Eipijn heb ik meestal vanaf 5 dagen voor mijn eisprong dus dan is het eitje wel groot genoeg maar normaal heb ik altijd rond dag 19 mijn eisprong! Nu ben ik wel bijna een week overtijd geweest, misschien dat alles zich toch aan het aanpassen is aan een normale cyclus!
Zou kunnen Norge, En babywish... Dat komt wel heel dichtbij... Is hier ongeveer het geval... of mogelijk toekomstig geval. Mijn schoonbroer en schoonzusje zijn voor hun 2e kindje bezig. De eerste was er met een maand of 4, 5 dus de kans dat de tweede er vlotjes is, is aanwezig. Nu weten zij wel dat wij bezig zijn (de enige + 1 vriend van mijn man in onze omgeving), dus dat maakt het wel makkelijker. We kunnen samen praten over de teleurstelling en ook voor elkaar blij zijn. Gelukkig heb ik tot nu toe nog geen problemen als andere zwanger worden.. Maar kan er niet voor in staan hoe dat in de toekomst gaat zijn.
Soms lijkt het of iedereen in je omgeving in no time zwanger is. Dit zal ongetwijfeld niet het geval zijn hoewel het wel zo lijkt. Zelf was ik 14 maanden gestopt en nog niet zwanger. Uiteindelijk bleek dit ook niet op natuurlijke manier te gaan lukken maar ben ik toch na nog een jaar van onderzoeken uiteindelijk via ICSI zwanger geraakt. Dus bijna 2 jaar verder en nu 12 weken zwanger. Iedereen denk bij ons ook dat ik zomaar zwanger was omdat we net getrouwd zijn maar dat is dus niet zo. Gemiddeld is het toch wel regelmatig zo dat het een jaar kan duren. Dat is ook de reden dat ze daarna pas onderzoeken gaan doen naar een oorzaak. Veel mensen worden daarna alsnog binnen half jaar spontaan zwanger. Weet hoe vervelend het elke maand is om weer teleurgesteld te worden. Dus kan je alleen maar veel succes wensen en hopen dat je snel die positieve test in handen hebt.
Mag ik ook gezellig mee kletsen Ik zit inmiddels in ronde 8 dacht ff dat het ronde 7 raak was door veel misselijkheid en had een vage test na anderhalf uur en was 2 dagen oertijd maar helaas heel erg ongi geworden en nu dus in ronde 8
welkom dolfijntje, leuk dat je ook mee komt praten. @norge, ik heb meestal 2 dagen voor eisprong pijn. Het zou kunnen dat je lichaam zich weer moet aanpassen, als dat zo is zal ik er misschien ook last vast krijgen, was deze maand 4 dagen overtijd.
LBleu, dit hoeft natuurlijk niet zo te zijn. Ik heb nu 2 meiden de eerste in de eerste maand de tweede in de 5de maand, zit nu in ronde 9. En ken nog wat dames die de eerste zomaar hadden en nu al in ronde tig zitten. Laten we hopen dat jullie mooi gelijk zwanger worden, dan kun je alle geluk samen delen.
vindt je? is pas mijn 2e maand tempen natuurlijk en mijn vorige kaartje was een rommeltje doordat ik 2 dagen met koorts op bed heb gelegen.. ik hoop zo dat het nu eindelijk raak is! volgend weekend ben ik jarig, dus dat zou een mooi kado zijn!!!! dan heb ik niks anders meer op mijn verlanglijstje staan! dat je een paar dagen eipijn hebt is normaal toch? ik heb eens gelezen dat je het groeien van de eiblaasjes voelt en niet de eisprong zelf.. toch maar aan het klussen voor de zekerheid!
bij ons is 1 stel vrienden die het weten.. zij waren 2 maanden na ons begonnen dus dat was erg fijn om het er samen over te hebben.. inmiddels is ze zwanger, maar mag ik haar nog steeds "lastigvallen" met mijn gezeur.. zij op haar beurt klaagt nu bij mij over bekkenpijn etc.. haha! we willen het mijn schoonzus wel gaan vertellen dat we bezig zijn omdat we toch wel redelijk close zijn.. mijn vriend had er tot nu toe moeite mee omdat het toch zijn zusje is.. maar we wachten er nu nog heel even mee, zij moeten eerst lekker van de kleine kunnen genieten en zich niet druk maken over ons!
