Ronde 7 alweer.... Wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Norge, 12 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LBlue

LBlue Bekend lid

10 jan 2012
    764
    0
    0
    AAAH Justjes... Wat balen zeg! Zou willen dat wij hier iets voor je konden doen om het te bespoedigen!

Masami, ik vind de naam erg leuk! Kort, stoer, duidelijk en niet een naam die je overal tegen komt.
    Leuk he dat gezellige bewegen!

Hier is het sinds een paar dagen zichtbaar als ze beweegt. Kei grappig om je buik zo heen en weer zien te gaan :) Erg leuk!

2. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    @LBleu, die naam is niet van mij haha.
    Al vind ik het wel een leuke naam, maar wij zijn meer van de iets apartere namen :)

Vandaag counseling over de combinatietest en vanmiddag de 2e echo.

3. LBlue

LBlue Bekend lid

10 jan 2012
    764
    0
    0
    Haha, had ook wel erg vroeg geweest om de naam al te hebben, terwijl je het geslacht (nog) niet weet...

ach.. Komt er op neer dat ik het wel een leuke naam vind!

En masami (jij wel echt deze keer), de 2e echo al... Is het daarna wachten tot de 20 weken echo, of krijg je nog een termijnecho tussendoor? Want dat laatste zou wel een luxe zijn hoor! Veel plezier met gluren!

4. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Ik had vanochtend bij de counseling ook een onverwachte echo :) spruitje doet het goed gelukkig. Vanmiddag de (echte) 2e echo, nu dus eigenlijk al de derde.
    Op 4 december heb ik de combinatietest en dat is ook een echo dus de 4e.
    Als dan alles goed is waarschijnlijk met 20 weken weer 1, maar dat zien we dan.

5. justjes

justjes Bekend lid

3 okt 2011
    613
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Masami
    Wat leuk dat de echo er weer goed uit zag. Hoe komt het dat je zo vaak een echo krijgt, is dat nieuw of is dat omdat jullie met IUI bezig waren dat je vaker controle krijgt?

IUI voor ons gaan we denk ik niet doen. We hebben ooit afgesproken dat we dat wel voor een eerste kind zouden doen. (Toen verwachtte ik eigenlijk problemen omdat ik altijd problemen met mijn menstruatie heb gehad.) Maar dat bleek toen helemaal niet nodig want ik ben van mijn dochter zonder problemen zwanger geraakt.
    Maar we hebben toen met elkaar afgesproken dat als we voor een tweede zouden gaan dat als t niet spontaan zou lukken dat we dan tevreden met alleen onze dochter zouden zijn.
    Ik twijvel wel eens of ik toch niet eens naar de dokter zal gaan maar mijn man wil zich echt houden aan die afspraak van toen, net als dat hij nu niet meer actief wil proberen in de zin van ovutesten of tempen..

@Lblue, leuk dat je haar nu kan zien bewegen. Grappig gezicht als je je buik heen en weer ziet gaan, lekker bewegelijk dus.

6. babywish84

babywish84 Bekend lid

14 jul 2011
    807
    0
    16
    @masami: wat fijn dat je echo's goed zijn! en heerlijk om er zoveel te krijgen, dan zie je dat kleintje echt met sprongen groeien! zo bijzonder..
    lekker genieten nu, je hebt er lang genoeg op moeten wachten..

@justjes: wat kl*te meis... snap aan een kant dat als je ooit zo'n afspraak hebt gemaakt je je daar aan wil houden, maar ja, het maakt je wens naar een 2e niet minder! moeilijk hoor!
    waarom niet gewoon een "check-up" van jullie bij de dokter en dan weer even afwachten?
    als er echt iets uit komt kun je altijd nog samen beslissen wat je gaat doen, maar iedere maand de hoop of je wel of niet zwanger bent vreet ook aan je lijkt me...

@lblue: jaaaa! ik zie heeeel soms mijn buik ook al een beetje bewegen! zo leuk! dus weet helemaal wat je bedoeld! haha!

@all: de uitslag van de bloedtest was goed, had zelf antistoffen dus heb ooit zelf de 5e ziekte gehad (zonder het te weten) dus voor ons beebje kon het geen kwaad gelukkkig! was toch wel opgelucht..
    verder gaat hier alles zijn gangetje, buik zit soms al een beetje in de weg, dus mijn gympen met veters draag ik steeds minder hihi!
    verder is het heerlijk druk in mijn buik, erg gezellig.
    vandaag hebben ze de gordijnen in de babykamer opgehangen, dus nu gan we bellen dat de meubels mogen komen! joehoe!!!!
    ben zo benieuwd hoe alles staat!
    heb het ook al helemaal geverfd enz.. (met latex, dat mocht! haha)
    als het klaar is laat ik wel een foto zien..

7. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Dames, hoe gaat het? Ik ga morgen weer terug lezen en vertellen. Voor mij is het aftellen begonnen. Willen jullie trouwens op ZP stemmen op mij voor de buik van de maand?

Xxxxx

8. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    @norge jeetje meid alweer zover. Wat aat de tijd ook snel zeg :) ik zal op je stemmen.

Hier gaat alles goed, ik zie wel op tegen dinsdag dan heb ik de uitslag van de combinatietest.

9. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Spannend Masami. Maar maak je niet te druk. Het is vast allemaal goed. Hoe voel je je voor de rest?

10. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Babywish hoe is het met de babykamer? Heb je al een foto voor ons?
    Justjes, hoe gaat het met jou???

11. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Hier is het aftellen begonnen. Ben 13 december uitgerekend. Maar 12-12-2012 zou ook wel erg leuk zijn haha. Het begint nu wel spannend te worden dus. Zie er ook wel tegenop, tegen de pijn, ben echt een schijterd.

Morgen ga ik samen met mijn zusje nog lekker een nachtje naar Thermae 2000. Nog lekker even 2 daagjes relaxen. Ben nog nooit in het hotel verbleven dus ben wel heel erg nieuwsgierig.

12. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Bij jou gaat het trouwens ook erg hard. 28 weken alweer?
    Heb je alles al in huis?? Of zijn er dingen die je nog moet?
    Heb jij een luiertas aangeschaft? Ik heb die helemaal nog niet.

13. babywish84

babywish84 Bekend lid

14 jul 2011
    807
    0
    16
    @norge: spannend meid! en probeer je niet al te druk te maken hoor, het gaat goed komen!
    ik duim voor je!
    en zal ook nog ff op je stemmen.
    geniet nog lekker even samen met je zusje! laat je maar lekker verwennen..

@rest: wat is het hier verder stil zeg? weinig tijd iedereen? precies zoals ik! haha!
    ons babykamertje begint al aardig vorm te krijgen, alleen heb soms het gevoel dat we wel heel vroeg zijn met alles en sommige mensen dat raar vinden.. als het klaar is zet ik hier een foto!

@masami: kop op meid, het is vast allemaal goed, maar kan me voorstellen dat je een beetje spanning hebt!

14. justjes

justjes Bekend lid

3 okt 2011
    613
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Norge Oh wat spannend zo ver al!! Ga ook op je stemmen. Veel plezier in Thermae 2000.

15. LBlue

LBlue Bekend lid

10 jan 2012
    764
    0
    0
    En was het lekker norge?
    Spannend hoor... Binnen nu en 4 weekjes heb je je kleintje in handen! Heerlijk! Al kan ik me voorstellen dat het dichtbij komen van de bevalling toch wel spannend is.

Hier gaat het goed. Merk dat die klein nu wel hoger trappelt. Mijn rechterribben vinden dat niet altijd even fijn. Niet dat de schopjes echt tegen de ribben aan gaan, maar toch voelen die een beetje beurs. Gek genoeg links totaal niet..
    Ja wij hebben een luiertas. Gaan in januari deze tas ook vullen als 'vluchttas' dan is het een kwestie van luiertas en maxicosi meenemen naar het ziekenhuis en dat kind eruit werken;)
    We moeten wel nog wat andere dingen. Zo wil ik graag een boxmatrasje onder het boxkleed omdat de kleine waarschijnlijk overdag niet in haar bedje zal liggen (bedje staat naast ons bed, en ik wil toch wel erg graag kunnen luchten). En ik heb nog dekens nodig (heb wel beddengoed, maar geen dekens), en nog wat kleding. We hebben bijvoorbeeld wel leuke jurkjes (3) maar geen legging oid voor eronder. En dat is best koud zonder. Plus dat ik steeds meer neig om toch maar een setje of wat in mt 50 te kopen.
    Verder hebben we alleen spul nodig wat we niet direct nodig hebben, dus speelgoed en campingbedje ed.

Zijn van de week bezig geweest met het zoeken van het kaartje, en we hebben gelukkig dezelfde mening. Binnenkort maar eens langs bij de drukker voor een offerte. Misschien doet hij het wel goedkoper dan de site (die uiteindelijk via dezelfde drukker leveren... dus op hoop van zege).

