hihi kun je niet wachten meis?? ken het gevoel hihihi8) dacht das een bekende naam...die schrijft bij ons mee ik zei toch dat ook al zit het er voor mij dees maand niet in ik blijf jullie op de voet volgen hahahhah
haha klopt ik schrijf idd met jullie mee! het gaat eigenlijk meer om dit verhaaltje... [FONT=georgia,times new roman,times,serif]ik zal ff een kort gesprekje tussen mij en mn nichtje 2,5 jr plaatsen...[/FONT] [FONT=georgia,times new roman,times,serif](tante N is een vriendin van ons en mij noemt ze trouwens altijd tantie)[/FONT] [FONT=georgia,times new roman,times,serif]Ik: lieffie wat heeft tante N in haar buik?![/FONT] [FONT=georgia,times new roman,times,serif]Zij: een baby[/FONT] [FONT=georgia,times new roman,times,serif]Ik: is dat zo?! en is die baby een jongetje of een meisje?![/FONT] [FONT=georgia,times new roman,times,serif]zij: een jongetje, en tantie heeft ook een baby in de buik[/FONT] [FONT=georgia,times new roman,times,serif]Ik: is dat zo moppie, heeft tantie ook een baby in de buik[/FONT] [FONT=georgia,times new roman,times,serif]zij: jaa das echt waar[/FONT]
Volgens de meeste pendels in je handtekening heeft je nichtje gelijk Waarom er een test tegenaan gooien? hihihi
Ik heb met 10DPO een hele lichte posi test gehad. Hij staat in mijn album. Met 11DPO was hij al een heel stuk donkerder.
Miss C, dit had ik dus ook al met mijn zoontje (misschien had je het al gelezen in het nod dec forum). Kort samengevat: wedstrijdje wie het eerste thuis was, hij won natuurlijk. Zegt, mam dat komt door de baby in je buik.. Hier vorige zwangerschap 3 dagen voor nod knalposi