wat is dat toch met al die mensen die zich ineens met je kinderwens gaan bemoeien! haha! hier ook al precies hetzelfde!
laten we het hopen dat het een innesteling was dan! haha! ik dacht zelf ook dat mijn ei op dag 12 was gezien mijn temp, maar begon zo te twijfelen, omdat ik eerst een kruis kreeg bij dag 12 en een paar dagen later een stippellijn bij dag 13.. ben benieuwd! zag inderdaad dat jij ook een flinke dip had in je temp ja..heb je dat vaker? vindt het soms nog wel lastig hoor dat tempen!
Hallo, Ik heb al een dochtertje van 5 maanden, van haar was ik na drie maanden al zwanger. (de eerste twee maanden moest mijn cyclus even op gang komen na stoppen pil). Ook wij zijn nu weer bezig... Ik moet zondag mijn NOD hebben maar ik ga er maar niet vanuit dat ik zwanger ben, heb er natuurlijk vandaag alweer te vroeg een testje tegen aangegooid. Ook weet ik niet zo goed of zondag wel mijn nod is! Normaal had ik een regelmatige cyclus maar ben na de bevalling weer aan de pil gegaan. Ik heb de pil echter maar drie maanden geslikt en vorige maand gestopt... Mijn allerduidelijkste zwangerschapskenmerk voor mijn nod bij mijn dochtertje was een zeurend gevoel in mij lies!!!! Heb ik overigens nu geen last van helaas Het zal deze ronde dus wel niet zo zijn, maar toch hoop ik er wel op!
Ja ik herken het ook. Hoe ouder mijn dochtertje word, hoe vaker ik hoor, maar wanneer gaan jullie nou voor een tweede? Nou ja we gaan er allang voor maar dat hoeft niet iedereen die die vraag stelt te weten..
@justjes: inderdaad, alsof ze ervan uitgaan dat je 2e er vlot achteraan hoort te komen! voor hetzelfde geld wilde je er 10 jaar tussen hebben! haha! maar inderdaad, niet iedereen hoeft het te weten.. @norge: vandaag weer mij temp ingevuld en nu denk FF weer dat mijn ei pas op dag 17 is! ben ik nou zo gek met mijn temperaturen of is FF in de war??? *zucht* @josiej: en? heeft het toch doorgezet helaas?? ik duim voor je van niet!
Yep een leuk weekend gehad, helaas wel ongesteld geweest. We zijn een paar dagen naar ameland geweest lekker uitwaaien. Ik zit alweer in ronde 9 pfff hoop dat het deze keer wel raak is.
Babywish, het zou kunnen! Maar 12 lijkt mij het meest logisch! Heb je helemaal geen vruchtbaar slijm gehad? Hoe voel je je verder? Wij gaan a.s. weekend voorlopig voor de laatste keer naar ons vakantiehuis, we kunnen in juli pas weer een weekje. Het is allemaal verhuurd snik!
Ik snap er helemaal niks van. Had echt veel vruchtbaar slijm. En dat terwijl ik normaal pas op dag 19/20 mijn eisprong heb. Hoe kan dat nou?????
nee niet echt zoals anders.. maar zoals ik al zei, we hebben om de dag geklust en steeds de dag daartussen in had ik meer "vochtverlies" dus weet niet of dat afscheiding was of iets anders.. verder heb ik nergens last van.. had alleen de dagen rond dag 12 af en toe steekjes en een rommelend gevoel in mijn onderbuik, maar kon het niet echt buikpijn noemen.. dus weet het niet, we wachten maar af! balen, net nu het mooie weer eraan komt, moet je weer lang wachten tot juli!
bah! balen! heb jij ook dat je je elke ronde rotter gaat voelen???? we hebben nu wel lang genoeg gewacht met zijn alle!
mmm, das vroeg dus? kan me niet voorstellen dat je ei ineens zo vroeg is als ie altijd pas rond dag 19/20 is!
Ben hier even stil geweest, maar dat komt omdat ik jullie niet terug kon vinden... Nu maar een abbo genomen, want hier zijn gelukkig geen stapels met mensen die na 1, 2 rondes zwanger worden... Ik kan dat niet zo goed hebben als het bij mij weer niet is gelukt. Vandaag een flinke daling van mijn temperatuur, dus het maandverband maar weer ingedaan, want dan zal ik over een uurtje ofzo wel ongesteld worden... Baal echt, ronde 10 in.. Wat had ik nooit verwacht dat ik daar in terecht zou komen! Ik krijg langzaam het gevoel dat het niet zal lukken om spontaan zwanger te worden bij mijn man en mij... Kennen jullie dit?
Ik ga vanaf vandaag met je mee de 9e ronde in.. Laten we hopen dat t de volgende ronde voor ons allen raak is..
yep, herken het.. hier ook ronde 10.. zucht! heb dinsdag mijn NOD. nooit gedacht dat we in de dubbele cijfers zouden komen.. had zelf op een maand of 6 gerekend maar helaas! en intussen al zoveel mensen zwanger die na ons pas zijn begonnen! vindt het vooral niet eerlijk.. een vriendin van me weet dat we bezig zijn en zei laatst: ik gun het jullie zo, je zal zo'n lieve mama zijn! nou, toen hield ik het even niet meer droog! en volgende maand bevalt mijn schoonzus.. (ook na ons begonnen en in 1 keer raak!) en voel me daar heel dubbel over.. aan een kant kan ik niet wachten tot die kleine er is, aan de andere kant, krijg ik straks die baby in mijn handen geduwd en wil ik hem het liefst zelf houden! zij weten niet dat we bezig zijn dus hoop dat ik niet in huilen uitbarst dan..
@babywish maar wat is je ff kaartje mooi.... Ziet er wel heeeeeeeeeel gunstig uit! Kan me voorstellen dat je volschoot.. Al die frustraties! Mijn ei komt er denk ik toch aan. Weer vruchtbaar slijm en heb eipijn. Echt heeeeeeeel raar!
Norge, dat is toch veels te vroeg als ik je banner zo zie. Ik hoop het dan niet voor je meid, je eitje moet toch eerst goed groeien.