Ronde 8 voor eerste kindje

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door debbie 83, 8 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debbie 83

debbie 83 Lid

8 apr 2012
    56
    0
    0
    [url=http://www.zwangerschapspagina.nl][img]http:/
    Snap het helemaal dat het moeilijk is....wij zijn nu ook sinds maart al bezig maar nog geen resultaat :( vind het erg lastig om er niet mee bezig te zijn want je hebt t toch de hele tijd in je achterhoofd zitten....
    Nog nooit overtijd geweest en al 6 maanden een cyclus van 28 dagen.....maar nu dus overtijd en dan een negatieve test....hoop voor je dat jij ook snel een test met 2 streepjes in handen hebt!!!!:D

2. debbie 83

debbie 83 Lid

8 apr 2012
    56
    0
    0
    [url=http://www.zwangerschapspagina.nl][img]http:/
    Helaas....ongesteld geworden net...weer niet gelukt op naar ronde 9

3. Griekje

Griekje Actief lid

1 jul 2012
    284
    1
    0
    NULL
    NULL
    Balen Debbie!

Hier laatste wachtdagen voor ik kan testen, vind t zo spannend. Voel wel wat rare dingen maar weet uit de vorige rondes dat dat niet altijd wat hoeft te betekenen. Ga zaterdag testen als ik dan nog niet ongesteld ben.

4. sarah1989

sarah1989 Fanatiek lid

26 aug 2012
    1.090
    8
    38
    Vrouw
    Arbeider
    belgie
    Hier ook Ronde 1:p

Ben zelf ook nieuwschierig' En had al meteen van die rot dagen erop zitten' Verkeerde datum op controle gegaan Dus Nu donderdag mag ik dan terug en dan zou er toch iets te zien moeten zijn;)
    maandag Zagen ze niets maar dat kwam ook omdat ik pas zondag mijn laatste pil clomid had ingenomen dus dat is te vroeg?
    ben zo op van de zenuwen brrrr:(

5. Linnepinna

Linnepinna Bekend lid

3 feb 2012
    730
    0
    16
    Werk in de Zorg
    Limburg
    Debbie! Wat balen meid! Hopelijk volgende ronde meer geluk!

Hier vandaag een positieve ovulatietest! Raar...want dit heb ik normaal veel later. Heb deze maand extra vitaminen genomen en anders gegeten. Misschien daarom? En nu....klussen maar! Blijft elke maand weer spannend.

Groetjes linnepinna

6. Jettos

Jettos Bekend lid

18 jun 2012
    685
    1
    18
    Amsterdam
    Meiden, wat fijn dat hier een clubje gelijkgestemden zijn! Gedeelde smart... is halve smart!
    Daar word ik weer wat minder onzeker van, er is hoop! ;)

Ik ben ook in maart gestopt en ga nu bijna starten met ronde 9 alweer... Ben nog niet ongi, maar wel al krampen en heb net negatieve test weggegooid. Balen, maar het is niet anders.

Ben ook al twee maanden in de weer met ovu-testen en dat geeft wel meer inzicht moet ik zeggen (heb ei later dan ik dacht). Verder leer ik elke maand weer dingen bij: bv te veel thee is niet goed voor vruchtbaarheid en ook speeksel is zaaddodend. Mmm, ga er wel rekening mee houden, maar wil ook niet al te verkrampt gaan leven, dat lijkt me ook niet de bedoeling...! Houden jullie met veel rekening?

Succes met aftellen naar NOD of eisprong!

7. Linnepinna

Linnepinna Bekend lid

3 feb 2012
    730
    0
    16
    Werk in de Zorg
    Limburg
    Hallo dames.

Hoe gaat het met jullie?
    Ik kan niet wachten tot ik weer mag testen.Hopelijk deze ronde meer geluk.

Groetjes

8. Elke85

Elke85 Nieuw lid

31 okt 2012
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,

Wij zijn ook aan het proberen sinds maart/april.
    Zit nu op dag 25 van mijn cyclus, maar merk helaas nu al weer aan mijn lichaam dat het ook deze ronde niet raak is.

Om me heen raakt iedereen zwanger. En vreemd genoeg ook allemaal binnen 3 maand...
    Dus zo heel veel aanspraak heb ik niet meer bij diegenen, heb juist steeds meer moeite om de buikjes om mij heen te zien groeien...
    En al het medelijden zit ik al helemaal niet op te wachten.

