ronde 8 alweer.....

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door eline23, 15 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Picasso91

Picasso91 Bekend lid

4 sep 2013
    955
    0
    0
    Dankje. Tsja, 8 rondes is idd niet heel erg lang. Maar we willen al veel langer kinderen. Omdat ik nog niet afgestudeerd was (en mijn man al helemaal nog lang niet) hebben we toch maar gewacht met stoppen met de pil.. en als je dan eindelijk stopt omdat je er helemaal klaar voor bent is het zo frustrerend als je dan nog maanden moet wachten.

Wat heb jij trouwens een mooie quote zeg! Bemoedigend :)

2. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Dat was bij ons ook zo :) Wel om een andere reden, maar het gevoel was er bij ons ook en dan duurt het wachten tot je mag beginnen inderdaad heel lang, als het dan daarna niet lukt is dat een dubbele teleurstelling. Wij zijn nu meer dan anderhalf jaar bezig.

Dus ja, ik weet hoe moeilijk het is, maar zo gauw je de MMM ingaat is alles zo'n beetje gepland en dan is de romantiek en het spontane er wel af na een tijdje, vandaar mijn advies.

3. Picasso91

Picasso91 Bekend lid

4 sep 2013
    955
    0
    0
    Al een paar dagen gerommel diep in mn onderbuik, geen eetlust en heel veel witte afscheiding.. Heb toch maar weer een setje vroege testen besteld :)
    Eerste dag van laatste menstruatie was 2 januari. Laatste twee keer duurde mn cyclus 30 dagen, eerder vaak ook gewoon 28dagen. NOD ligt dus tussen 29 en 31 januari..

4. Picasso91

Picasso91 Bekend lid

4 sep 2013
    955
    0
    0
    Oh man.. vanochtend vroege test gedaan en natuurlijk negatief. En toch geloof ik toch stiekem een beetje dat het toch raak is, heel stom.
    De symptomen stapelen zich op, vandaar.

(symptomen zijn: veel afscheiding, geen eetlust, vergrote tepelhof met aders, zachte borsten, moe, rommelende buik, warm)

5. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Mei/juni 2013 begonnen, zwanger raken geen probleem, hier is het zwanger blijven.... Maar zoals hier gezegd wordt, het kan zo een jaar duren, en een dipje hoort er zeker bij. Elke keer weer de hoop en dan tenietgedaan worden door die rode monsters.... Hoop toch dat niet al te lang meer duurt. Wachten duurt altijd lang :(

6. Picasso91

Picasso91 Bekend lid

4 sep 2013
    955
    0
    0
    Blegh, nu toch echt overtijd. Af en toe het gevoel ongesteld te worden maar nog geen spoortje bloed. Eerste dag laatste menstruatie was 2 januari en cyclus varieert gewoonlijk tussen 28 en 30 dagen. Maarja, al twee negatieve tests gehad, vorige week zondag en dinsdag, dus durf niet echt meer te hopen..

Deel Deze Pagina