Follikel Stimulerend Hormoon (ofzoiets ). Dat heeft te maken met de hoeveelheid eitjes die je nog hebt of hun kwaliteit (is me niet helemaal duidelijk geworden welke van de 2 het nou betreft). Maar 9 is dus meer voor iemand rond de 40-45 en niet iemand van net over de 30. Ik ben dus gaan zoeken op internet en (zoals altijd) had ik dat beter niet gedaan!! Blijkbaar kan het allemaal heus nog wel met deze score en spelen er nog meer factoren mee, maar goed nieuws is het niet. Hoewel de gyneco me nog wel tot de zomer de kans gaf om het zelf voor elkaar te krijgen dus hopeloos zal het niet zijn ! Ik stress meer door al die zwangere vrouwen om me heen ! Mijn temp is gedaald sinds 2 dagen dus wacht ik nu af tot ik weer een nieuwe cyclus kan beginnen met nieuwe hoop !
Wat lief dat je me nog ff krabbeld!! Hier nog geen teken van ongestekdheid maar ook de test is nog steeds helemaal wit dus nog ff afwachten maar ik denk dat ik deze week of volgende week wel ongesteld word. want voel me ook niet echt zwanger of zo
Hoi hoi, Ik ga nu ook ronde 6 in,ik zit nu in de laatste dag van mijn ongi. Heb een korte cyclus van 23 dagen dus vraag me af of dit wel goed is. morgen even een afspraak bij de huisarts. Ben benieuwd. maar ik weet heel goed hoe jij je voelt, op een of andere verwachte ik ook na 3 of 4 rondes zwanger te zijn. als je dat niet betn dan dan raak je stukje bij beetje toch wel moedeloos. Ik lees op het net dat je met een korte cyclus waarschijnlijk niet eens een eisprong hebt dus ik maak me nu ineens wel zorgen. morgen weten we meer, ik hoop dat ik niet weer voor 4 maanden wordt weggestuurd met de opdracht te temperaturen en daarna terug te komen en dat soort onzin..
@babyblues: kan wel hoor, ovuleren met een korte cyclus. Mijn cyclus is rond de 25 dagen. Soms is mijn fase voor ovulatie 13 dagen en die erna 12. Maar dit keer was mijn ovulatie al op dag 10. Dus 12 dagen later, is een cyclus van 22 dgn. Als je een temp stijging ziet, ovuleer je gewoon hoor ! Mijn gyneco vond mijn temp kaartjes in ieder geval prima en vond de korte duur niet negatief !
ik zou het denk ik op dag 14 houden gezien je vorige kaartjes en je wel vaker voor je ei een klein dipje hebt gehad en die allemaal rond dag 17 lagen! (je ei bedoel ik dan he?) en ik deed eerst ook alleen ovutesten en dacht op dag 13/14 mijn ei te voelen.. maar deze maand heb ik helemaal geen ei gevoeld en ik heb hem al 2 maanden op dag 12 gehad volgens mij! dus ik geloof die ovutesten niet meer!
meiden, even een heel verhaal: zondag nacht tampon ingehad, alleen wat bruin/oud bloed eraan.. maandag overdag ook.. dinsdag geen tampon ingedaan en in mijn string niks te zien! toen gisterenavond een ingedaan omdat we weg gingen en ik bang was daar ongi te worden.. maar voor ik naar bed ging zat daar alleen wat gelige afscheiding aan! wel af en toe een menstruatiegevoel in mijn buik.. maar mijn borsten zijn nog gewoon vol en pijnlijk terwijl die een dag voor mijn ongi "leeglopen".. haha! en mijn temp is nog steeds hoog! en dit is dag 31 (dat heb ik wel 2 keer eerder gehad..) help!!!! zat dinsdag al helemaal te huilen dat mijn ongi doorkwam en het weer niet raak was.. en nu dit! en mijn angst om teleurgesteld te worden wint het van mijn testdrang.... *zucht*
@eef13: welkom! wat balen dat je zo lang moet wachten... die huisartsen!!!!! wij wachten al 4 weken op de uitslag van de zaadtest van mijn vriend.. terwijl je het wel binnen een uur in moet leveren!!!! @masami: was manlief ook blij om jou te zien??? hihi!!!!
ja, dan moet je rechtsboven chart settings kiezen en dan detector tuning en dan kies je override en dan zet je hem op de dag die je wil.
weet ik niet.. ik vulde vandaag mijn temp van afgelopen 3 dagen in en toen gaf ie weer een stippellijn bij dag 28 ofzo (eergisteren) dus heb gewoon bij dag 12 een positieve ovutest ingevuld en nu staat ie gewoon weer op dag 12.
Hoi lieve meiden, Ik zou me ook graag aan willen sluiten bij jullie. Ik zit dan nog niet in ronde 7 maar in ronde 3 en ben net ongi geworden. behoorlijk balen en een echte terleurtelling. dacht namelijke echt dat het raak was. Bah!! ff me gal spuigen hoor! sorry....sorry... sorry..... ik heb altijd heel sterk het idee gehad dat ik niet zwanger kan raken. heel gek en hoor dat meer mensen het hebben. maar omdat iedereen om me heen toch volgens mijn allemaal zo zwanger zijn had ik toch in me gedachten dat het niet jaren zou gaan duren. Maarja vandaag weer de teleurstelling en nu begint ronde 4... me cyclus begint ook aardig te schommelen nu en nu vind ik het helemaal moeilijk ook wanneer me ei is en hoe we het beste nog een beetje gericht kunnen vrije. aan temperaturen en ovulatie testen willen we niet beginnen want dan ben je er helemaal zo iedere dag mee bezig en is het allemaal een moet-je. ( hoop niet dat dit verkeed overkomt voor de mensen die het wel doen ) maar voor ons is dat geen goed idee dan zijn we er nog meer mee bezig elke dag. de moet begint echt zwaar in me schoenen te zakken !!! pffff bah! zo lukt het toch ook nooit met die schommelende cyclus! jullie merken zeker wel dat ike ven de balen ervan hebt en sommige zallen wel denken je ben pas in ronde 4 ( en dat snap ik ook wel ) maar na die teleurstellingen heb ik al snel het idee.. "zie je wel"...! hoe houden jullie de moet erin? en waarom zou het in ronde 4, 5, 6 wel lukken.... sorry dat ik zo negatief ben maar moet echt even ergens me "ei" kwijt... hahaha dat klinkt gek op dit forum lekker toepasselijk. Groetjes jes
Joehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! Meid het wachten is beloond!! Ow wat goed!! Had je symptomen? Gefeliciteerd!
thanks! kan het nog niet geloven... had meer symptomen van een ongi, dacht ik! nu nog af en toe een beetje kramp, maar schijnbaar kan dat.. zit al de hele avond te huilen! haha! heb de test net voor het eten pas gedaan.. kreeg natuurlijk geen hap meer door mijn keel!