Ronde 8 en naar ziekenhuis

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door duimelijntjee, 8 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. duitshollandsmeisje

    18 sep 2018
    5.446
    7.290
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Ik woon in Duitsland en hier is het ook weer net een beetje anders.. hier hadden ze 6 maanden voor ontpillen. In November gestopt en tot maart maar 2x ongesteld geweest. Omdat mijn moeder er 8 jaar over gedaan heeft zwanger te raken had ik dat altijd in mijn achterhoofd dus heb gelijk afspraak gemaakt om gewoon eens naar mijn eierstokken te laten kijken met een inwendige echo.. pcos dus. Mijn menstruatie is uiteindelijk eerst eind juni weer gekomen waarschijnlijk omdat ik medicatie ben gaan gebruiken (eind januari laatste menstruatie). Ben nu ook alweer 5 maanden onderweg met onderzoeken. Daar is ook nog uitgekomen dat mijn schildklier te langzaam werkt dus medicatie gekregen, Na 8 weken gebeurde er niks, medicatie verhoogd en vitamine D erbij moeten slikken. Als resultaat kreeg ik na 4 dagen heftige buikpijn en krampen en was ik 12 dagen heftig ongesteld. En nu wacht ik alweer 50 dagen op de volgende met sinds een week ook metformin voor mijn bloedsuiker en dat zou ook helpen voor een regelmatige cyclus en dus eisprong.

    Ik ben ook niet lang gestopt, 9 maanden nu maar door mijn familie (moeilijk zwanger worden, schildklier problemen en diabetes) wel vroeg stappen ondernomen omdat ik echt geen tijd en zin heb om er 8 jaar over te gaan doen..

    Wil je heel veel succes wensen.. ook voor jou komt het wel goed, ook al voelt dit nu niet zo. Laat gewoon lekker alles onderzoeken, misschien heb je wel iets onder de leden wat makkelijk verholpen kan worden en kan zorgen dat je hopelijk toch natuurlijk zwanger kan worden. Geef niet op!
     

Deel Deze Pagina