Hallo allemaal Ik zit met een paar vragen en hoop op een antwoord met advies of ervaringen. Sinds Maart dit jaar ben ik met de pil gestopt. Daarvoor had ik een cyclus van 28dagen en na het stoppen met de pil had ik een cyclus van 34/35 dagen dit heb ik drie maanden netjes gehad. In juni heb ik twee dagen voor mijn menstruatie zou beginnen sex gehad zonder condoom omdat ik graag zwanger wil worden sindsdien ben ik niet ongesteld geweest. Ik heb toen wel twee testen gedaan maar die waren negatief De laatste 5dagen heb ik wel last van bruinverlies (heel klein beetje)en iets bloed ongeveer totaal een kwart theelepeltje Nu heb ik weer helemaal niets dus het is gestopt. Ik weet nu niet wat ik hiervan moet denken en waarvan het is Kunnen jullie mij misschien advies of raad en evt een antwoord geven : -ben ik toch zwanger?(heb tijdens en na bruinverlies niet meer getest) -was het menstruatie? -als het menstruatie was welke cyclus moet ik nu dan aanhouden? Grrrr word echt gek van die onzekerheid WIE KAN ME HELPEN? Alvast heel erg bedankt voor jullie antwoorden Vriendelijke groetjes, Patricia
Ik snap het niet helemaal, je hebt 2 dagen voor je ongesteld moest worden sex gehad? Of bedoel je 2 dagen voor je eisprong? Want vlak voordat je ongesteld moet worden heeft het niet veel zin (of je moet al heel laat een eisprong hebben gehad en dan is het logisch dat je nog niet ongesteld bent)
ik zou dan nog een test doen hoor, alleen bruinverlies is geen ongi, maar het kan ook een voorbode zijn van je ongi, dus dat je cyclus weer wat langer is. succes
Ok dankjewel Ik hoop zooooo dat ik zwanger ben maarja ik moet er niet vanuit gaan dan is de teleurstelling ook niet zo groot als ik niet zwanger blijk te zijn Ik heb wel vandaag mijn huisarts gebeld en die vertelde me dat het een innesteling kan zijn of dat mijn hormonen in de war zijn. Als ik na twee weken nog niet ongi ben dan adviseerde ze me nog een test te doen maar dan bij de huisarts(hihihi stiekem ga ik het ook thuis doen omdat dat veel intiemer is) Nu hopen dat ik niet ongi wordt zo wel jammer dan volgende keer beter toch? Ben nu al wel bezig met opletten wat ik eet dus geen rood vlees meer ed Groetjes, Patricia
Hallo Allemaal Bedankt voor jullie advies. Nu ik niet zeker ben of ik zwanger ben zou ik graag willen weten wat ik beter kan doen moet ik nou wachten tot mijn menstruatie (als die nog komt)...of was dat bruinverlies met ietsje roze bloed mijn menstruatie?(roze bloed was maar 1dag en super weinig het bruinverlies had ik zo'n 6dagen maar niet veel) Of kan ik gewoon door klussen net zo lang tot mijn zwangerschapstest positief geeft? Al weet ik dan niet wanneer de bevruchting was/is mocht ik door klussen tot het lukt Het spijt me van al mijn vragen maar ik zit ermee en maakt me onzeker Ik hoop op wat antwoorden alvast erg bedankt daarvoor!! Groetjes, Patricia
je kan altijd gewoon doorgaan met klussen!! mocht je wel aantellen dan kunnen ze met een echo zien hoever je bent als je dat zelf niet zeker weet, succes meid!
Neeltje bedankt voor je antwoord Ik ben nu wel wat geruster(was de laatste dagen namelijk erg onrustig door die onzekerheden ) Ik ga dan zeker door klussen met de hoop op resultaat. Ik moet zowiezo over ongeveer twee weken naar mijn huisarts omdat ze dan gaan testen of ik zwanger ben of niet. Misschien moet ik maar mijn gedachte even proberen te verzetten en niet teveel meer hopen. Ik klus gewoon door en zal dan vast wel een keer raak moeten zijn Ben blij te weten dat ze wel via een echo achter kunnen komen hoever ik dan ben. Nogmaals bedankt!! Heb je trouwens een idee wat het kost om een echo te maken? Ik heb namelijk gehoord dat je daarvoor moet betalen? Niet dat het erg is hoor maar is toch handig te weten Groetjes, Patricia
@Patriciaa, als je zwanger bent en je een uitgangsecho krijgt bij de verloskundige kost dat niets. @Ladyrast, kan een adertje zijn, kan ook soms wat bloed verliezen na het klussen, zou ik me niet te druk over maken!