ronde 8 alweer.....

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door eline23, 15 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eline23

eline23 Niet meer actief

Vandaag toch weer ongesteld geworden,en pfff wat baal ik zeg.
    We gaan nu ronde 8 alweer in, heb steeds het gevoel dat het bij ons niet meer zal lukken.
    Ben dus opzoek naar een beetje positieve verhalen,want zit nu beetje in een dipje..

2. yasmin30

yasmin30 Actief lid

30 mrt 2012
    379
    0
    16
    Bij mn eerste heeft het 9 maanden geduurd. Bij mn tweede gelijk de eerste ronde raak. En nu zit ik in ronde 8.

Ik hoop dat je snel een positieve test in handen hebt.

3. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Ik heb helaas nog geen positief verhaal voor je, maar ik herken wel je gevoel. Nu ronde 11 in. Van mijn dochter was ik al in ronde 2 zwanger, dus ik begin ook wel een beetje wanhopig te worden :). Kan me niet meer voorstellen dat het ooit nog gaat lukken.

4. Picasso91

Picasso91 Bekend lid

4 sep 2013
    955
    0
    0
    Mijn man en ik zitten ook in ronde 8 voor ons aller eerste kindje. Word er behoorlijk gefrustreerd en moedeloos van. Maarja, dat helpt natuurlijk ook niet echt. Ik heb laatst eindelijk aan mijn moeder opgebiecht dat we stiekem al heel lang kinderen willen en zij zei dat ze na mij ook nogal wat moeite hadden (mijn zusje kwam pas 4 jaar na mij).. ze kreeg zelfs speciale pillen van de dokter maar achteraf bleek dat niet echt nodig want mijn beide broertjes kwamen er spontaan achteraan..

Ik probeer nu vooral gezond te eten, te werken en leuke dingen te doen. M'n gedachten een beetje verzetten.. maarja, nu zit ik toch weer hier op het forum. Ik krijg het niet uit m'n hoofd!

5. Schism

Schism Actief lid

10 jun 2009
    277
    0
    0
    Ik snap dat het voor je gevoel lang duurt, maar de gemiddelde tijd om zwanger te worden is een jaar. Als je het zo bekijkt heb je pas 2/3 gehad.
    Hier duurde het 15 maanden terwijl er niks mis was, geduld is een schone zaak

6. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

14 jan 2014
    1.628
    3
    36
    Hoi,

Laat je zeker niet ontmoedigen! Op dit soort sites zie je vaak heftige verhalen, omdat mensen elkaar dan toch wat meer opzoeken. Maar gemiddeld staat er echt 6 maanden tot een jaar voor! En stel, stel dat het na een jaar nog niet gelukt is, dan is er nog steeds heel veel mogelijk hoor!

Succes en dat het maar snel raak mag zijn!

Groetjes Patricia

7. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Hier alweer in ronde 11 voor een eerste kindje en bijna een jaar bezig en helaas nog niet zwanger... :(

8. Marjo11

Marjo11 Actief lid

16 jan 2014
    176
    0
    16
    Hoi, wij gaan nu ronde 11 in voor ons eerste kindje. Dacht deze maand echt dat het raak was, want het voelde anders dan anders. Helaas gisteravond toch mijn menstruatie gekregen :(. Nieuwe ronde nieuwe kansen!

9. RSL

RSL Fanatiek lid

16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
    Helaas zit er niets anders op dan af te wachten.. en ja wachten duurt lang.. maar er staat gemiddeld een half jaar tot een jaar voor..

Hoop dat jullie snel zwanger mogen zijn.

xx

10. studente90

studente90 Actief lid

28 dec 2013
    411
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mijn dokter zei gister dat het gemiddeld 2 jaar duurt.. Geen idee wat nou waarheid is, maar het komt er op neer dat je moed dient te houden.

Mijn oom en tante kregen na 19 jaar proberen een kindje!!!! De doktoren hadden ze allang onvruchtbaar verklaart.

11. Picasso91

Picasso91 Bekend lid

4 sep 2013
    955
    0
    0
    Volgens mij is een jaar wel de standaard maar mijn huisarts zei dat ze erg jonge en gezonde mensen pas na twee jaar mogen doorsturen. Misschien zit daar de verwarring.