Begin steeds onzekerder te worden over alles.
    Wel fijn om contact te hebben met mensen in dezelfde situatie!

gr. Elke

9. PukjePuk

PukjePuk Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.483
    0
    36
    NULL
    NULL
    Beste allemaal,
    Ik ga nu ook ronde acht in voor het eerste kindje, en ik ben net als enkele anderen 29 jaar. Sinds de vijfde rond zijn we bezig met Ovulatietesten, elke keer toen een eisprong gehad. We klussen bewust, maar het heeft niet nog willen lukken. Tot de zesde ronde maakte ik mij nog niet zo druk, maar sinds de zevende ronde begin ik het er moeilijk mee te krijgen. Ik begin mij wat zorgen te maken en ik voel mij op bepaalde momenten gefrustreerd en verdrietig.
    Maar het stelt mij gerust dat er genoeg vrouwen zijn die in de 8, 9, 10 of latere ronde spontaan zwanger zijn geworden.
    liefs,

10. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    Hallo meiden, ook ik zit in ronde acht en ben sinds januari gestopt.. Frustrerend hè dat het maar niet lukt.. Ik ben trouwens 25 jaar, maar het gaat ons allen zeker lukt! Positief blijven

11. Amoura

Amoura Actief lid

24 mei 2012
    361
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Holland
    Hier is ook mijn feest begonnen.... nu officieel naar ronde #8 :(

12. Luna1985

Luna1985 Actief lid

6 okt 2012
    163
    45
    28
    Vrouw
    kraamverzorgster
    Zit hier ook weer op het wachtbankje. Deze ronde ook ovu testen gebruikt en goed geklust dus wie weet.....qua symptomen denk ik maar niks meer....gewoon wachten pfffffff

13. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Hier weer op het wacht bankje afgelopen week er weinig mee bezig geweest maar nu het wachten weer begint. Ben ik er weer meer mee bezig

14. Linnepinna

Linnepinna Bekend lid

3 feb 2012
    730
    0
    16
    Werk in de Zorg
    Limburg
    Hallo dames,

Ik ga weer op naar ronde 10! Niet leuk!

15. Dooo88

Dooo88 Bekend lid

19 okt 2012
    856
    0
    0
    Hier ook ronde 8 :( en nu eerst men ei afwachten en dan weer die superlange 2 weken... helemaal niet leuk als je niet geduldig bent :)

16. anoniem28

anoniem28 Actief lid

26 jul 2012
    411
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik gisteren ongi geworden, dus nu ook ronde 8! In mei spiraal laten verwijderen.. Maar heb korte cyclussen.. Dus voor mij nu ook ronde 8.. Vond het raar om te lezen dat jullie ook ronde 8 zaten maar 2 maanden eerder gestopt zijn met anticonceptie, haha, maar jullie cyclussen zijn langer dan die van mij... Maar goed wij nu dus ook ronde 8 zijn heel benieuwd! Iedereen veel succes weer...

17. Linnepinna

Linnepinna Bekend lid

3 feb 2012
    730
    0
    16
    Werk in de Zorg
    Limburg
    Ja dat is waar,maar denk dat iedereen hier wel ongeduldig wordt;);)

18. Linnepinna

Linnepinna Bekend lid

3 feb 2012
    730
    0
    16
    Werk in de Zorg
    Limburg
    Jij ook veel succes;)

19. Griekje

Griekje Actief lid

1 jul 2012
    284
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook ronde 8, begin nu net als jullie behoorlijk ongeduldig te worden. Nu wachten op mn vruchtbare periode (wil vanaf donderdag weer ovulatietesten gaan doen) en daarna maar weer afwachten. Kan nu alweer op zien tegen de lange wachtweken...mn nod is pas 29 november...
    Iedereen succes en hopelijk deze ronde meer geluk!!

20. Kitty87

Kitty87 Actief lid

2 nov 2012
    100
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal!

Ik ben Kitty 25 jaar en getrouwd :-D

Sinds februari gestopt met de anticonceptie en had gelijk een vrij regelmatige cyclus gelukkig (gebruikte de nuvaring dus hoefde niet te 'onpillen' ofzo)

Zitten nu in ronde 9 en ooohh wat duurt het wachten lang..
    Wij hebben nog aan niemand verteld over onze kinderwens en mijn man heeft veel minder de behoefte om er zoveel om te praten/ mee bezig te zijn als ik!

Toch word mijn behoefte om erover te praten steeds groter naar mate we langer bezig zijn!

Ik zou het fijn vinden om het wachten e.d. met mensen te delen in hetzelfde schuitje!

Liefs Kitty

Deel Deze Pagina