant. Maandag mijn eerste echo, ben benieuwd.
Wat leuk babywish een jongen en wat fijn dat de echo goed was! Norge hoe gaat t met jou? T begint nu wel heel dichtbij te komen Masami, hoe voel je je? Kwaaltjes? Ben net terug van een paar dagen Disney het was echt super. Lekker weer en niet zo druk. Had t echt nodig een paar dagen ertussen uit. De laatste menstruatie was echt heel vervelend, zo wie zo vind ik dat elke keer maar deze keer heb ik heel veel buikpijn gehad. Ik werd er echt ´s nachts wakker van en wist niet waar ik t zoeken moest van de pijn. En toen de buikpijn wat beter ging was t erge rugpijn.. Nou ja dus weer naar de volgende ronde.
Wat vervelend Justjes, Dat je ongesteld moet worden is al super vervelend, maar dat het dan ook zo'n zeer doet! Bagger... Ik hoop zo dat het nu eindelijk eens raak mag zijn voor jou!!! Enne... niet om op slakken zout te leggen, maar ik vind het zelf altijd prettig om verbeterd te worden... het is niet 'zo wie zo' maar sowieso
Vandaag de eerste echo gehad en alles was hartstikke goed. Mooi knipperlichtje gezien en mag over 2 weken weer terug komen voor de volgende echo.
Dames, Ben ik weer. Ff weinig geweest hier. Heb verlof en heb de eerste week er uitermate van genoten. Ben samen met mijn zus naar ons vakantiehuis geweest. Ze is zojuist weer vertrokken en dit weekend blijf ik nog, mijn man komt zo uit zijn werk hierheen. Heb van de week nog een foto gemaakt van mijn buik. Ik had dit eigenlijk na de 20 weken helemaal niet meer gedaan. Zie hiervoor mijn album!! Van de week weer een echo gehad. Vos is nog niet ingedaald maar loopt er wel al beneden tegenaan te drukken. Ben dus aardig beurs. Ook is hij heel erg druk en kan je mijn buik alle kanten op zien gaan. Ik vind het nu allemaal wel erg spannend worden, het is natuurlijk de eerste en weet niet wat me te wachten staat. Zie daarom best tegen de bevalling op hoor. Volgende week ga ik alle kleertjes en lakentjes wassen en strijken. Hels karwei:x En maar proberen het wiegje op te maken? Of doet de kraamverzorgster dat? Hoe is het met jullie? @justjes, kan je de moed er nog den beetje in houden? Doen hoor! Niet opgeven. Ook bij jou gaat het goed komen. @Lblue Hoe is het? En hoe voel je je nu? Zie je het al? @Babywish en hard aan het shoppen? Heb jij al een buikfoto? Voel je de kleine al? @Masami wat gaaf van je echo zeg. Dat was een echte beloning op het lange wachten. Hoe is het met de misselijkheid??
@Norge, ooh wat komt het voor jou al dichtbij, super spannend! Het bedje opmaken hadden wij wel gedaan maar de kraamverzorgster had er wel weer iets aan veranderd. Ik heb nog best moed, op een of andere manier blijf ik t gevoel hebben dat ik ooit twee kinderen ga hebben..
Weet ik wel zeker Justjes. Gaat echt goed komen. Zou wel een leuk Sinterklaas/kerstcadeau zijn. Hier alle babywas en strijk aan het doen. Wat een werk zeg. En ik heb nog nooit gestreken haha.... Weet geen eens of ik de stoomstand moet gebruiken.
@masami: wat heerlijk dat je echo goed was! ik had toen ook bij 7 weken een echo en was zo opgelucht dat het hartje klopte. en toen net als jij weer bij 9 weken een echo, wat een verschil dan he?! vond ik zo bijzonder om te zien! @norge: wat spannend!!!!! maar kan me ook voorstellen dat het een beetje eng wordt als je bevalling zo dichtbij komt, maar het komt vast allemaal goed meis! is het nog goedgekomen met de strijk? wie laat jij altijd strijken dan dat je dat nooit doet????? lijkt me heerlijk namelijk, haat strijken! haha! heb wel een paar buikfoto's maar aangezien ik daar met hoofd opsta en mijn schoonzus hier ook rondhangt zet ik ze er liever niet op! zij weet namelijk niet van mij dat ik hier post en wil niet dat ze achter de naam van ons mannetje komt voor hij wordt geboren! daar zijn we denk ik al zo goed als over eens dat het Lenn wordt! wat vinden jullie? ben er zo onzeker over wat andere er van zullen vinden namelijk...ik voel hem in ieder geval al flink bewegen! heerlijk! @justjes: ik ga zo hard voor je duimen meid, het is jullie zo gegund ooit 2 mooie kindjes te hebben! goed dat je nog moed kunt houden! @rest: gisteren nog snel bloed moeten laten prikken, kindje in mijn omgeving heeft de 5e ziekte en dat kan gevaarlijk zijn voor je ongeboren kindje. in ieder geval voor de 20 weken, maar de verloskundige en de ha wilde toch dat ik bloed liet prikken.. ze kunnen er hartfalen van krijgen of bloedarmoede of een soort oedeem onder het huidje. en ken iemand in mijn (niet directe) omgeving die er een kindje tijdens de zwangerschap aan heeft verloren... dus ben wel een beetje ongerust, maar moet nu de bloeduitslag afwachten. als ik het ooit zelf heb gehad heb je al antistoffen en is het minder erg.. beetje spannend dus, maar probeer er maar niet teveel aan te denken!
Justjes, hoe gaat het nu en waar zit je in je cyclus? @mezelf, ben bekaf en heb weinig fut op het moment verder gaat het redelijk alleen nog steeds zeer aanwezige groeikrampen.
@Babywish, Ik vind Lenn in ieder geval een hele mooie naam, maar ik zou me er niet veel van aantrekken wat anderen vinden, je moet je er toch zelf goed bij voelen? Heb je al wat gehoord over de uitslag van het bloedonderzoek? Komt vast gewoon goed. Ik ben vandaag weer ongesteld geworden...
Verdorie justjes, wat balen zeg. Willen jij en je man niet overwegen om eventueel iui te doen. Ik vond de behandeling erg meevallen en misschien is het net het zetje wat jullie nodig hebben. @mezelf, morgen de tweede echo ik ben zeer benieuwd.