ronde 7, beetje ongeduldig aan het worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Beckje, 8 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Wij zitten in ronde 6 nu en ook hier komen de kriebels op hoor.
    2 meiden nu en de eerste was in ronde 1 en de tweede in ronde 5, dus zou het nu wel willen.

Maar tja wie niet :D

2. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Wij zitten in ronde 9 en mijn eitjes nemen de tijd om te springen.
    Aan de ene kant zit ik nu in een -ik-zie-wel-fase, aan de andere kant vraag ik me ook wel af of het hormonaal allemaal wel soepltjes verloopt.

Er zijn ook zoveel verschillende verhalen.
    De ene keer lees ik dat iemand z'n gyn heeft gezegd dat normaal is een aantal dagen verschil te hebben in cyclussen, dan ben ik weer gerustgesteld.
    Aan de ander kant lees ik dat iemand die wel ovulair was maar wel late eitjes had toch een lichte vorm van pco had. Dan vraag ik me toch weer af of dat bij mij ook niet het geval is. Ook heb ik echt wel meer pukkels, maar ik zou het zelf geen acne noemen, want ik denk dat dat veel erger is.

Ik temp wel omdat ik anders niet weet wanneer nod is. Hoef ik ook niet nodeloos testen er doorheen te jassen. :)

3. Mout

Mout Bekend lid

24 aug 2011
    532
    0
    0
    Zorgen voor me lieve dochter en man, en me lieve p
    Noord-Holland
    Hoi dames,

Ja ik weet ook dat het lang kan duren, wij zijn nu een jaar bezig.
    Het valt niet mee allemaal, wij lopen nu al bij de gyn.
    Morgen 3de afspraak, ik wil nu ook wel zwanger worden.
    Er zijn wel aantal mensen om me heen die in een paar rondes zwanger waren.
    Ik ben er wel rustiger onder dan paar maanden terug.
    Maar ik heb nu ook wel meer gevoel van zal het ooit lukken?

4. donni

donni Lid

3 jan 2012
    44
    0
    0
    Hoi meiden!

Ik ben donni en mag eigelijk helemaal niet zeuren en mee doen in jullie verhaal aangezien we echt PAS bezig zijn maar toch gaat het van zelf dat je er zo mee bezig bent.

Vorige ongesteldheid was 1e na stoppen pil en zit nu op 2e ongesteldheid te wachten.

Rond eisprong veel buikpijn en rommelingen, echt aant ontpillen denk. Weet dus nog helemaal niet wanneer ik MN NOD heb aangezien dit de 2e keer is.

heb 6 jaar moeten wachten met een kindje vanwege studeren, ben nu 28 en een nieuw huis wat helemaal af is en dan wil je het gewoon graag!

Veeeelste ongeduldig!
    Gister test gedaan..negatief.
    Sloeg ook nergens op dat ik dat deed...

Groetjes Donni

5. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    Herkenbaar. Heb ook aardig wat testen versleten. Ga proberen om gewoon mijn NOD af te wachten. wat wel raar is.ben wel ongesteld. Maar mijn temp blijft hoog... Raar.... maar zwanger ben ik niet. Naja misschien toch maar ff doortempen. Voordat ik weer zinloos ga testen :p

6. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Hai beckje

Ik herken je verhaal!
    Zit in ronde 6. Bijna in ronde 7. Maar hoop het niet hihi.
    Hoelang temp je al?
    Wil ook wel tempen maar zie er als een berg tegenop, lijkt me zo belastend.Hoe ervaar jij dit ?

7. zilla

zilla Actief lid

6 jul 2011
    307
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kan me ook heel erg vinden in jullie verhalen, wij zijn nu in ronde 8. Moet wel zeggen dat ik mijn rust weer heb gevonden, ik zie wel wanneer het zo mag zijn dat we zwanger zijn. Wel temperatuur ik om te weten wanneer mn NOD is omdat ik enigzins onregelmatig ben...

Succes meiden! Hopelijk allemaal snel positief testen en een mooie zwangerschap!

8. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    @Theebeeb, ik heb er totaal geen moeite mee. als ik wakker word, ding onder me oksel en opstaan :) alleen duurt het nogal lang met kwik maarja. ik temp vanaf de dag dat ik me laatste pil genomen had.
    ik heb besloten om toch nog door te blijven tempen. gewoon voor het gemak, kost me weinig moeite, heb de fertilityfriend app op mijn tel en nog een andere *Ovuvieuw

wel raar dat mijn temp nog steeds hoog is. heb daar nog ff een topic over gemaakt. maarja.. we zien het allemaal wel :)

9. Theebeeb

@beckje; ik heb ergens gelezen dat een blijvende hoge temp kan wijzen op zwangerschap!!! Weet het fijne er niet van hoor..
    Ok je tempt dus onder je oksel. Moet het niet rectaal? Is betrouwbaarder??

10. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    betrouwbaarste is rectaal of vaginaal. maar dat vind ik maar niets :) merk bij mijn afgelopen cyclussen dat het toch perfect klopt *eerste ronde ook ovutesten gebruikt gezien ik totaaaal geen idee had of alles werkte. gaf me een fijne zekerheid dat alles het doet toen ik op dag 19 al een eitje had :) toen ging ook mijn temp omhoog.

zwanger lijkt me onwaarschijnlijk... gezien dit met erg veel stolsels was (sorry voor detail)

11. donni

donni Lid

3 jan 2012
    44
    0
    0
    Hoi Hoi!

ben ik weer met mn ongeduldige 2e ronde...maar jullie snappen me vast wel. vandaag is mn NOD dag voor zover ik weet want pas 1 ronde gehad. Nog niet ongesteld en ook nog geen ongi gevoel.
    Wel hele dikke witte afscheinding ( lekker smakelijk haha)
    Ben van plan als ik ongi wordt om ovulatie testen te gaan doen en te gaan temperaturen, doen??

groetjes donni

12. Delta

Delta Niet meer actief

ik wilde even melden dat ik na 9 rondes eindelijk zwanger ben!!
    dames er is hoop hoor! haha :D

13. donni

donni Lid

3 jan 2012
    44
    0
    0
    Super!! gefeliciteerd!!

14. Delta

Delta Niet meer actief

dankje!

15. donni

donni Lid

3 jan 2012
    44
    0
    0
    heb geen test in huis...1 dag overtijd maar voel niks...
    afgelopen zondag test gedaan maar die was neg dus zal nu ook wel zo zijn!

16. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    Super ! Gefeliciteerd :D

17. Delta

Delta Niet meer actief

dankje! hihi

donni; nou dat weet je niet hoor... zou gewoon nog een keer proberen anders.. maar goed dit is pas je 2e cyclus he, die kan ook langer zijn! dat is het lastige ervan

18. donni

donni Lid

3 jan 2012
    44
    0
    0
    ja precies, laat het lekker los en wacht het wel af!

19. Theebeeb

Delta; gefeliciteerd,wat een fijn nieuws na 9 maanden!

Ik ben net officieel in de 7e ronde beland.:x:(
    Een cyclus van 27 dagen haleluja

20. Delta

Delta Niet meer actief

dankjeweel theebeeb! inderdaad na 9 maanden is het echt fijn :) ik had deze maand trouwens ook helemaal los gelaten!

Deel Deze Pagina