moet trouwens maandag naar de kaakchirurg om een verstandskies eruit te laten snijden.. dinsdag is mijn NOD, dus ik doe misschien voor de zekerheid maandag een test.. stel dat ik wel zwanger ben, weet niet of zo'n verdoving dan mag plus een hele week paracetamol (had ik de vorige keer ook namelijk!)... dan bel ik de verloskundige gewoon om het te vragen maandag! wat denken jullie? of is het overdreven???
je mag geen verdovind bij de tandarts of kaakchirurg als je zwanger bent... mits het natuurlijk echt moet vanwege pijnklachten.. als je zwanger bent en je hebt geen pijn, zou ik de afspraak uitstellen..
dan hoop ik maar dat ik maandag al een positieve test KAN hebben want dinsdag is pas mijn NOD.. stel je voor dat ik pas paar dagen na NOD positief test, dan heb ik die verdoving al gehad! hopen dat ik zwanger ben, hoef ik voorlopig niet naar de kaakchirurg! haha!
hahahaha babywish... Ik hoop het ook voor je! @masami; ik weet dat het geen zekerheid geeft, maar je hoort en leest dat de kans op een zwangerschap groter is als je al eens zwanger bent geweest. En ik hoop dat ook voor hun. Samen zwanger lijkt me leuk maar dan wel met een maand of wat er tussen...Het lijkt me namelijk echt niet leuk als wij net een kleintje hebben en de aandacht verdeelt moet worden. Dat klinkt misschien heel egoïstisch... Maar ik ken mijn schoonouders en het zijn schatten, maar in zulk soort dingen zullen ze tegen mij praten over hoe bijzonder het kind van mijn schoonbroer/schoonzusje is en tegen hun (minder wel, snap ook niet waarom) over ons kind. Lijkt me gewoon niet leuk... maar ik zou daar absoluut niet over klagen als dat zou betekenen dat wij komende maand zwanger mogen zijn... Merk wel dat ik langer blijf hangen in het 'verdriet' dat het niet gelukt is... De vorige maand was het met een dag wel over, en nu zijn we al weer 2 dagen verder en vind ik het lastig om er overheen te stappen...
dat je een paar dagen eipijn hebt is normaal toch? ik heb eens gelezen dat je het groeien van de eiblaasjes voelt en niet de eisprong zelf.. toch maar aan het klussen voor de zekerheid! Oh dat wist ik niet ik heb altijd rond me ei eerst 2 dagen een zeurende pijn en de 3e dag echt pijn elke stap die ik zet doet zeer en als ik ga zitten lijkt het wel als ik op me baarmoeder ga zitten dat doet echt zeer en dan heb ik me eisprong geeft ook de ovu test aan.
Hallo dames, mag ik ook met jullie mee kletsen? Heb alles gelezen (niet alles onthouden ) en zie ontzettend veel herkenning..... Wij zitten nu eind ronde 7 (di/woe NOD), maar ja.... Ik heb geen voortekenen. Soms wel rare buikgevoelens maar ben vaak bang dat ik vanalles "zie/voel" dat er niet is. Iedere maand weer terleurstelling, dus waarom zou het nu wel zo zijn.... Wij hebben een zoontje van bijna 2 en deze zwangerschap was..... je raad het al.... in één keer raak! Wij hebben een hele heftige periode gehad, waardoor waarschijnlijk mijn lichaam ook niet mee wil werken door de stress. Daarnaast natuurlijk het er continu mee bezig zijn verhoogd de frustratie en angsten... Dit even in het kort mijn verhaal ....
Je bent van harte welkom... Hopelijk kleuren we allemaal mooi roze (of blauw afhankelijk van de test) aan het einde van deze rondes...
Ik snap wat je bedoeld, mijn eigen ouders hebben het met mijn broer en zijn vriendin. Hun kind is alles en de twee die ik heb die worden toch achtergesteld. Ik heb hun gezegd dat zodra ik merk dat mijn meiden er last van krijgen ik minder tot niet meer kom, nu gaat het beter. Ach laten we hopen dat jij nu eerst eens aan de beurt bent en dat hun nog een maandje moeten wachten. Ik had er deze maand ook veel meer last van dat het niet is gelukt, zit nu echt van laat het nu dan alsjeblieft raak zijn.