Hoe gaat het allemaal met de andere meiden?
    Ik lees leuke dingen over kamers (ben benieuwd naar de foto)...

Hier nog 2,5 weken werken en dan begint het wachten... Gelukkig start ik in het voorjaar mijn eigen praktijk en moet daar nog genoeg voor geregeld worden, ik zal me dus niet vervelen tijdens het verlof!

16. babywish84

babywish84 Bekend lid

14 jul 2011
    807
    0
    16
    heerlijk Lblue, bijna met verlof!
    ik moet de maand januari nog werken en dan ook lekker thuis, kijk er nu al naar uit!
    werken wordt steeds zwaarder aangezien ik de hele dag sta..

vandaag weer controle gehad bij de vk en de kleine man ligt in een stuit, geen wonder dat ik zo vaak moet plassen!
    hij gebruikt mijn blaas als trampoline! haha!

17. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Was heel leuk in Thermae2000. Heerlijk gerelaxt.
    Ik ben er echt verslaafd aan. Maar het is zo duur. Maar we hadden het van onze ouders gehad, alvast een kerstcadeautje.
    Leuk he al dat shoppen haha..... Ik heb nog een splinternieuwe box op de kop weten te tikken op marktplaats voor 50 euro. Heb er een heel dik kleed voor gekocht, ligt Vos niet zo hard. Ik had/heb dat ook hoor die zere ribben.

Rot joh Babywish in stuit. Maar komt allemaal nog goed hoor. Was bij mij eerst ook het geval.

Hier nog steeds niks. Ik merk dat ik er erg zenuwachtig van wordt en steeds meer tegen de bevalling op ga zien.

Hoe is het met de andere dames?

18. justjes

justjes Bekend lid

3 okt 2011
    613
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk al dat shoppen, die babydingen zijn ook zo schattig. En het is ook zo´n leuk vooruitzicht het straks te kunnen gaan gebruiken.

Babywish, vervelend dat ie in een stuit ligt, hoop dat ie zich omdraait, vast wel.

Norge super spannend hoor, heel normaal dat je er nu wat zenuwachtig om wordt.

Lblue voor jou komt t ook nu wel heel dichtbij zeg. Nu zeker gestopt met werken

Hier nog niet veel verandering. Heb vanmiddag een babyshower voor mijn nichtje. Liep van de week dus ook weer eens door prenatal voor een cadeautje, zo schattig al die kleertjes en spulletjes.

19. LBlue

LBlue Bekend lid

10 jan 2012
    764
    0
    0
    Die kleine heeft nog tijd genoeg om te draaien babywish... Alleen voor je blaas zou het wel fijn zijn als het snel gebeurt. Alleen kan ik uit ervaring vertellen dat je ribben daar dan weer minder blij mee zijn ;)
    Hoewel ik daar geen trapjes tegen krijg, zijn ze wel aardig beurs. Dus ze zal er toch wel flink tegen bewegen.

Zeg norge, jou uitgerekende datum is nu voorbij toch? Spannend hoor! Hoop dat die kleine zich snel meld!

Justjes, nee nog 1 weekje werken. Woensdag, donderdag en dan vrijdag afscheid nemen. Is aan de ene kant erg fijn, maar aan de andere kant houdt dat in dat ik die kleine peuters niet meer zal zien. Mijn contract is immers niet verlengt.
    Van sommige peuters (die er volgende week niet zijn) al een leuk cadeautje gehad. Dus dat is wel erg attent van die ouders.

Iedereen plannen met kerst? Hier een lekker rustige kerst! Heerlijk, voor het eerst in jaren een kerstdag voor ons zelf!!!

20. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    image.jpg

Onze zoon is op mijn verjaardag geboren, 18 december.
    Het is heel zwaar geweest en is hij uiteindelijk na 17 uur ter wereld gekomen. Uiteindelijk een gedwongen keizersnede onder narcose omdat zijn hartje er mee was gestopt. De ruggespraak werkte niet goed waardoor ik voelde dat ze in mijn buik aan het snijden waren en aan mijn kind trokken. Toen moest ik snel onder narcose. Hij kwam voor dood ter wereld maar heeft het toch gered. Hij woog slechts 2725 gram.

Ik kom snel bij jullie terug om uitgebreid verslag te doen. Het gaat nu weer goed met ons!

Fijne dagen!!

Deel Deze Pagina