12. Donja62

Donja62 Actief lid

25 jul 2010
    303
    19
    18
    Ik Zit ook in achtste ronde. Nu weer op dag 7. Na ongi worden zit ik wt in een dipje. Nu gaat het wel weer. Volgende week weer eisprong. Nieuwe ronde nieuwe kansen kan ik nu wel denken. Van m'n dochter tweede ronde zwanger,

Heel veel succes.

13. Liv1985

Liv1985 Actief lid

9 jul 2013
    314
    30
    28
    Den Bosch
    Ik ook naar ronde 8...
    Volgens mij is 70% binnen een half jaar zwanger en 85% binnen een jaar zoiets... Zit ik iig al niet bij de goede 50%
    Maar soms tel ik alle zwangeren op bij m'n nod forum en de rondes en dan kom ik niet eens op een gemiddelde van een half jaar...
    En nee das niet etzelfde, maar het bevestigd wel m'n idee dat iedereen wel binnen een paar mnden zwanger wordt.
    Ook ik zie en voel het gewoon niet gebeuren.
    Ik kan me niet voorstellen dat ik zulk geluk mag en kan gaan voelen..

Geen opbeuring sorry, maar wel een lotgenoot!
    Hopelijk zijn we snel zwanger!

14. Marjo11

Marjo11 Actief lid

16 jan 2014
    176
    0
    16
    Een vriendin van mij studeert geneeskunde en heeft laatst co schappen gelopen bij gynaecologie. Toen ik haar vertelde over mijn frustraties dat het ons niet lukt om zwanger te raken, zei ze dat er echt nog geen reden tot paniek is. Ze zei dat het gemiddeld een jaar duurt, maar dat de stellen waarbij het in 1x lukt je meer bijblijven.
    succes dames! Vooral blijven oefenen!

15. Cilliecill

Cilliecill Actief lid

18 jun 2013
    333
    0
    0
    NULL
    NULL
    mijn 1e kindje is door de pil heen geboren dus een kadotje

en helaas nu in ronde 26
    alles goed bij mij en man lief

16. JoyJoy86

JoyJoy86 Actief lid

23 nov 2012
    298
    2
    16
    Schijndel
    Ik ben de tel kwijt.. sinds september 2013 in ieder geval.. Na een miskraam tellen ze echter pas de maanden. Het is nu bijna een jaar geleden sinds toen. Ik zit nog te wikken en wegen om naar de HA te gaan of niet.

17. Picasso91

Picasso91 Bekend lid

4 sep 2013
    955
    0
    0
    Hoe gaat het nu bij jullie? Ik merk dat ik een beetje in een dipje raak, zo van ''het zal wel weer niet gelukt zijn''. Weet niet eens zeker of ik wel echt een vruchtbare periode heb gehad. Heb nog nooit een positieve ovulatietest gehad, altijd alleen maar een heel vaag streepje. Ik heb wel een keer een maadn getemperatuurd en toen had ik wel een duidelijke stijging (dus eisprong denk ik dan)..

18. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik snap je wel, maar echt: probeer ervan te genieten nu het nog kan. Toen wij acht maanden aan het proberen waren, was wel al duidelijk dat mijn cyclus echt niet oké was (langste was 133 dagen) en begonnen we al met de MMM. Wachten is niet leuk, maar je hebt toch geen invloed op wat je lichaam doet, dus probeer er plezier in te houden. Je weet nooit hoe lang het duurt..

19. Hartendief

Hartendief Niet meer actief

Hier ook ronde 8, het voelt zo ontzettend lang, maar dan lees ik dat andere dames al veel langer bezig zijn en dan schaam ik me..
    toch kan ik het gevoel niet uitzetten, dat ik 8 rondes heel erg lang vind.. :(

20. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    Meiden elke ronde is er een teveel weet ik uit ervaring! Bij mij uiteindelijk na 2,5 jaar een gezond kindje..
    Komt echt goed dames! Probeer in de tussentijd te genieten van het "klussen" en probeer het leuk te houden.. Achteraf kunnen wij namelijk enorm lachen om die tijd ;)

Deel Deze Pagina