Ronde 7.. En nu begin ik vanalles in mn hoofd te halen.. Ik heb al 2 prachtige kinderen.. 2 x vlot zwangeer geraakt.. 1e 5 rondes.. 2de 6 rondes.. ergens zal ik gehoopt hebben dat het weer zou zijn.. Maar nu dus ronde 7.. en dan begint het hoofd te malen.. wat als? Het niet meer werkt? Ik weet ook wel wat de statistieken zijn.. en dat ik geduld moet hebben.. En dat ik het moet loslaten.. maar dat ik makkelijk gezegd. Ik heb korte cyclussen en ben regelmatig.. tusse de 23 en de 26 dagen. Ik vind mn lh piek altijd rond dag 11.. en we zijn actief meestal op dag 8 en da dag van de positive ovulatiestest. Dus ik denk dat we al onze kansen benutten. Ik vrees dat ik het gewoon wat moet loslaten en geduld moet hebben. Maar ik moest het even ventileren en waar gaat dat beter dan hier
Jouw gevoelens zijn heel begrijpelijk. Ik denk dat het bij jou eraan ligt dat je vaker dichtbij de eisprong genoeg seks moet hebben. Ik zou eens proberen op dag 8, dag 10 en dag 12. Of van dag 10 tm 13 iedere dag seks (zo was het je eerder ook een keer gelukt toch las ik keer in een ander topic?). Bij sommige mensen is het zo dat met ovulatietesten ze juist net niet goed timen. Er zijn erbij die pas paar dagen na de lh piek de eisprong hebben, maar er zijn er ook die dat nog dezelfde avond van de positieve ovulatietest hebben. Ik denk met wat meer seks dat het zo raak is bij je. Hoe vaker seks (niet paar x op een dag) hoe meer zaadcellen en hoe meer kans op een bevruchting. Houd moed!
Ik begrijp wat je bedoeld.. komt wel goed.. ik was vorige maand ook wat down de eerste dag vn menstruatie .. gaat wel over.. zoals ik zei ik mag me al gelukkig prijzen met mn 2 prachtige kinderen.. moest ik een maand moeten wachten omdat er eerst iemand kan die al superlang bezig is.. ik doe het direct.. de hormonen he haha .. blij dat ik hier soms mn ei kwijt kan
Jaa soms is dat dan even nodig he even lekker van je afschrijven. Gaat ook snel weer over gelukkig. Fijn dat je al 2 hele mooie kinderen hebt. Dat scheelt al superveel.
Heel begrijpelijk hoor Hier bij mijn oudsten in ronde 3, 1 (miskraam) en 2 zwanger geraakt en nu heeft het 6 rondes geduurd waardoor ik me ook al zorgen te maken. Eigenlijk is het gewoon een kwestie van heel veel geluk als het zo snel lukt en is het echt niet abnormaal als het langer dan een half jaar duurt. Maar ik snap je Ik zou proberen om vaker seks hebben in de dagen voor je ovulatie en de dag van de ovulatie.
Ik snap je hoor. Als het de eerste zwangerschappen zo snel kwamen en dan nu niet en je wilt zo graag. Dat is echt lastig. Snap je onzekerheid ook. Maar probeer los te laten..alles binnen een jaar is nog goed en normaal. Inderdaad misschien proberen wat vaker seks te hebben zoals al werd gezegd.
Probeer het echt los te laten. ik zit nu in ronde 35 en wacht nog rustig af.. maarja wel dan voor de eerste! gemiddeld ben je toch echt wel 1 jaar bezig. Gelukkig waren de eerste 2 er binnen no time!