Van harte!!!!!!! Aaaaaah.....dat is pas leuk nieuws!! Geniet ervan....ennuh.....ik hoop dat je wel wat gegeten hebt, want je gaat nu wel eten voor 2!! Geniet ervan!! Het moeilijkste zal nu worden om het stil te houden de komende 3 maanden (als je dat tenminste van plan was) want je zult het wel van de daken willen schreeuwen!!
dank je!!! ja ik heb nog wel wat gegeten hoor! haha! maar mijn vriend en ik zaten onder het eten alleen maar te grijnzen naar elkaar aan tafel! we willen het aan de ouders waarschijnlijk over anderhalve week al vertellen..mocht het mis gaan, dan is hun steun ook erg fijn. heb wel 1000 ideeen om het te vertellen!
maaruh.. ik blijf hier wel nog meekletsen als jullie dat niet erg vinden.. en duimen voor mooie streepjes!!!!! vind het net zo gezellig hier en leef nog steeds met jullie mee!
Ja gezellig!!...(kun je ons meteen over de kwaaltjes vertellen en worden we misschien wat minder jaloers op zwangere vrouwen ). Mijn temp was gisteren, na 2 dagen daling, weer omhoog!! En dus heb ik ook weer hoop. Ik wordt gek van die humeurschommelingen. En tussen al mijn cyclussen ben ik een beetje de weg kwijt dus weet ik niet of dit nu al goed nieuws is of nog veel te vroeg! Ik zou nu op dag 12-13 zitten na mijn eisprong. Maar normaal heb ik altijd al 2-3 dagen spotting voor de menstruatie. Dat had dus vandaag wel moeten beginnen. Maar de verschijnselen die ik had toen ik zwanger was (uiteindelijk mk week6) heb ik nu niet . Ik heb een "weekendje weg" gekregen voor m'n verjaardag dus als ik dan geen wijntjes drink, hoop ik natuurlijk wel dat het niet voor niks is!!
Jahaaaa babywish super, goh meis zit hier met tranen in de ogen voor jou. Wat super van harte gefeliciteerd voor jou en je man Ik had vandaag geen tijd eerder, dus lees even terug en zie die mooie test van jou, en veerde gewoon overeind en zei ja echt wel
Ja zou erg leuk zijn dat je blijft meekletsen, want we willen natuurlijk straks met zijn allen een nieuwe topic beginnen: het is raak topic
meiden bedankt voor alle lieve berichtjes!!!!! heb de hele nacht liggen draaien in bed! heb volgens mij de hele babykamer al uitgezocht! haha! @eef13: jeuj! er is nog hoop! en ik dacht ook dat ik gewoon ongi ging worden, zat dinsdag al helemaal in tranen op de bank toen vriendlief thuiskwam! haha! dus dat wil niks zeggen! ga je dit weekend lekker weg??? genieten samen!!! @masami: ik blijf net zo lang hier rondhangen tot het bij iedereen raak is!
Ik heb weer mijn deprimoment. Maandag voor het laatst kunnen klussen. Mijn man moet tot diep in de nacht werken omdat en klus af moet..... Dus mijn kansen zijn weer verkeken voor deze maand......
whaaa!!!! Babywish!!!! Wat een prachtige test!!! Super! Meiden, dit is de start van het 'het is raak' topic!!!! En ronde 10... Ik wil ook!!!!!! Mijn plan babywish, is je nadoen! Nu raak en dan een prachtig decemberkindje! De vraag lijkt me overbodig, maar meiden, doen jullie ook mee? @minnii; Ik snap je gevoel, maar ronde 3 is echt nog maar net bezig... Ik had ook na ronde 3 het gevoel van 'het had nu toch raak moeten zijn' maar zo simpel werkt het niet. Helaas... Gun jezelf mentaal rust (is moeilijk) maar als je nu al denkt dat het je niet gaat lukken zit je er tegen de tijd dat je een half jaar bezig bent helemaal door heen.... Kijk eens in de NOD lijsten, dan kun je zien dat er genoeg vrouwen zijn waarbij het niet binnen 3 rondes raak is, en die soms na 20 rondes nog wel zwanger raken. Relax... Je bent nog zo kort bezig... Wel een tip, temperaturen gaf (en geeft) mij ontzettend veel rust... Ik hoef me van te voren niet druk te maken over dat ei (die komt toch pas na zo'n 20 dagen aanzetten.... en dat duurt laaanggg) en ik hoef niet bang te zijn dat ik onverwacht ongesteld wordt, want dan is mijn temperatuur weer flink gezakt (en een uurtje of anderhalf later breekt mijn menstruatie door).
Ja sorry.... ik weet het.. ! het was alleen zo domper gister omdat ik me al een week zo anders voelde... Het was dus een griepje. Vandaag een nieuwe frisse dag en zie het weer helemaal zitten. Jammer dat de zon niet schijnt want voel me helemaal goed! We gaan er weer lekker tegen aan Heb het gister lekker van me af kunnen schrijven mezelf lekker verwent met een vette hap! hahahaha. Op naar ronde 4!! @ Babywish SUPER gefeliciteerd! wat een mooie test... geniet lekker in deze super tijd samen met je mannetje!!! We sluiten onszelf allemaal hopelijk snel bij je aan! Groetjes
Verdorie norge dat zijn nou net niet de berichten die we willen horen, snap heel goed dat je een deprimoment hebt, *grote knuff voor jou* @babywish, fijn dat je blijft, we hebben ook een leuk cluppie zo.
@norge: bah!!! wat balen meid! dit kunnen we niet gebruiken natuurlijk! :x @masami: thanks dat ik mag blijven! gezellig!
Nou vanmorgen mijn ei gesprongen, ik voel hem altijd duidelijk gelukkig. (al doet het wel pijn ) Nu nog 12 uur de tijd om nogmaals seks te hebben om zwanger te raken en dan is het wachtbank tijd. En dat duurt altijd zo lang, maar hopelijk volg ik babywish haar voetsporen en mag ik over 2 weken ook een positieve test hier plaatsen.
Hoi, ik ben Joyce en breek even in! Mijn man en ik zijn bijna een jaar bezig geweest...... Ook zoals veel meiden hier, dezelfde gevoelens. Ik was ook vaak verdrietig en dacht elke keer van oooh als het maar een keer lukt. Niemand kan je vertellen of het ooit gaat lukken, maar weet gewoon dat het ook tussen 1 en 2 jaar pas lukt. Heel veel succes voor iedereen!