Aankomende week mijn eisprong en raad eens, moet manlief op locatie van zijn werk. Morgen moet hij weg tot vrijdag, baal zo. Vanavond nog aan de klus in de hoop dat mijn ei 1 of 2 dagen eerder komt en dat het toch raak is. Maar hoogstwaarschijnlijk is deze maand al voorbij terwijl hij nog moet beginnen Sorry meiden maar moest het even kwijt.
vandaag weer gestegen! en voel van alles in mijn buik, maar maak mezelf wijs dat het een ongi wordt! wil niet weer teleurgsteld zijn als ik mezelf gek maak.. normaal heb ik wel al paar dagen van tevoren zere borsten, maar tot nu toe nog niks! tenzij ik er heeeel hard op duw, dan voel ik het ergens achterin..
@dolfijntje: aan het klussen jij!!!! zie dat het weer tijd is! haha! @emjee11: gezellig!!! join the club! wat balen dat het nu wat langer duurt en bij je zoontje in 1 keer raak.. maar het gaat vast snel goed komen met ons allemaal hier!!
bah, wat balen!!! dan maar hopen dat je ei inderdaad vroeg is of de zaadjes wat langer blijven leven! maar ik snap je frustratie!!!
ik durf er niet op te hopen, maar het speelt al de hele ochtend door mijn hoofd... maar als ik dan weer een krampje voel, denk ik : ongi! *zucht*
maar heb al heel veel thee op vandaag, en heb dinsdag pas mijn NOD dus ik wilde er morgenvroeg een doen.. sowieso omdat ik morgen naar de kaakchirurg moet en wil weten of ik dan verdoving mag krijgen.
Het klinkt goed voor je babywish ik hoop het voor je meis. Vandaag geklust en nu maar hopen dat het lukt.
Wat een mooi kaartje Babywish! Ik hoop dat het raak is voor je!! @masami; wat vervelend dat de ronde al bijna weer over is voor hij is begonnen. Hopelijk met vlak voor vertrek en gelijk bij terugkomst toch nog een sterk zaadje dat blijft zwemmen... @schoonouders, vervelend dat ze echt voortrekken... Zo is het hier niet helemaal. Ik snap dat ze dol zijn op hun kleinzoon (wij ook op ons neefje). En het zijn hele aardige mensen die alles voor ons allemaal over hebben, alleen in sommige sociale situaties zijn ze niet handig... Bijvoorbeeld op onze bruiloft tegen mij (en mijn ouders) vertellen hoe mooi de jurk van mijn schoonzusje is... en dat niet 1 keer maar de hele dag door... En zo denk ik ook dat het met kindjes zal zijn... Daarom liever niet precies tegelijk... maar dat maandje verschil en dan nu raak... Ik teken!
meiden help! dacht gisteren avond dat mijn ongi ging doorzetten, dus vanacht een tampon ingedaan. daar zat alleen wat bruin aan vanmorgen.. dus toch maar een test gedaan ook al had ik geen hoop meer en dacht dat het toch wel ging doorzetten.. test was negatief, maar na een half uur, 3 kwartier ofzo wilde ik de test weg gaan gooien en zag ik toch een heel licht streepje! (terwijl ze normaal omo wit bleven als ik ongesteld ging worden..) wat nu????? want het was buiten de afleestijd.. wel met ochtendurine en het was zo'n extra gevoelige van zwanger en kids die ik nog had liggen.. oja en mijn temp was nog gewoon hoog en morgen is mijn NOD...
Babywish, ik zou het nog even afwachten, het kan ook dat je eitje zich iets later heeft ingenesteld. Ik heb zelf namelijk ook nog nooit een streepje later gekregen als hij eerst wit was, ik zou ook denken hmmm zou het dan toch eindelijk. Zolang je ongi niet komt/doorzet is er nog een kans. Succes lieverd ik duim heel hard voor je. @LBeu, het valt dus gelukkig wel iets mee, maar kan me voorstellen dat het zeker niet leuk is, dat je s.o. zo doen. Gisteren nog seks gehad en hopelijk een sterke zwemmer erbij die mijn ei pakt . Ik ben van 30 dagen uitgegaan, maar 28 zou nu mooier zijn en 32 ook want dan hebben we het weekend ook nog kans. Meiden ik hoop dat we deze maand allemaal zwanger zijn, kunnen we mooi een nieuw topic samen openen.
Oei babywish! Ik heb wel eens een licht streepje gehad, de laatste keer. Maar wat spannend zeg haha..... Hoop dat het bruin geen beginnende ongi is.
zo, weer terug van de kaakchirurg... de hamsterweken zijn weer begonnen! haha! ik zie er niet uit! was het maar snel woensdag.. dan kan ik weer een testje wagen.. had de afgelopen dagen ongi achtige krampen maar die heb ik tot nu toe ook niet meer gehad.. dus snap er niks van! we wachten maar gewoon af! @ masami: we duimen voor een goeie zwemmer!!!!! je weet maar nooit!
Hallo Ik had 12 maart. mijn eisprong ,en had vandaag ongesteld moeten worden maar ben ik niet en voelt ook niet of het er aan komt. en heb gisteren een test gedaan en die is gewoon wit ????